Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Алла

Спеціаліст з документообігу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу документаційного забезпечення управління

з 05.2011 по нині (12 років 11 місяців)
ПрАТ "Проектний інститут "Укрспецтунельпроект", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Здійснення методичного керівництва з підтримання єдиного порядку ведення документообігу у відповідності з діючим законодавством та прийнятими в інституті організаційно-розпорядчими документами, документацією системи менеджменту якості. Встановлення єдиних принципів роботи з документами на всіх рівнях управління, організація та оптимізація документопотоків. Встановлення порядку прийняття та оформлення управлінських рішень. Здійснення координації діяльності в роботі з документацією між структурними підрозділами.
Ведення архіву технічної документації (прийом технічної документації на зберігання, її систематизація, створення та ведення пошукового апарату, видача в тимчасове використання документації, що зберігається в архіві).

Начальник відділу системи управління якістю

з 02.2005 по 02.2011 (6 років)
ЗАТ "Проектний інститут "Укрспецтунельпроект", Київ (Проектування будівництва)

Забезпечення результативної роботи системи управління якістю у відповідності з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001-2008; підготовка і проведення внутрішніх аудитів; розробка та ведення документів системи менеджменту якості (положення про підрозділи, посадові інструкції, блок-схеми та методики здійснення процесів, форми реєстрації даних по процесах); аналіз результативності процесів; розробка Програми розвитку підприємства на рік; складання планів реалізації програмних цілей по процесах системи менеджменту якості; аналіз досягнення запланованих показників; складання звітів по процесах та зведеного звіту про функціонування системи менеджменту якості підприємства.

Завідувачка канцелярією

з 07.2003 по 01.2005 (1 рік 6 місяців)
ЗАТ "Проектний інститут "Укрспецтунельпроект", Київ (Проектування будівництва)

Організація діловодного процесу, складання та ведення номенклатури справ, реєстрація, облік та контроль виконання документів, формування справ, експертиза цінності документів, підготовка справ до передачі в архів.

Завідувачка канцелярією

з 01.2002 по 06.2003 (1 рік 5 місяців)
Державний проектний інститут "Укрметротунельпроект", Київ (Проектування будівництва)

Ведення діловодства: реєстрація та облік руху документації, контроль виконання, складання і ведення номенклатури справ, тимчасове зберігання документації і підготовка справ до передачі в архів.

Освіта

Російський державний гуманітарний університет

Факультет управління. Спеціальність "Документознавство. Документаційне забезпечення управління", Москва
Вища, з 1988 по 1993 (4 роки 7 місяців)

Вибір навчального закладу для мене припав на період перебудови в країні. Тоді цей ВНЗ називався "Московський державний історико-архівний інститут". Керував ним прогресивний ректор Афанасьєв Ю.М., який одним із перших в країні почав реформування та осучаснення освітнього процесу. Це і стало для мене вирішальним у виборі навчального закладу.

Додаткова освіта та сертифікати

"Сучасне діловодство і архівна справа". Межрегіональний центр підвищення кваліфікації

28-30 січень 2004 р.

"Системи управління якістю і внутрішній аудит (ISO 9000:2000)". Центр підготовки персоналу "Прирост-Академія"

28 лютого - 4 березня 2005 р.

"Основні методи менеджменту організації". Центр підготовки персоналу "Прирост-Академія"

18 - 22 липня 2005 р.

Курс англійської мови в Мовній школі "International House Kyiv"

Жовтень 2004 р. - квітень 2007 р.

"Бізнес-англійська", платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2016, 6 тижнів

Публічні закупівлі, платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2016, 4 тижні

Публічні закупівлі для бізнесу, Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2017, 3 тижні

Бухгалтерський облік для початківців, платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2017, 4 тижні

Публічні закупівлі. Поглиблений. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2016, 4 тижні

Наука повсякденного мислення. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

2017, 80 годин

Знання і навички

MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Набираю текст методом "слепой печати" Складання організаційно-разпорядчих и методичних документів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Французька — початковий
  • Італійська — початковий
  • Іспанська — початковий
  • Китайська — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Маю досвід роботи з організації документообігу в компаніях зі штатом 100 чол., досвід складання, затвердження в державному архіві і ведення номенклатури справ, реєстрації, обліку та контролю виконання документів, формування справ, експертизи цінності документів, підготовки справ до передачі в архів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: