Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Сергій

CEO, операційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий директор

з 06.2022 по 04.2023 (10 місяців)
Breeze-soft, Київ (IT)

Breeze Software (https://breeze-soft.com/) - компанія з 15-ти річним досвідом розробки ПЗ. Основні напрямки - аутсорс, аутстафф, mil-tech, перспективний напрямок - створення власних продуктів на основі GIS

Задачі:
Відновлення компанії (колективу та процесів), збільшення портфелю замовників після 24.02.22р.
Монетизація внутрішніх розробок компанії
Розробка внутрішніх продуктів компанії.
Узгодження з засновниками компанії тактичного та стратегічного планів розвитку

Досягнення:
Аудит процесів та діяльності компанії, напрацювання тактичного та стратегічного плану відновлення та розвитку (актуалізація напрямків розвитку)
Знайдені необхідні спеціалісти, які закрили основні прогалини в діяльності компанії, що дало змогу повноцінно та якісно працювати над поточними і новими проектами:
-аграрний реєстр України (https://www.dar.gov.ua - співпраця з World Bank FAO, USAID etc)
-cтворення системи ситуаційної обізнаності (пілотний проект у м. Києві та Київській обл. з масштабуванням на інші області України) у рамках співробітництва з КОВА (under NDA)
-проект сфери MilTech - cтворення системи ситуаційної обізнаності на полі бою (under NDA)
Підтримка на високому рівні всіх наявних проектів компанії, в тому числі з іноземними замовниками (аутсорс, аутстаф)
Розпочато нові проекти зі створенння комплексних систем, з використанням GIS.
Розпочата успішна монетизація внутрішніх розробок компанії (Up-sale, Add-On Sale )
Розпочата робота над створенням нових продуктів (інструментів) компанії як реалізація плану розвитку у напрямку product.
Відновлений юридичний напрямок (супровід діяльності компанії в юридичній площині)
Відновлення бухгалтерської діяльності (аудит та відновлення документообігу)
Відновлений HR напрямок, відновлені та відпрацьовані процеси рекрутингу, on/off-бордингу, офер, випробувальний та ін., робота з колективом (1-to-1, оцінка персоналу, перегляд з/п, ІПР), напрацьовані основні документи по бізнес-процесам
Створення єдиної бази документів, з якими працює колектив компанії.

COO (Management Consulting)

з 05.2021 по 02.2022 (9 місяців)
Safor Ukraine, Київ (IT)

Пряме підпорядкування власнику – СЕО, у підпорядкуванні 21 співробітник. Стартап www.safor.com (розробка власного застосунку (Apple Store+Google Play Market) та продаж сервісу персональної безпеки)

Завдання: у 3-х місячний термін зробити повний аудит бізнес-процесів компанії, побудувати структуру відділів, набрати співробітників відповідно до затвердженої структури та стратегії розвитку. Зробити опис бізнес-процесів та впровадити CRM Bitrix24 як єдиний інструмент для роботи всіх відділів.

1. входження до компанії як операційний директор
2. аналіз, опис бізнес-процесів та складання ТЗ для інтеграторів CRM Bitrix 24
3. структурування підприємства, побудова повноцінних відділів
4. вибудовування взаємодії відділів усередині компанії, hiring необхідного персоналу

Результат: створено та описано структуру компанії, вибудовано взаємодію між відділами, набрано необхідний персонал.
Реалізовано поетапне впровадження Bitrix24, кастомізоване під потреби та БП компанії з навчанням співробітників роботі з CRM.

COO (Chief Operating Officer)

з 11.2019 по 01.2021 (1 рік 2 місяці)
NESTERSOFT Inc., Київ (IT)

Пряме підпорядкування власнику – СЕО, у підпорядкуванні 14 співробітників (fixed term)

Основний проект компанії – WorkTime (https://worktime.com): ПЗ для моніторингу, створення аналітики для керівників компаній з використання робочого часу, ефективності та продуктивності персоналу. Гібридна модель SaаS.
Робота за принципами startuр - розробка, підтримка та просування власного ПЗ

Поставленні цілі:
- Відкриття офісу компанії в Києві (вирішення всіх адміністративних питань щодо життєдіяльності офісу), набір співробітників для розробки та підтримки проекту (підбір персоналу у всі відділи компанії, релокація, договори , бухгалтерське обслуговування)
- запуск процесу розробки нової версії програми
- розробка бізнес-стратегій, планів та процедур для представництва компанії у Києві
- встановлення цілей та показників діяльності для зростання проекту
- розробка політик, що заохочують культуру та бачення компанії
- нагляд за повсякденною діяльністю компанії та роботою керівників відділів (розробка, маркетинг, продажі, фінанси, підтримка)
- просування production-версії на західних ринках (США, Канада у пріоритеті), підвищення рейтингу та впізнаваності продукту.
- виконання річних фінансових показників зростання обороту та прибутку компанії.
- побудова взаємовідносин з партнерами/постачальниками
- Trello, Google Docs, Zendesk, PipeDrive

Виконані цілі:
- Набрано колектив, знайдено офіс, запущено роботу над проектом.
- Сформовано відділ розробки, відділ маркетингу, підтримки, вибудовано взаємодії в команді, почато формування відділу продажів.
- Запуск компанії та процесів в офісі виконано у узгоджені терміни.
- Оновлено основний сайт компанії. Розпочато розробку 2.0 версії продукту (зараз на етапі виходу MVP)
- Засобами маркетингового просування компанія піднялася з другої сторінки в першу 5ку видачі Google по США і Канаді.
- За рік досягнуто зростання обороту на 92%, зростання чистого доходу – на 31%

Рекомендації: СЕО & Founder "NesterSoft Inc" - Kirill Nesterenko

Виконавчий директор

з 11.2015 по 11.2019 (4 роки)
ТОВ "NETASSIST", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Повне операційне керівництво групою з 5 компаній:

створення і організація роботи повноцінних відділів :

- техпідтримки (L1, L2)
- відділу корпоративних продажів
- відділу по роботі з клієнтами
- перехід усіх компаній на CRM ABills+ERP "Userside".

Успішне проходження перевірки компаній НКРЗІ. Отримання, продовження ліцензій на профільну діяльність. Відкритий новий прибутковий напрям - забезпечення високошвидкісним Wi - Fi покриттям заходів від 10 до 1000 чоловік.

Поставлені цілі:

Організувати і структурувати роботу 5 компаній, вивести напрями розвитку по кожній компанії, встановити KPI для співробітників і ключових керівників напрямів

Підняти оборот компанії на 50%

Досягнення:

На базі основного офісу створено розподілене ядро управління і реалізації процесів 5ти компаній. Поставлені і досягнуті KPI керівників напрямів.

Відкритий новий прибутковий напрям.

За останні 2 роки досягнутий приріст обороту групи компаній на 95% (35% в перший рік і 60% в другий)

Директор

з 12.2004 по 11.2019 (14 років 11 місяців)
ТОВ "Ен-Лайн", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• планування та повне керівництво діяльністю ISP з колективом від 15 співробітників та навантаженням понад 3000 клієнтів (відділи фінансовий, технічний, техпідтримки, call-центр)
• аналіз ринку постачальників, проведення переговорів із постачальниками, закупівля комп'ютерного, мережевого, телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення
• розробка стратегії розвитку компанії, розробка та реалізація проектів, спрямованих на розвиток ІТ-інфраструктури, автоматизацію процесів діяльності як ISP, так і клієнтів
• побудова та експлуатація багаторівневих проектів бездротового зв'язку WiFi з покриттям у межах декількох районів, створення та участь у розробці web-сервісів, побудова оптоволоконної мультисервісної мережі 100/1000Mbps, участь у розробці та введенні в експлуатацію аудіо-відеосервісів (VoIP, IPTV)
• підбір персоналу всіх відділів компанії, планування штатного розкладу, розподіл обов'язків
• організація відділів: техпідтримки, продажу, call-центру компанії
• ведення переговорів з інвесторами, постачальниками, клієнтами, укладання договорів
• отримання ліцензій на профільну діяльність у сфері телекомунікацій та зв'язку, реєстрація/перереєстрація ТОВ)

Головний інженер, інженер

з 10.2002 по 12.2004 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Ен-Лайн", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- підбір інженерного персоналу, безпосереднє керівництво техвідділом компанії
- планування та організація робіт з розгортання локальних мереж «під ключ»
- контроль виконання якості робіт, складання кошторисної документації
- налаштування та встановлення магістрального та клієнтського WiFi-обладнання,
- побудова та планування багаторівневих мультисервісних мереж 100/1000Mbps
- встановлення та обслуговування виділених каналів зв'язку xDSL

Інженер компьютерних систем

з 07.1999 по 10.2002 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "А-Гама", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Освіта

Державний Університет Телекомунікацій

Факультет: телекомуникаційні системи та мережі, спеціальність: інженер в галузі електроніки та телекомунікацій, Київ
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

http://www.dut.edu.ua/

Знання і навички

MS Office Windows Trello Google CRM Jira Google Workspace Team management Strategic planning Management skills

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Ключові навички:

- Досвід на керівних позиціях 18 років, першою особою компанії – 17 років
- Експертиза у сферах: розробка ПЗ (product, outsource, outstaff), телекомунікації та зв'язок
- Досвід управління персоналом до 100 осіб
- Досвід роботи у стартапах
- Досвід запуску компанії з нуля
- Досвід управління групою компаній
- Отримання, продовження ліцензій на профільну діяльність.
- Досвід відкриття нових прибуткових напрямків у компаніях
- Створення інвестиційно привабливої ​​компанії, пошук інвесторів та підготовка компанії до продажу.
- Management Consulting, опис бізнес-процесів, впровадження CRM
- Hiring персоналу, починаючи від спеціаліста до С-level у всі відділи компанії.
- Водійське посвідчення
- Стаж водіння (категорія В) з 2004 року, свій автомобіль
- Наявність чинного закордонного паспорта, готовність до відряджень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: