Нові ризики, з якими бізнес зіткнувся у 2020 році, висувають нові вимоги, змушують компанії переглядати стратегії, змінювати бізнес-моделі. Темпи й масштаби змін зводять практично нанівець усі спроби передбачити майбутні загрози. Ми пропонуємо вам спиратися на довгострокові тренди, які експерти KPMG визначили завдяки дослідженню серед жінок-керівниць «Нові ринки — нові права та можливості».

Адаптивність до змін та інноваційність

Значна кількість жінок-лідерів (82%) вважають вміння адаптуватися до змін та інноваційність найважливішими факторами зростання компаній. На думку більшості керівниць (67%), ті гравці ринку, які надто повільно реагують на зміни, швидко зійдуть з дистанції. Майже всі виконавчі директорки (96%) впевнені, що для досягнення успіху потрібно впроваджувати та вдосконалювати інноваційні процеси.

Сучасна ситуація у бізнес-сфері вимагає бути завжди на крок попереду та вміти розпізнавати ринкові тренди раніше, ніж це зроблять конкуренти. Саме тому жінки-лідерки провідних компаній налагоджують процеси, що дозволяють регулярно переглядати діючі бізнес-моделі. Це відзначила більшість опитуваних (69%).

Орієнтація на довгострокову перспективу та інформаційну безпеку

Більшість учасниць опитування (69%) впевнені, що інформаційна безпека надзвичайно важлива для успіху бізнесу. Ще більше жінок-лідерів (78%) відзначають, що орієнтуватися на клієнта та забезпечити йому безпеку потрібно для подальшого зростання клієнтської бази. І це повинно стати особистим завданням кожного керівника.

Третина представниць глобального бізнесу (34%) вважає, що особиста мотивація вкрай потрібна для довгострокового успіху компанії. Також третина жінок (33%) відзначила, що відчуває натхнення від того, що має можливість не лише успішно розвивати власну компанію, але й позитивно впливати на ситуацію у світі.

Відповідальність у соціальних питаннях та питаннях гендерної рівності

Певній частині керівниць (39%) важко об’єднувати питання зростання їхніх компаній з розв’язанням значущих соціальних питань. Але більшість респонденток (80%) відчувають особисту відповідальність та намагаються зробити усе можливе, щоб політика компанії з питань екології та соціальної сфери віддзеркалювала цінності клієнтів.

На сьогодні багато жінок продовжують стикатися з гендерними проблемами та дискримінацією, це відмітили більш ніж половина опитуваних (58%). Деякі з них мали справу зі стереотипною поведінкою (34%), проблеми у спілкуванні (27%) або стосовно професійної кваліфікації (21%), деякі потерпали від сексуальних домагань (11%).

Більшість жінок-лідерів (67%) вважає просування гендерної рівності найбільш важливим питанням для компаній. На їхню думку, для подальшого успішного розвитку бізнес повинен взяти на себе відповідальність та зробити необхідні кроки у цьому напрямку.

На думку дослідників, аби встояти в часи турбулентності на ринку, потрібні нові перспективи для зростання, креативні підходи та нові шляхи взаємодії зі стейкхолдерами. Аби встигати за змінами й ефективно адаптувати бізнес, необхідно активно відстежувати не лише зміни в галузі, розвиток нових технологій, а й нові суспільні та культурологічні вимоги. Успішний керівник сьогодні — це той, хто зміг відмовитися від шаблонів. Хто не боїться постійно експериментувати та вдаватися до нових рішень і підходів, змінювати усталені способи ведення бізнесу.

Нагальні економічні виклики та наслідки кризи COVID-19 принципово змінюють робоче середовище та погляди бізнес-лідерів. У зв’язку з цим KPMG хотіли б почути вашу думку щодо загального впливу кризи, її наслідків та проаналізувати погляди жінок-керівниць щодо особистого успіху, нової реальності ділового світу, а також культурних змін у 2021 році.

KPMG запрошує жінок-керівниць взяти участь у новому опитуванні «Погляд керівниць бізнесу в Україні 2021» та поділитися думками щодо стратегічних питань, найгостріших викликів та загроз, а також можливостей для зростання бізнесу.

Опитування займе близько 15 хвилин. Надати відповіді можна до 21 лютого 2021.

Усі відповіді є суворо конфіденційними та будуть консолідовані у загальні результати. Учасники отримають від KPMG результати дослідження в березні 2021 року.


Читайте також