Медіабаєр

Медіабаєр — це людина, яка поширює рекламні диджитал-кампанії на потрібну цільову аудиторію.

213
jobs
65 000
average salary

Що робить медіабаєр

Ці спеціалісти знають усі механіки просування і налаштовують рекламні кабінети так, щоб цільова аудиторія здійснила покупку. Основні обовʼязки медіабаєра:

  • закупівля трафіку у рекламних мережах;
  • оптимізація рекламних кампаній і лійки продажів;
  • А/В тестування рекламних креативів;
  • слідкування за змінами у політиці рекламних майданчиків;
  • слідування правилам модерації мереж.

Візуальне оформлення й навички письма — неочевидні вміння кожного медіабаєра. Завдяки цьому вони уникають суворих правил блокування і збільшують конверсію до максимальних результатів.

Фахівці з медіабаїнгу потрібні, щоб запустити масштабні рекламні кампанії, що охоплять людей з усього світу. Вони працюють з великими бюджетами і для просування використовують різні канали, як-от Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Push-сповіщення, Native Ads або CPA-мережі. Це основні відмінності між роботою медіабаєра і таргетолога. У них зовсім різна кінцева мета: таргетолог має досягти маркетингової цілі замовника, а медіабаєр — отримати прибуток від трафіку (потоку користувачів).

Скільки заробляє медіабаєр

Зазвичай представники цієї професії отримують вище середнього. Все тому, що завдяки їхній роботі, зацікавлена аудиторія купує та вибирає ті чи інші послуги. Рекламодавці шукають спеціалістів, які охоплять усіх зацікавлених, тому й готові добре оплачувати таку роботу.

65 000 UAH

for june 2025

*according to 394 job postings

Salary distribution

24 000 UAH
160 000 UAH

Change in average salary

«Медіабаєр» in Ukraine

On average, a "Медіабаєр" in Ukraine makes 65000 UAH. This is 63% more compared to June last year. The median salary is calculated based on data from 394 jobs posted on Work.ua with the title "Медіабаєр" and similar queries such as "Медіабайер", "Media buyer", "TV Buyer" and others over the last 3 months. The range containing the median is highlighted in the chart.

according to Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні медіабаєру

Hard skills

  • знання алгоритмів рекламного кабінету та правил рекламного майданчика;
  • аналітичний склад розуму;
  • вміння проводити А\В тестування;
  • знання систем автоматизації;
  • базові навички копірайтингу і дизайну.

Soft skills

  • комунікабельність;
  • стресостійкість;
  • гнучкість;
  • ініціативність і відповідальність;
  • увага до деталей;
  • любов до нетворкінгу (саме на заходах, де збираються всі представники комʼюніті, можна знайти нові професійні знайомства та отримати хорошу пропозицію нової роботи).

Наскільки затребувані медіабаєри

Попит на медіабаєрів, які розбираються у рекламній мережі та маркетингу, — дуже високий, бо спеціалісти з такими знаннями вважаються професіоналами своєї справи.

213
jobs on our site

Number of job postings

«Медіабаєр» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на медіабаєра

У початківців дуже цінують знання з маркетингу, тому відповідна освіта буде великим плюсом при працевлаштуванні. Професіонали радять бути обережними з курсами медіабаїнгу, і звертати увагу на відгуки, щоб отримати якісне навчання.


Even more information about educational institutions.

Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!

Other professions

Слесарь

Слесарь

Слесарь — это профессиональный рабочий, который обрабатывает металлы ручным или механизированным инструментом, а также собирает, регулирует, ремонтирует машины и механизмы.

Печатник

Печатник

Печатник — специалист, благодаря работе которого вы можете почитать бумажную книгу или журнал, раздать всем желающим свои визитки, покупать товары в красивой упаковке и многое другое.