Резюме від 7 червня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 05.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (майстри, водії, різноробочі, кухонні працівники, машиністи та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, лікарняні, переведення, переміщення та інше);
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення трудових книжок.
• Розробка посадових інструкцій;
• Штат працівників 300+ чоловік (Представництво та ТОВ).

Досягнення:

• Налаштування кадрового діловодства;
• Інвентаризація та виведення з нуля відпусток (не велися);
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, їх виправлення;
• Формування особових справ працівників (заповнення інформації якої не вистачало).

Менеджер з персоналу

з 10.2021 по 03.2023 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "АВД Трейд Компані", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (менеджер із збуту, менеджер із постачання, аналітик, супервайзер, бухгалтер, комірники, водії та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Проведення співбесід, первинних інтерв'ю;
• Проведення масового підбору персоналу при відкритті нового філіалу;
• Узгодження з керівництвом підрозділів кандидата на посаду ( обговорення результатів співбесіди та складання Джоб оффера);
• Адаптація працівника ( Знайомство з компанією, колегами, орієнтація на структуру, закріплення наставника. Проведення оцінки результатів стажування разом з керівником відділу);

Також в основні обов'язки входило:
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, переведення та інше) в програмі 1С 8.3;
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
• Подання в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу;
• Розробка посадових інструкцій та штатного розпису;
• Штат працівників до 250+ чоловік (Основне підприємство, 2 підрозділи. Окреме ведення ФОП.)

Досягнення:

• Налаштування кадрового діловодства між підрозділами підприємства;
• Інвентаризація та створення резерву відпусток, організація контролю за їх використанням;
• Розробка та ведення штатного розпису;
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, надання результатів виявлених помилок та їх виправлення;
• Відкриття філіалу ( підбір персоналу, аналіз ринку праці, документальне оформлення).

Інспектор з кадрів

з 06.2021 по 09.2021 (3 місяці)
ТОВ "Андрушівський маслосирзавод", Житомир (Роздрібна торгівля)

На даній посаді виконувала обов'язки:

• Оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток та особових справ)в програмі 1С 7.7;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам;
• Участь в розробці посадових інструкцій
• Допомога рекрутеру в підборі та адаптації кандидатів;
• Штат працівників 900+

Досягнення:

• Формування особових справ всіх працівників підприємства "з нуля";
• Інвентаризація відпусток та трудових книжок;
• Архівування справ та кадрової документації.

Припинила працювати на даному підприємстві через дальність добирання до роботи та не достатню можливість саморозвитку.

Провідний спеціаліст загального відділу управління адміністративного забезпечення

з 07.2019 по 09.2020 (1 рік 2 місяці)
Головне управління пенсійного фонду України, Житомир (Державні організації)

В мої обов'язки входило:
• Ведення вхідної та вихідної документації;
• Контроль пенсійних справ та передача їх на підрозділи контролю та виплати;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному документообігу, аналіз та відправлення пошти;
Закінчила працювати у зв'язку з закінченням строку трудового договору.

Оператор ПК

з 06.2017 по 07.2019 (2 роки 1 місяць)
Золотий каравай, Житомир (Роздрібна торгівля)

Працювала в програмі 1С 7.7
Робота заключалася в:
• Вхідних та вихідних дзвінках;
• Прийом замовлень та створення накладних;
• Формування звіту замовлення за день, зняття залишків та подача звіту на виробництво.
Маю не великий досвід в логістиці(формування машин з логістом, друк навантажуючих талонів, ярликів та інше)
Досвід роботи з клієнтами та підхід до кожного. Вирішення проблемних питань.
1C: 7.7
Первинна бухгалтерія

Освіта

Міжнародна академія управління персоналом

Менеджмент, Житомир
Вища, з 2023 по 2027 (4 роки)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Незакінчена вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Житомирський професійно політехнічний ліцей

Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець, бухгалтерія, Житомир
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)

Знання і навички

Користувач Internet MS Office Робота з оргтехнікою Ведення документації Підбір персоналу для рітейлу Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Кадровий облік Оцінка персоналу Масовий рекрутинг Підбір лінійного персоналу Онбординг персоналу MS Excel Користувач 1С Ведення кадрового обліку

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

В пошуках цікавої роботи, з можливістю навчання. Хочу розвиватися в даній сфері. В основному досвід тільки в кадровому діловодстві, але є бажання навчитися.

Вподобання в роботі:
Велике значення для мене в роботі мають: комфортна атмосфера, де тебе чують, та дають можливість щось змінити та зробити.
Надаю перевагу праці, де є можливість проявити свої здібності та навчитися новому. Також велику роль для мене відіграє наявність психологічного комфорту на робочому місці.

Маю можливість надання рекомендації від керівників з попередніх місць роботи за запитом.

Дякую за увагу до мого резюме.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: