У TikTok набувають популярності кар'єрні поради
У застосунку TikTok популярністю користуються вже не тільки відео з танцями та челенджі, а й поради про те, як скласти резюме або пройти співбесіду. Work.ua розповідає подробиці.
Нову тенденцію помітили журналісти видання The Washington Post. Вони опублікували кілька свідчень про те, що кар’єрні поради від блогерів-тіктокеров зараз користуються популярністю нарівні з іншими роликами в застосунку.
Наприклад, шукачка Крістен Хаус розповіла журналістам, що встановила TikTok виключно для того, щоб підписатися на свою 12-річну племінницю, але, переглядаючи рекомендації, натрапила на блог кар’єрного консультанта. В результаті вона не тільки підписалася на цього блогера, а й найняла його, щоб швидше знайти роботу.
Крім зацікавленості шукачів у кар’єрних порадах з TikTok, в США розвивається ще одна тенденція — пошук кандидатів через цей застосунок. Компанії починають розміщувати короткі ролики-вакансії у своїх TikTok-акаунтах.
- Торік відома американська телевізійна мережа HBO отримала 300 заявок на літнє стажування, розміщуючи в соцмережі ролики з хештегом #HBOMaxsummerintern.
- Бренд одягу Hollister пропонує кандидатам, які хочуть працювати у них, публікувати відеозаявки, відеорезюме або просто ролики, на які хочуть звернути увагу компанії, з тегом #HCoHireMe. Завдяки цьому Hollister наймає SMM-менеджерів.
Зараз TikTok — найзавантажуваніший застосунок у світі, у нього понад 600 мільйонів активних користувачів на місяць. Тож, якщо ви досвідчений HR або експерт з працевлаштування, можливо, стати тіктокером — не така вже й погана ідея й зовсім не пізно :)
To leave a comment, you need to sign in.