Резюме від 21 травня 2024 Файл

Марина

Головний бухгалтер

Вік:
41 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

України,,, Харків
Вовчанськ ,
бухгалтер
бер 2005- лют 2008

ГРАБОВСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА , 41 рік
ПОШУК : віддалена робота
Особисті дані :
Адреса м.Харків 61122 Харків проспект Тракторобудівників (перехрестя
Тракторобудівників та Валентинівська)
Номер телефону viber/ telegram /watsap [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 08-08-1982
Сімейний стан : розлучена
Освіта : ХНАУ ім.В.В.Докучаєва , факультет «Облік та аудит»
Професійні онлайн конференції для бухгалтерів , підписка журналу «ГОЛОВБУХ»
підвищення кваліфікації

ДОСВІД РОБОТИ :
Головний бухгалтер
Вовчанська районна державна насіннєва інспекція, Вовчанськ жов 2000 - лют 2005
Функціональні обов 'язки :
- касові операції
- облік матеріалів
- ведення платних послуг (виставляння рахунків , контроль оплат , виписка актів
виконаних робіт)
- укладання договорів
- кадрова робота (звільнення , прийом, написання наказів
- нарахування заробітної плати
- формування та здача звітів

ТОВ ,,В.С.В.,, , ТОВ ,,СТАРВІД,, , ТОВ ,,СТАРВІД ПЛЮС,, , ЗАТ АПК ,,Колос
- облік матеріалів
- ведення платних послуг (виставляння рахунків , контроль оплат , виписка актів виконаних
робіт)
- укладання договорів
- кадрова робота (звільнення , прийом, написання наказів
- нарахування заробітної плати
- формування та здача звітів

начальник відділу кадрів
Вовчанська центральна районна лікарня, Вовчанськ бер 2008 - жов
2008
Функціональні обов'язки
- ведення кадрової документації
- написання наказів
- голова комісії з шкідливих умов праці
- контроль проходження навчань та курсів
- контроль відряджень
- контроль графіка відпусток

Заступник головного лікаря з економічних питань жов 2008 - лис 2010
Вовчанська центральна районна лікарня, Вовчанськ
Функціональні обов'язки
- інвентарізація
- контроль за списанням ОЗ , ТМЦ , ПММ
- проходження навчань відповідальних за ліфтове господарство , енергетичне , теплове
, цивільну оборону , охорону праці , автоклави
- контроль витрат та економії водопостачання , тепла , електрики
- контроль господарський підрозділів
- складання кошторисів на проведення ремонтів та контроль виконання

головний бухгалтер
Вовчанський районний суд, Вовчанськ гру 2010 - лют 2012
Функціональні обов'язки
- нарахування та виплата заробітної плати
- контроль сплати судового збору
Головний бухгалтер
Вовчанський відділ благоустрою міста, Вовчанськ Функціональні обов'язки бер 2013
- гру 2014
- нарахування та виплата заробітної плати
- формування та здача звітів
- кадрова робота
- списання ОЗ , ТМЦ , ПММ

Головний бухгалтер
ТОВ БП ,,ВОВЧАНСЬКАГРОШЛЯХБУД,,, Вовчанськ гру 2015 - бер 2022

Функціональні обов'язки
- нарахування заробітної плати
- контроль та планування ПДВ
- здача звітів
- розкредитування залізнодорожних вагонів
- кадрова робота
- ведення і контроль платних послуг
- облік дебіторської та кредиторської заборгованності
- складання кошторисної документації проведення робіт у программі ,,Смета,

Головний бухгалтер м.Харків
ТОВ – та ФОП віддалене ведення , травень 2023 по теперішній
час
Функціональні обов’язки:

Відновлення бухгалтерського обліку . Відкриття ТОВ та ФОП , зміна
КВЕД . Працюю BAS , 1С7 , 1С8 , Медок , Фредо , Соната , електронний
кабінет , клієнт банк . Нарахування заробітної плати та виплата зі сплатою
податків , ведення ТМЦ ( оприбуткування та списання) , складання
наказів , ведення табелю робочого часу , повне ведення кадрового обліку .
Виписка рахунків , накладних та податкових накладних . Укладання
договорів , контроль виконання . Здача звітності . Повне ведення ПДВ .

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С 7: Бухгалтерія та 1С8 BAF , M.E.Doc,
Paperless, програми КС Клієнт УЗ ); робота у бюджетних программах .
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до
формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк” ;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів та договорів ;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійською - з словником
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна
та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан : розлучена Діти: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: