Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 05.2023 по нині (11 місяців)
ТОВ, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (майстри, водії, різноробочі, кухонні працівники, машиністи та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, лікарняні, переведення, переміщення та інше);
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення трудових книжок.
• Розробка посадових інструкцій;
• Штат працівників 300+ чоловік (Представництво та ТОВ).

Досягнення:

• Налаштування кадрового діловодства;
• Інвентаризація та виведення з нуля відпусток (не велися);
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, їх виправлення;
• Формування особових справ працівників (заповнення інформації якої не вистачало).

Менеджер з персоналу

з 10.2021 по 03.2023 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "АВД Трейд Компані", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Займала посаду з виконанням наступних обов'язків:
• Підбір персоналу на різні посади (менеджер із збуту, менеджер із постачання, аналітик, супервайзер, бухгалтер, комірники, водії та інші);
• Створення резерву кандидатів;
• Проведення співбесід, первинних інтерв'ю;
• Проведення масового підбору персоналу при відкритті нового філіалу;
• Узгодження з керівництвом підрозділів кандидата на посаду ( обговорення результатів співбесіди та складання Джоб оффера);
• Адаптація працівника ( Знайомство з компанією, колегами, орієнтація на структуру, закріплення наставника. Проведення оцінки результатів стажування разом з керівником відділу);

Також в основні обов'язки входило:
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (Прийняття, відпустки, звільнення, переведення та інше) в програмі 1С 8.3;
• Оформлення особових справ співробітників та внесення до них змін;
• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
• Подання в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу;
• Розробка посадових інструкцій та штатного розпису;
• Штат працівників до 250+ чоловік (Основне підприємство, 2 підрозділи. Окреме ведення ФОП.)

Досягнення:

• Налаштування кадрового діловодства між підрозділами підприємства;
• Інвентаризація та створення резерву відпусток, організація контролю за їх використанням;
• Розробка та ведення штатного розпису;
• Інвентаризація посадових та робочих інструкцій, надання результатів виявлених помилок та їх виправлення;
• Відкриття філіалу ( підбір персоналу, аналіз ринку праці, документальне оформлення).

Інспектор з кадрів

з 06.2021 по 09.2021 (3 місяці)
ТОВ "Андрушівський маслосирзавод", Житомир (Роздрібна торгівля)

На даній посаді виконувала обов'язки:

• Оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток та особових справ)в програмі 1С 7.7;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам;
• Участь в розробці посадових інструкцій
• Допомога рекрутеру в підборі та адаптації кандидатів;
• Штат працівників 900+

Досягнення:

• Формування особових справ всіх працівників підприємства "з нуля";
• Інвентаризація відпусток та трудових книжок;
• Архівування справ та кадрової документації.

Припинила працювати на даному підприємстві через дальність добирання до роботи та не достатню можливість саморозвитку.

Провідний спеціаліст загального відділу управління адміністративного забезпечення

з 07.2019 по 09.2020 (1 рік 2 місяці)
Головне управління пенсійного фонду України, Житомир (Державні організації)

В мої обов'язки входило:
• Ведення вхідної та вихідної документації;
• Контроль пенсійних справ та передача їх на підрозділи контролю та виплати;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному документообігу, аналіз та відправлення пошти;
Закінчила працювати у зв'язку з закінченням строку трудового договору.

Оператор ПК

з 06.2017 по 07.2019 (2 роки 1 місяць)
Золотий каравай, Житомир (Роздрібна торгівля)

Працювала в програмі 1С 7.7
Робота заключалася в:
• Вхідних та вихідних дзвінках;
• Прийом замовлень та створення накладних;
• Формування звіту замовлення за день, зняття залишків та подача звіту на виробництво.
Маю не великий досвід в логістиці(формування машин з логістом, друк навантажуючих талонів, ярликів та інше)
Досвід роботи з клієнтами та підхід до кожного. Вирішення проблемних питань.
1C: 7.7
Первинна бухгалтерія

Освіта

Міжнародна академія управління персоналом

Менеджмент, Житомир
Вища, з 2023 по 2027 (4 роки)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Незакінчена вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Житомирський професійно політехнічний ліцей

Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець, бухгалтерія, Житомир
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)

Знання і навички

Користувач Internet MS Office Робота з оргтехнікою Ведення документації Підбір персоналу для рітейлу Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Кадровий облік Оцінка персоналу Масовий рекрутинг Підбір лінійного персоналу Онбординг персоналу

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Вподобання в роботі:
Велике значення для мене в роботі мають можливість саморозвитку та кар'єрного зросту.
Швидко вчусь, надаю перевагу праці, де є можливість проявити свої здібності та навчитися новому. Також велику роль для мене відіграє наявність психологічного комфорту на робочому місці.

Є можливість надання рекомендацій від керівників з попередніх місць роботи за запитом.

Дякую за увагу до мого резюме.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: