Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 июня 2024 Файл

Леонид

Руководитель предприятия, региональный менеджер

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Міжевський Леонід
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
__________

Ціль
Застосувати свій професійний досвід та навички керівника компанії, структурного підрозділу, напрямки бізнесу (проекту). Отримати гідний рівень зарплати відповідно до свого внеску у розвиток компанії.
Мотивація
Я хочу застосувати свій багаторічний досвід у створенні або підтримці та покращенні роботи Компанії, яка прагне постійного зростання доходів за рахунок збільшення кількості активних клієнтів, ринків збуту та нових напрямків у розвитку бізнесу. У своїй роботі я використовую системний підхід як при організації продажів, так і всіх інших бізнес-процесів.
Посада
Керівник роздрібної мережі (регіональний директор), Регіональний менеджер (директор філії), Операційний директор (менеджер), Директор (менеджер) з розвитку, Керівник операційних та виробничих проектів, Криза-менеджер, Директор торгово-виробничого комплексу.
Ключові навички
• Організація оптових продажів, побудова системи каналів збуту товарів.
• Навчання та контроль роботи торгової команди
• Досвід операційного управління торговим, складським та виробничим підприємством на основі системного та процесного підходів;
• Організація логістичних схем роботи підприємства.
• Розробка маркетингових стратегій підвищення конкурентоспроможності
• товарів;
• Розробка та впровадження пропозицій щодо оптимізації та підвищення доходу
оптових продажів рахунок зниження витрат;
• Розробка бюджету, оперативний контроль над виконанням бюджету.
• Досвід проведення успішних переговорів для залучення нових клієнтів;
• Робота з діючою клієнтською базою, розробка та впровадження заходів,
спрямованих збільшення продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Професійний досвід

Керівник патронажної служби
(заступник керівника соціального відділу)
Март 2023 року - по теперішнього часу.
В підпорядкуванні- 490 співробітників.
Структура відділу:
-дванадцять кураторів, яким підпорядковуються від 460 до 490 патронажних робітників;
-місця розташування –місто Одеса ,Одеська область та декілька інших міст України.

• Контроль роботи кураторів по забезпеченню обслуговання клієнтів патронажними
робітниками згідно умовам договору;
• Контроль да допомога при створенні графіків з обслуговання клієнтів;
• Контроль роботи патронажних робітників:
-виїзд на місце роботи к клієнту
-перевірка якості обслуговання
-контроль графіків роботи патронажних робітників та участь в їх розробка;
• Підбір , вивчення та інструктаж персоналу;
• Розрахунок заробітної плати робітників;
• Бюджетування підрозділу, контроль виконання бюджетів;
• Складання плану роботи відділу та контроль за виконанням планових показників;
• Оптимізації роботи відділу;
• Контроль ,підготовка та участь в тендерах по закупівлі потрібного обладнання та розхідних матеріалів;
• Участь в розробки логістичних потреб відділу та контроль за його виконанням;
• Контроль складських остатків;
• Ведення переговорів та укладання договорів як з клієнтами, так з сторонніми організаціями

Супервайзер фірма «Три Ведмеді»
Жовтень 2022-грудень 2022
• Підбір та навчання персоналу.
• Підтримка існуючої клієнтської бази
• Укладання договорів щодо залучення нових клієнтів
• Впровадження заходів щодо стимулювання клієнтів для збільшення продажів за рахунок
створення нових комерційних умов роботи в рамках існуючого бюджету
• Впровадження KPI та нової системи мотивації персоналу
• Контроль за виконанням планових показників
• Контроль логістики дистриб'ютора
• Контроль за витратою ПММ команди
• Контроль дебіторської заборгованості

Комерційний директор ТОВ «ПП Брескул»
Лютий 2021-лютий 2022
• Розробка концепції просування, продажу та побудови системи каналів збуту товарів власного виробництва;
• Організація політики ціноутворення та контроль виконання;
• Планування обсягів продажу та контроль їх виконання;
• Складання логістичних схем відвантажень, контроль відвантажень:
• Ведення переговорів та укладання договорів;
• Контроль за дебіторською заборгованістю.

Генеральний директор ТОВ «Універсал»
Серпень 2001-січень 2021 року
у віданні понад 200 співробітників
• Поточні планування та оперативне управління всією фінансово-господарською діяльністю мережи супермаркетів (понад 200 осіб) та харчових виробництв;
• Комунікація з усіма сторонніми організаціями, включаючи державні та фіскальні, для безперебійної роботи підприємства;
• Операційний контроль та забезпечення виконання фінансових цілей PnL та інших затверджених KPI показників;
• Бюджетування підрозділу, контроль виконання бюджетів, складання та виконання плану оптимізації видатків підрозділу;
• Розробка, впровадження заходів щодо зростання ефективності підрозділів:
• організаційний розвиток (оптимізація бізнес-процесів);
• виробничий розвиток (впровадження нових виробничих технологій, контроль за ефективним використанням виробничих потужностей та ресурсів);
• Підготовка, проведення та аналіз інвентаризацій.
• Організація роботи з ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів
• Розробка та впровадження проектів із показником високої рентабельності;
• Контроль за набором, навчанням, розробкою систем мотивації та оцінка персоналу, організація ефективної роботи всіх структурних підрозділів.
• Розробка річного бізнес-плану;
• Розробка та впровадження заходів, спрямованих на збільшення фінансового результату мережі магазинів;
• Забезпечення безперебійної роботи мережі та оперативне управління;

Директор ТОВ «Хелп-Універсам»
Лютий 1997-серпень 2001 року
у віданні понад 80 співробітників
• Реконструкція підприємства:
• Підбір та розміщення торговельного обладнання;
• Поточні планування та оперативне управління всією фінансово-господарською діяльністю (бюджетування діяльності), розробка та виконання бюджету;
• Ведення переговорів та укладання договорів;
• Комунікація з усіма сторонніми організаціями, включаючи державні та фіскальні, для безперебійної роботи підприємства;
• Операційний контроль та забезпечення виконання затверджених KPI показників;
• формування оптимальної організаційно-штатної структури підприємства;
• Оптимізація логістичної системи;
• Підбір персоналу та розробка систем мотивації персоналу;
• Підготовка та проведення інвентаризацій;
• Постановка завдання для створення програмного продукту з обліку та економічного аналізу руху товару.

ПП «ХЕЛП» – начальник торгового відділу
(Оптова-роздрібна фармацевтична фірма)
у віданні понад 20 співробітників
• Створення та організація торгового відділу.• Створення та впровадження програмного продукту з обліку та економічного аналізу товароруху;
• Організація політики ціноутворення та контроль виконання;
• Розробка, впровадження та контроль за виконанням фінансових показників;
• Розробка впровадження заходів щодо зростання ефективності підрозділів;
• Організація роботи з ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів;
• Планування, контроль та аналіз обсягів продажів;
• Створення та оптимізація логістичних зав'язок між структурними підрозділами;
• Створення контрольно-ревізійної служби:
-підготовка, проведення та аналіз інвентаризацій.
-впровадження заходів щодо поліпшення показників інвентаризацій.
• Контроль дебіторської заборгованості

Освіта
Одеський політехнічний інститут
Закінчив Одеський політехнічний інститут, Факультет автоматизації та електрифікації промисловості, спеціальність: електропривод та автоматизація промислових установок.
Додаткова освіта
• Бухгалтерські курси при Одеському політехнічному інституті.
• Бізнес-тренінги та семінари:
• Майкл Трейсі Тактики продажів 2019
• Гаррієт Джонстон Маркетинг на 360 2018
• Ігор Манн Швидкий маркетинг 2015
• Брайан Трейсі МВА за 2 дні. Як зробити прорив у бізнесі 2014
• Джон Шоул Як надати клієнтам WOW-сервіс 2014
• Брайан Трейсі Стратегія лідерства. Високоефективні продажі 2012

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, мотивуючий лідер, аналітичне мислення, здатна оперативно вирішувати проблеми, відповідальність, пунктуальність, ініціативність.
Спеціальні навички та захоплення.

• Мови:
Російсько-рідний
Українська-вільно
Англійсько-базовий
• Комп'ютер – великий досвід роботи з програмними продуктами MS Word, Excel,
Power Point, CRN, Motiv Force та Internet.
• Захоплення: Спорт, подорожі.
• Права водія: Категорія В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: