Що робить таргетолог
Ця професія поєднує у собі аналітику та творчість. Це той вузькопрофільний спеціаліст, який робить так, щоб потенційні клієнти конкретної компанії бачили саме її рекламу в Instagram, Facebook та в інших соцмережах. І вона ще супервідповідальна, бо неправильне налаштування таргетованої реклами веде до зливу рекламного бюджету.
Таргетолог проводить серйозну розумову роботу та застосовує свої здібності психолога: він розшукує цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє болі та потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни у рекламну кампанію у режимі онлайн.
А ще тримає руку на пульсі новинок та трендів соціальних мереж, бо треба ж достукатися до потенційного клієнта компанії, та ще у такий спосіб, щоб йому це сподобалося.
Скільки отримує таргетолог
Заробітна плата таргетолога в Україні коливається від 7 тисяч до 23 тисяч гривень у залежності від досвіду, місця знаходження компанії-роботодавця та обсягу роботи.
for may 2025
*according to 1 922 job postings
Salary distribution
Change in average salary
«Таргетолог» in Ukraine
Які навички потрібні таргетологу
- Вміння аналітично мислити.
- Знання інструментів та механізмів роботи конкретної соцмережі, тобто майданчика, де потрібно буде працювати.
- Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо).
- Володіння основними навичками планування й аналітики маркетингових кампаній (SWOT, ментальні карти, аналіз бізнес-моделі).
- Вміння швидко аналізувати цільову аудиторію.
- Здатність швидко вчитися.
- Відстеження новинок у сфері та здатність швидко їх впроваджувати.
- Увага до деталей, допитливий розум, терпіння. Мультизадачність стане перевагою.
Наскільки затребуваними є таргетологи
У час, коли соціальні мережі переживають свій розквіт, а нові компанії з’являються мало не щодня, спеціалісти, які здатні правильно використати перше на користь другого не те, що затребувані, а супер-затребувані. Особливо ті, у кого є досвід та вдалі приклади роботи.
Number of job postings
«Таргетолог» in Ukraine
Де вчитися на таргетолога?
У навчальних закладах України за цією спеціальністю не навчають. Вихід один — курси, тренінги, воркшопи, вебінари та самоосвіта.
Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!
Other professions

PR-фахівець
PR-фахівець займається налагодженням комунікацій між компанією та аудиторією. Формує її імідж в медіа, працює з громадською думкою. Загалом, робить все, щоб про компанію відгукувалися тільки в позитивному ключі.

Кризовий менеджер
Кризовий менеджер — людина, яка приходить в компанію в моменти кризи, щоб врятувати її від банкрутства, що майоріє на горизонті.