Резюме від 18 травня 2024 PRO

Ezekiel

Customer support representative

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer service manager

з 11.2022 по 07.2023 (8 місяців)
Healthy Nutrition LLC, Remote (Hotel and restaurant industry)

Assisting with sales and upselling
Assisting with the development and implementation of customer service policies and procedures
Participating in ongoing training and development to stay up-to-date on company products, services, and policies
Providing feedback to management on ways to improve the customer experience

Assistant Manager

з 02.2021 по 09.2022 (1 рік 7 місяців)
NY Medical, Remote (Medicine, pharmacy)

Booking patient appointments
Medical documentation
Handling calls to pharmacies, insurance companies and laboratories
Staying updated with advancements in medical treatments, technologies
Making sure healthcare regulations are up-to-date and reliable information is given to clients
ravel arrangements, and accommodation.

Customer support representative

з 03.2019 по 12.2020 (1 рік 9 місяців)
Netevia, Other countries (Finance, banking, and insurance)

Responding to customer inquiries via phone, email, or live chat
Troubleshooting technical issues and helping customers resolve problems
Handling customer complaints and escalations in a professional and timely manner
Maintaining accurate and up-to-date customer records
Identifying and suggesting solutions to improve the customer experience

Освіта

Ivan Franko National University of Lviv

BA Literature, Lviv
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)

Taras Shevchenko National University of Kyiv

Computer Science, Kharkiv
Вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Customer Servive Professional Course

3 months

Microsoft Office Tools

3 months

Business Communication

2 months

Data Entry & Proofreading

2 months

Basic Logistics & Transport

4 months

AI Writing & Update Tools

2 months

Знання і навички

MS Word MS PowerPoint MS Excel MS Office Internet User Canva CRM Email Trello Skype Technical support Social media Zoom Google Workspace Google Asana MS Project Basecamp Management skills Virtualization Harvest Reservations on Booking.com Room reservation Receiving incoming calls Management of CRM Conducting online chats Fast typing WordPress Google Analytics HTML Ahrefs Google Search Console Content plan development Adobe Photoshop Adobe Illustrator

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Hi! I am a customer service specialist with communication, teamwork, and leadership skills. I am highly organized, detail-oriented, and I am comfortable working independently or as part of a team.

I am excited to contribute my skills and knowledge to a dynamic and forward-thinking company. With a passion for problem-solving and collaboration, I believe that I am well-suited to your company.

I look forward to the opportunity to discuss how I can contribute to the success of your company.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Дистанційно, Харків

Customer support representative
Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: