Нову тенденцію помітили журналісти видання The Washington Post. Вони опублікували кілька свідчень про те, що кар’єрні поради від блогерів-тіктокеров зараз користуються популярністю нарівні з іншими роликами в застосунку.

Наприклад, шукачка Крістен Хаус розповіла журналістам, що встановила TikTok виключно для того, щоб підписатися на свою 12-річну племінницю, але, переглядаючи рекомендації, натрапила на блог кар’єрного консультанта. В результаті вона не тільки підписалася на цього блогера, а й найняла його, щоб швидше знайти роботу.

Крім зацікавленості шукачів у кар’єрних порадах з TikTok, в США розвивається ще одна тенденція — пошук кандидатів через цей застосунок. Компанії починають розміщувати короткі ролики-вакансії у своїх TikTok-акаунтах.

  1. Торік відома американська телевізійна мережа HBO отримала 300 заявок на літнє стажування, розміщуючи в соцмережі ролики з хештегом #HBOMaxsummerintern. 
  2. Бренд одягу Hollister пропонує кандидатам, які хочуть працювати у них, публікувати відеозаявки, відеорезюме або просто ролики, на які хочуть звернути увагу компанії, з тегом #HCoHireMe. Завдяки цьому Hollister наймає SMM-менеджерів.

Зараз TikTok — найзавантажуваніший застосунок у світі, у нього понад 600 мільйонів активних користувачів на місяць. Тож, якщо ви досвідчений HR або експерт з працевлаштування, можливо, стати тіктокером — не така вже й погана ідея й зовсім не пізно :)


Читайте також