6 розробників на сеансі Reddit «Запитай мене що-небудь» відповіли на питання і назвали найважливіші речі, які допомогли їм стати частиною SpaceX.

Отримайте ступінь в області комп’ютерних наук

Освіта є у вимогах до посади. Це потрібно, щоб «дійсно переконатися, що ви знаєте, як все працює», — сказав Джефф Декстер, що керує програмним забезпеченням і кібербезпекою в SpaceX.

Інженери вивчають, як працює код, система, устаткування. Все, щоб розуміти суть процесів і вдало запускати ракети в космос.

Отримайте досвід через хобі, проєкти або стажування

Це може бути все що завгодно, навіть не обов’язково, щоб це було стажування у SpaceX.

Наприклад, Джон Дітрік, керівник розробки програмного забезпечення для Demo-2, зауважив, що є великий перетин між розробкою відеогри і тим, що роблять вони: «У цих двох галузях багато схожих математичних і орієнтованих на продуктивність завдань».

Фактично, Маск сказав, що його власна любов до відеоігор надихнула його почати програмувати — коли йому було 12 років, він написав відеогру під назвою Blastar.

Ніколи не опускайте руки

Хоча ступінь або досвід можуть допомогти, але це не найголовніше. «Наявність великої кількості людей з різним досвідом (освітою, досвідом і культурою) є великим плюсом в команді», — сказав Метт Монсон, який раніше працював в Dragon, а зараз очолює програмне забезпечення Starlink.

Різні точки зору допомагають бачити проблеми з різних боків, і це досить часто допомагає нам побачити рішення, які спершу складно помітити.

«Ми дійсно шукаємо кілька речей: талант (потенціал) і правильне ставлення (прагнення до самовдосконалення, служіння команді, а не егоїзм), — говорить Монсон про найм співробітників. — Це важливіше, ніж конкретний досвід, і ми розраховуємо інвестувати в людей, щоб допомогти їм рости».


Читайте також