Соціальну мережу створили в українському креативному діджитал-агентстві ISD Group з метою допомогти малому і середньому бізнесу виходити на новий рівень, прискорювати розвиток і зростання через залучення бізнес-експертів та консультантів.

На сайті можна знайти експертів з сфер маркетингу, фінансів, бізнес-стратегій, інвестицій, IT. Підприємець за тегами вибирає те питання, яке хоче вирішити, платформа видає список експертів. Щоб вибрати того, хто підходить і професійно, і як людина, можна подивитися 20-секундний ролик замість резюме і вивчити кейси.

Як це працює:

  • реєструєтеся на сайті Merezha;
  • вибираєте бізнес-завдання, яке необхідно вирішити;
  • додаєте експертів в особистий кабінет;
  • вивчаєте їхній попередній досвід;
  • з тим експертом, який вам сподобався найбільше, домовляєтеся про онлайн зустрічі.

Зараз в Merezha зареєструвалися понад 1 500 бізнесів і 700 експертів. Кожен експерт повинен пройти верифікацію ЄБРР — Європейського банку реконструкції та розвитку. Тож бізнесмени захищені від псевдоекспертів. Уже можна отримати консультацію у Романа Гавриша, засновника Aimbulance, Євгенія Кудрявченка, керуючого партнера Vintage Web Production та Юлії Плієвої, Apple Consulting.


Читайте також