Резюме від 15 травня 2024 Файл

Леонид

Руководитель предприятия, региональный менеджер

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Міжевський Леонід
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
__________

Ціль
Застосувати свій професійний досвід та навички керівника компанії, структурного підрозділу, напрямки бізнесу (проекту). Отримати гідний рівень зарплати відповідно до свого внеску у розвиток компанії.
Мотивація
Я хочу застосувати свій багаторічний досвід у створенні або підтримці та покращенні роботи Компанії, яка прагне постійного зростання доходів за рахунок збільшення кількості активних клієнтів, ринків збуту та нових напрямків у розвитку бізнесу. У своїй роботі я використовую системний підхід як при організації продажів, так і всіх інших бізнес-процесів.
Посада
Керівник роздрібної мережі (регіональний директор), Регіональний менеджер (директор філії), Операційний директор (менеджер), Директор (менеджер) з розвитку, Керівник операційних та виробничих проектів, Криза-менеджер, Директор торгово-виробничого комплексу.
Ключові навички
• Організація оптових продажів, побудова системи каналів збуту товарів.
• Навчання та контроль роботи торгової команди
• Досвід операційного управління торговим, складським та виробничим підприємством на основі системного та процесного підходів;
• Організація логістичних схем роботи підприємства.
• Розробка маркетингових стратегій підвищення конкурентоспроможності
• товарів;
• Розробка та впровадження пропозицій щодо оптимізації та підвищення доходу
оптових продажів рахунок зниження витрат;
• Розробка бюджету, оперативний контроль над виконанням бюджету.
• Досвід проведення успішних переговорів для залучення нових клієнтів;
• Робота з діючою клієнтською базою, розробка та впровадження заходів,
спрямованих збільшення продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Професійний досвід

Керівник патронажної служби
(заступник керівника соціального відділу)
Март 2023 року - по теперішнього часу.
В підпорядкуванні- 490 співробітників.
Структура відділу:
-дванадцять кураторів, яким підпорядковуються від 460 до 490 патронажних робітників;
-місця розташування –місто Одеса ,Одеська область та декілька інших міст України.

• Контроль роботи кураторів по забезпеченню обслуговання клієнтів патронажними
робітниками згідно умовам договору;
• Контроль да допомога при створенні графіків з обслуговання клієнтів;
• Контроль роботи патронажних робітників:
-виїзд на місце роботи к клієнту
-перевірка якості обслуговання
-контроль графіків роботи патронажних робітників та участь в їх розробка;
• Підбір , вивчення та інструктаж персоналу;
• Розрахунок заробітної плати робітників;
• Бюджетування підрозділу, контроль виконання бюджетів;
• Складання плану роботи відділу та контроль за виконанням планових показників;
• Оптимізації роботи відділу;
• Контроль ,підготовка та участь в тендерах по закупівлі потрібного обладнання та розхідних матеріалів;
• Участь в розробки логістичних потреб відділу та контроль за його виконанням;
• Контроль складських остатків;
• Ведення переговорів та укладання договорів як з клієнтами, так з сторонніми організаціями

Супервайзер фірма «Три Ведмеді»
Жовтень 2022-грудень 2022
• Підбір та навчання персоналу.
• Підтримка існуючої клієнтської бази
• Укладання договорів щодо залучення нових клієнтів
• Впровадження заходів щодо стимулювання клієнтів для збільшення продажів за рахунок
створення нових комерційних умов роботи в рамках існуючого бюджету
• Впровадження KPI та нової системи мотивації персоналу
• Контроль за виконанням планових показників
• Контроль логістики дистриб'ютора
• Контроль за витратою ПММ команди
• Контроль дебіторської заборгованості

Комерційний директор ТОВ «ПП Брескул»
Лютий 2021-лютий 2022
• Розробка концепції просування, продажу та побудови системи каналів збуту товарів власного виробництва;
• Організація політики ціноутворення та контроль виконання;
• Планування обсягів продажу та контроль їх виконання;
• Складання логістичних схем відвантажень, контроль відвантажень:
• Ведення переговорів та укладання договорів;
• Контроль за дебіторською заборгованістю.

Генеральний директор ТОВ «Універсал»
Серпень 2001-січень 2021 року
у віданні понад 200 співробітників
• Поточні планування та оперативне управління всією фінансово-господарською діяльністю мережи супермаркетів (понад 200 осіб) та харчових виробництв;
• Комунікація з усіма сторонніми організаціями, включаючи державні та фіскальні, для безперебійної роботи підприємства;
• Операційний контроль та забезпечення виконання фінансових цілей PnL та інших затверджених KPI показників;
• Бюджетування підрозділу, контроль виконання бюджетів, складання та виконання плану оптимізації видатків підрозділу;
• Розробка, впровадження заходів щодо зростання ефективності підрозділів:
• організаційний розвиток (оптимізація бізнес-процесів);
• виробничий розвиток (впровадження нових виробничих технологій, контроль за ефективним використанням виробничих потужностей та ресурсів);
• Підготовка, проведення та аналіз інвентаризацій.
• Організація роботи з ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів
• Розробка та впровадження проектів із показником високої рентабельності;
• Контроль за набором, навчанням, розробкою систем мотивації та оцінка персоналу, організація ефективної роботи всіх структурних підрозділів.
• Розробка річного бізнес-плану;
• Розробка та впровадження заходів, спрямованих на збільшення фінансового результату мережі магазинів;
• Забезпечення безперебійної роботи мережі та оперативне управління;

Директор ТОВ «Хелп-Універсам»
Лютий 1997-серпень 2001 року
у віданні понад 80 співробітників
• Реконструкція підприємства:
• Підбір та розміщення торговельного обладнання;
• Поточні планування та оперативне управління всією фінансово-господарською діяльністю (бюджетування діяльності), розробка та виконання бюджету;
• Ведення переговорів та укладання договорів;
• Комунікація з усіма сторонніми організаціями, включаючи державні та фіскальні, для безперебійної роботи підприємства;
• Операційний контроль та забезпечення виконання затверджених KPI показників;
• формування оптимальної організаційно-штатної структури підприємства;
• Оптимізація логістичної системи;
• Підбір персоналу та розробка систем мотивації персоналу;
• Підготовка та проведення інвентаризацій;
• Постановка завдання для створення програмного продукту з обліку та економічного аналізу руху товару.

ПП «ХЕЛП» – начальник торгового відділу
(Оптова-роздрібна фармацевтична фірма)
у віданні понад 20 співробітників
• Створення та організація торгового відділу.• Створення та впровадження програмного продукту з обліку та економічного аналізу товароруху;
• Організація політики ціноутворення та контроль виконання;
• Розробка, впровадження та контроль за виконанням фінансових показників;
• Розробка впровадження заходів щодо зростання ефективності підрозділів;
• Організація роботи з ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів;
• Планування, контроль та аналіз обсягів продажів;
• Створення та оптимізація логістичних зав'язок між структурними підрозділами;
• Створення контрольно-ревізійної служби:
-підготовка, проведення та аналіз інвентаризацій.
-впровадження заходів щодо поліпшення показників інвентаризацій.
• Контроль дебіторської заборгованості

Освіта
Одеський політехнічний інститут
Закінчив Одеський політехнічний інститут, Факультет автоматизації та електрифікації промисловості, спеціальність: електропривод та автоматизація промислових установок.
Додаткова освіта
• Бухгалтерські курси при Одеському політехнічному інституті.
• Бізнес-тренінги та семінари:
• Майкл Трейсі Тактики продажів 2019
• Гаррієт Джонстон Маркетинг на 360 2018
• Ігор Манн Швидкий маркетинг 2015
• Брайан Трейсі МВА за 2 дні. Як зробити прорив у бізнесі 2014
• Джон Шоул Як надати клієнтам WOW-сервіс 2014
• Брайан Трейсі Стратегія лідерства. Високоефективні продажі 2012

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, мотивуючий лідер, аналітичне мислення, здатна оперативно вирішувати проблеми, відповідальність, пунктуальність, ініціативність.
Спеціальні навички та захоплення.

• Мови:
Російсько-рідний
Українська-вільно
Англійсько-базовий
• Комп'ютер – великий досвід роботи з програмними продуктами MS Word, Excel,
Power Point, CRN, Motiv Force та Internet.
• Захоплення: Спорт, подорожі.
• Права водія: Категорія В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: