18 вересня, якраз у День HR-менеджера, новопризначений міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет повідомив на своїй сторінці у Facebook про запуск проєкту з «винищення паперових процесів у держорганах», яке в першу чергу торкнеться кадрового документообігу.

«За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щороку», — розповів міністр.

Також у своєму пості він перелічив конкретні зміни, які планується впровадити на шляху переходу на електронний документообіг. Серед них:

  • заборона подачі паперових документів у процесі працевлаштування;
  • скасування вимоги подавати копії документів, які й так є в реєстрі;
  • скасування трудових книжок («Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить і бізнес», — вважає Дубілет);
  • заміна всіх паперових архівів цифровими;
  • переведення документообігу не тільки про прийом на роботу, а й про відпустки, лікарняні, звільнення в електронну форму;
  • спрощення «ходіння» документів різними кабінетами та інше.

Також Дмитро Дубілет попередив, що перехід HR-сфери на цифру потребує внесення змін до кількох законів і постанов, а також особливої ​​уваги до кібербезпеки.

Якщо ви, як і міністр Дубілет, зацікавлені у впровадженні електронного документообігу, радимо почитати статтю Work.ua, в якій описано наш успішний досвід переведення бухгалтерії в цифровий формат.


Читайте також