У травні Twitter оголосив, що співробітники можуть працювати з дому необмежений час, навіть після того, як закінчиться ізоляція від коронавірусу.

Дженніфер Крісті, голова відділу кадрів Twitter, приєдналася до компанії майже 3 роки тому, за рік до того, як Twitter вперше дозволив співробітникам працювати з дому. Вона керувала переходом на постійну віддалену роботу і точно знає, як це зробити. Ейчар поділилася основними порадами з віддаленого управління персоналом.

Переконайтеся, що ви відчуваєте себе впевнено

За словами Дженіфер, менеджери — ключ до успішної дистанційної роботи. Якщо вони не відчувають себе комфортно, керуючи персоналом за допомогою відеодзвінків, віддалена робота завжди неефективна. Тому компаніям слід спеціально навчати свій персонал для дистанційного управління, дати час на вивчення необхідних програм та інструментів.

Висловлюйте підтримку

Якщо менеджери не відчувають підтримки, їхні команди — також. А це, в свою чергу, позначається на результаті роботи. Подумайте, як ви можете підтримати колег. Це можуть бути регулярні зібрання, де обговорюються досягнення, детальні інструкції, як перебудувати свою роботу в залежності від нових умов, або просто душевна розмова.

Довіряйте своїй команді

Деякі вважають, що робота вдома — синонім розслабленості, тому потрібно посилювати контроль над командою. Але треба уникати віддаленого мікроменеджменту. За словами Крісті, це змусить співробітників відчути, що за ними спостерігають, і вони почнуть нервувати. «Я не вірю, що люди стають іншими, коли йдуть додому. Роботяга в офісі, ймовірно, буде працювати ще старанніше вдома», — вважає Дженніфер Крісті.

За її словами, кожен несе відповідальність за виконання своїх обов’язків. У разі, якщо вони не виконуються, варто пам’ятати, що справа не в дистанційці, а в працівникові, така ситуація могла виникнути й в офісі. Тож краще шукати вихід із ситуації, а не думати, як ще більше посилити контроль.

Визначте кордон між роботою та особистим життям

Коли люди не ходять в офіс, кордони між робочим днем ​​і вечором можуть стиратися. «Як менеджер переконайтеся, що ви чітко визначаєте межі, щоб ніхто зі співробітників не відчував, що їм потрібно переробляти», — сказала Дженніфер Крісті. Вигорілі співробітники будуть думати про звільнення, а не про розвиток. Тож періодично запитуйте, чи не велике на них навантаження, можливо, їм потрібна допомога в переплануванні свого робочого дня.

Ці поради будуть корисні, де б не працювали ваші співробітники, адже вони — ваш найцінніший капітал.


Читайте також