Контент-менеджер

Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.

385
jobs
22 500
average salary

Що робить контент-менеджер

В першу чергу, звісно, займається контентом, тобто пише та коригує тексти для сайтів, додає ілюстрації чи відеоматеріали. Одним словом, відповідає за все, що публікується на вебресурсі. Втім, якщо невеликому інтернет-магазину потрібна людина, яка буде оновлювати і додавати картки товарів на сайті, ця посада теж відповідає позиції менеджера з контенту.

Але крім цього, в обов’язки контент-менеджера може входити ще ціла низка різноманітних завдань. Тоді контент-менеджер, як в приказці — «і швець, і жнець, і на дуді грець»: і тексти пише, і за SEO слідкує, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцсторінки веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця і амбіцій компанії.

Скільки отримує контент-менеджер

Зарплата контент-менеджера залежить від ступеня професіоналізму, регіону, форми роботи (штатна чи позаштатна) і обсягу роботи, який необхідно виконувати. Чим ширше коло обов’язків контент-менеджера, тим більше йому платять. Фахівці з високою зарплатою зазвичай виконують безліч завдань, контролюють інших співробітників і повністю відповідають за якість готового продукту.

22 500 UAH

for april 2025

*according to 849 job postings

Salary distribution

14 000 UAH
35 000 UAH

Change in average salary

«Content manager» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні контент-менеджеру

  • Грамотно й просто писати. Фахівець з контенту має вміти створити легкий для читання і розуміння текст, влучивши у цільову аудиторію.
  • Вміння працювати з джерелами інформації, оптимізувати контент, щоб він краще ранжувався пошуковими системами, але не був перенасичений ключовими фразами.
  • Окрім дружби з елементарними Word, Exсel та Google Docs, контент-менеджеру стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту, а також вміння працювати з графічними редакторами.
  • Знання Google Analytics, адже контент-менеджеру важливо вміти проаналізувати результати своєї роботи, відстежувати популярність матеріалів.
  • Розуміння інтернет-маркетингу та просування сайтів (SEO) також стануть у пригоді.
  • Друк наосліп. Значно полегшить роботу і прискорить її.
  • Уважність, бо роботу контент-менеджера бачать сотні, тисячі людей. І тільки лінивий пробачить помилки.

Наскільки затребуваними є контент-менеджери

В еру контенту? Вельми затребуваними. Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати їхню життєдіяльність та просувати.

385
jobs on our site

Number of job postings

«Content manager» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на контент-менеджера

Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.


Even more information about educational institutions.

Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!

Other professions

Торговельний представник

Торговельний представник

Торговельний представник — це спеціаліст, який займається просуванням товарів на місцях продажу.

Копірайтер

Копірайтер

Копірайтер — це спеціаліст з написання рекламних текстів.