«Кураж» шукає кота, який стане обличчям благодійної акції
Благодійна київська барахолка «Кураж» спільно з онлайн банком monobank шукає котика, який стане обличчям благодійного проєкту.
1 травня «Кураж» та monobank запустили соціальну колаборацію, в рамках якої користувачі банку можуть відправляти частину кешбеку на благодійність. Це вже 12 спільний проєкт компаній. Гроші збираються для фінансування проєкту допомоги недоношеним малюкам.
І саме ваш кіт може «попрацювати» представником цієї кампанії зі збору коштів.
Для цього необхідно:
- до 11 травня опублікувати фото (не важливо, в сторіз або в стрічці) в інстаграмі або написати пост у фейсбуці;
- відзначити сторінки «Кураж» та monobank в обраній соціальній мережі;
- дочекатися голосування, яке пройде з 12 по 14 травня.
Голосування в інстаграмі буде проходити в сторіз, а в фейсбуці необхідно буде лайкнути фото вподобаного котика. Ваш улюбленець може брати участь в голосуванні відразу в двох соцмережах, але для цього необхідно зробити пост в кожній з них.
15 травня оголосять переможців — тих котів, які будуть представляти бренди в маркетинговій кампанії.
Господарі переможців теж не залишаться без подарунків. Вони отримають:
- Кураж ID на рік — безкоштовний вхід на 10 заходів у суботу та неділю після карантину.
- Карту monobank platinum з безкоштовним обслуговуванням протягом півроку.
1 comment
To leave a comment, you need to sign in.
Лариса Кучугурная 16.05.2020, 18:42