В Україні з’явився безплатний онлайн-курс з комплаєнсу
Кому і для чого варто пройти курс з комплаєнсу та що означає цей термін, розповідає Work.ua.
Комплаєнс — це дотримання компаніями належних стандартів поведінки на ринку, справедливе ставлення до клієнтів, управління конфліктами інтересів та дотримання законодавства у сфері господарської діяльності. Процедура особливо актуальна для тих організацій, які зацікавлені у виході на міжнародний ринок, адже це викликає довіру. А за кордоном вона є обов'язковою для всіх компаній.
В Україні це досить нова сфера, тож, щоб сформувати прозоре бізнес-середовище і поширювати у суспільстві знання та навички роботи з відкритими даними, сервіс YouControl запустив безплатний онлайн-курс «Комплаєнс». Він створений вітчизняними фахівцями-практиками: юристами, адвокатами, працівниками банківських установ, державних органів. Також є заняття від іноземних спеціалістів з Великої Британії, Канади, Вірменії.
Курс вчить знаходити надійних бізнес-партнерів, уникати економічних ризиків і використовувати можливості відкритих джерел даних на повну. Він буде цікавим комплаєнс-менеджерам, юристам, аудиторам, бухгалтерам, керівникам компаній, менеджерам ЗЕД, кадровим спеціалістам, закупникам для формування базового уявлення про комплаєнс.
Програмою вже встигли скористатися майже 8 000 спеціалістів та студентів вишів.
1 comment
To leave a comment, you need to sign in.
Олексій Поляков 28.04.2021, 04:47