Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Ольга

Операционный директор, генеральний менеджер (управление проектом)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Исполнительный директор

з 08.2023 по нині (9 місяців)
ТОВ "Біоссот", Чернігів (Химическая промышленность, фармацевтика)

1. Управление процессами
2. Управление персоналом
3. Управление и контроль производственной частью
4. Управление качеством обслуживания клиентов
5. Формирование и управление бюджетом компании
5. Стратегическое планирование , риск-менеджмент
6. Технологическое, операционное совершенствование

Керівник проєкту

з 09.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
Fundacja Ukraina, Інші країни (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення семінарів та консультацій з питань :
1.Реєстрація перебування біженців: як відбувається, куди звертатися, перелiк необхiдних документiв.
2.Право на соціальну допомогу та виплати.
3.Право на працевлаштування та відкриття бізнесу.
Основні обов'язкі - взаємодія з біженцями з Украіни і домомога їм в працевлаштуванні в Польші.
Ведення семінарів з психології, бізнес семінарів для украінців.
Розробка і впровадження бізнес-процесів для забезпечення росту компанії (фундації).
Робота у віддаленому форматі.

Генеральний менеджер, комерційний директор

з 01.2018 по 01.2022 (4 роки)
AxentGroup, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Лідерські компетенціі :
Стратегічне мислення – демонстрація випереджаючого бачення ситуації - широкий погляд на проблеми, події, діяльність, здатність спрогнозувати їхнє майбутнє значення та наслідки.
Управління змінами – здатність успішно діяти в умовах невизначеності.
Організаційне лідерство – наявність авторитету ідейного лідера, і адміністративного авторитету.
Управлінська ефективність – вміння вибудовувати злагоджені прозорі системи управління, здатність ефективно керувати командою в умовах тиску кризових процесів.
Дипломатична мудрість – здатність керувати конфліктами, досягати компромісу.


Компанія «Акцент Груп» - директор з продажу, генеральный директор.
Управління продажами, розробка стратегії з продажу на різних територіях ринку. Планування обсягів продажів виходячи з територіальної власності. Аналіз ринку, визначення та впровадження основних засобів конкурентної боротьби. Формування продуктового портфеля та цінової політики. Операційна діяльність компанії.
Розробка , та застосування інструментів для системного аналізу продажів філії. Аналіз ефективності торгової політики у філії. Координація діяльності філіі, розробка стандартів та процедур діяльності. Ефективна взаємодія з іншими підрозділами компанії. Участь у проведенні перемовин щодо ключових клієнтів компанії, проектів. Розробка, затвердження та реалізація рекламних акцій включаючи професійні виставки.
З січня 2020 генеральний менеджер, директор компанії. .
Кадровая політика, контроль за наймом співробітників, забезпечення їх навчання та належного виконання обов’язків, заохочення працівників ,та інше. Розробка, затвердження системи мотивації працівників . Планування комерційної діяльності компанії. Розробка та затвердження бюджету. Оптимізація витратної частини і розробка дій спрямованих на збільшення прибутку компанії. Контроль виконання поставлених завдань. Визначення стратегії та цінової політики організації у взаємодії з власником . Ведення перемовин з бізнес партнерами, укладання контрактів. Перевірка та укладання договорів при співпраці з діловими партнерами на контрактній основі, на рекламні та інші послуги організації, контроль їх виконання. Взаємодія з державними установами, рішення питань пов’язаних з перевірками держорганами діяльності організації. Рішення питань пов’язаних з закупівлею товарів, необхідних для функціонування організації. Контроль за всіма видами майна, які необхідні для здійснення єфективної діяльності компанії. Ведення поточного документообігу.

Проект менеджер, керівник напряму

з 10.2015 по 01.2018 (2 роки 3 місяці)
Віват Трейдінг, Інші країни (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

З жовтня 2015 Компанія « Акцент Груп» - проект менеджер, керівник з продажу ЮФО (південного федерального округу), Криму. Вивчання, аналіз і побудова дистрибуції з нуля, на новому для компанії ринку. Вивчення, аналіз та та оцінка інформації про ринок. Розробка та впровадження комерційної пропозиції щодо торгових брендів компанії та для окремих клієнтів російського ринку. Активний пошук клієнтів, створення клієнтської бази « з нуля» , побудова та налагодження дистрибуційної системи збуту на довіреній території. Проведення перемовин, укладання мільйонних контрактів. Забезпечення маркетингової підтримки, навчання торгових команд клієнтів, робота з покупцями як оптовими, так і кінцевими. Проведення навчальних презентацій для торгових команд клієнтів. Вивчення конкурентів на ринку російської федерації, вивчення їх торгівельних пакетів і відстеження дій конкурентів щодо просування своїх торгових марок як на ринку росії так і Европи.
Досягнення : Побудова якісної та кількісної дистрибуції на довіреній території, залучення та створіння клієнтської бази, укладання багатомільйонних контрактів. Контроль та управління продажами. Контроль та управління дебіторською заборгованістю. Обсяг продажів на довіреній території (ЮФОР, Крим) на кінець 2017 року , склав 48,5% зі 100% обсягу продажів на всьому ринку.

Управління

з 01.2002 по нині (22 роки 4 місяці)
загальний, Інші країни, Україна (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Досвід та навички:
1.Організація та керівництво комерційним напрямком. Розвиток та впровадження стратегіі збуту включаючи нові ринки да ділерську мережу.
2. Управління процесами: планування,
розробка та впровадження ефективних
операційних процесів, щоб забезпечити оптимальну роботу філіалів.
3. Управління персоналом: найм, навчання та управління персоналом в філіалах, включаючи розподіл обовʼязків, оцінку продуктивності та створення мотивуючого
середовища роботи. Розробка KPI, ціноутворення, мотивоційноїсистеми для співробітників.
4. Управління запасами: контроль за
складськими запасами, замовлення
товарів, оптимізація запасів та управління
постачанням.
5. Забезпечення якості: впровадження стандартів якості та контроль за виконанням нормативів усіма відділами та
процесами.
6. Аналіз та стратегічне планування: аналіз ринку, визначення ключових трендів, розробка стратегій для покращення конкурентоспроможності та розвитку бізнесу. Узгодження маркетингової стратегії компанії.
7. Клієнтське обслуговування: забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, розвиток та вдосконалення стандартів
обслуговування.
8.Досвід керування , знання процесів продажу, маркетингової підтримки кліентів, досвід ведення складний, багатоєтапних бізнес переговорів на різних рівнях .
9. Знання і досвід в процесах відбору дилерів, потенційних партнерів, розвиток існуючих, розвитку мережі збуту.
10.Контроль єфективності роботи маркетингвої активності, пошук альтернативних рішень (контроль показників CRM, написання і вимірування ефективності скриптів, розрахунки конверсії відділу продажу, повторної покупки, реками, інвестицій.
11. Бюджетування, аналітика, звітність.
12. Управління дебіторскою заборгованістю.
13.Розвиток та навчання команди.
Маю досвід керування більше 10 років, досвід у продажу більше 21 року (В2В, В2С), досвід у сфері Хоріка на керівних посадах, керування від 80 чоловік ).
Досвід роботи з CRM, Bitrix24, 1С, XL, Word, Point.

Освіта

Міжнародна Бізнес Академія (МВА)

Лідерство, стратегія, менеджмент, бизнес-среда, маркетинг, продажи,Изменения и Риски,Економика и финансі, HR-менеджмент, Інші країни, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Період навчання - 14 місяців.
Форма навчання - онлайн,
Навчання через відео-лекції, теоретичний курс, виконання кейсів і інших вправ через керівника , модератора, професор-викладач.
Захист і отримання сертифікатів по іиндивідуальним темам та
Написання дипломної роботи на тему "Совершенствование организационной структуры управления предприятием/организацией с учетом воздействия внутренней и внешней среды",

Київський національний університет будівництва та архітектури

Адміністрування те керівництво бізнесом, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

поза навчання , як додаткова освіта

Державний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченко

Споривне викладання, Чернігів
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ораторське мистецтво

2016, 2021 12 місяців

«Основные функции руководителя и инструменты эффективного управления

2017, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Бітрікс24 Уміння аналізувати Впровадження системи KPI Ведення CRM Планування продажу Побудова відділу продажу Продаж B2B Управлінські навички

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

ЛІДЕРСЬКІ КОМПЕТЕНЦІЇ:

Стратегічне мислення – демонстрація випереджаючого бачення ситуації - широкий погляд на проблеми, події, діяльність, здатність спрогнозувати їхнє майбутнє значення та наслідки. Вміння створювати стратегічні пріоритети та конкретні цілі, що спроможні вивести організацію на якісно новий рівень та забезпечити компанії стратегічну перевагу і стабільний розвиток.
Управління змінами – здатність успішно діяти в умовах невизначеності, здатність ініціювати і очолювати процеси змін та брати на себе особисту відповідальність за результати змін. Здатність мотивувати співробітників щодо необхідності і суті змін, що впроваджуються. Вміння ефективно долати скепсис і заперечення.
Організаційне лідерство – наявність авторитету ідейного лідера, і адміністративного авторитету. Вміння створювати для людей зрозуміле і чітке бачення майбутнього розвитку компанії. Дбати про те, щоб стратегічні цілі були свідомими пріоритетами кожного співробітника, а також підтримувати впевненість колег у можливості досягнення цих цілей.
Управлінська ефективність – вміння вибудовувати злагоджені прозорі системи управління, здатність ефективно керувати командою в умовах тиску кризових процесів, обмеженості ресурсів і пильної уваги (критики) зовнішніх цільових аудиторій.
Дипломатична мудрість – здатність керувати конфліктами, досягати компромісу, налагоджувати конструктивні робочі відносини та вести складні переговори на високому рівні з клієнтами, постачальниками, партнерами, державними органами, тощо.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: