Resume from September 7, 2023 File

Тетяна

Персональний асистент

City:
Kamianets-Podilskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тинок Тетяна Юріївна

Дата народження: 4 травня 1982 р.
Місто проживання: Чернівці
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта :[open contact info](look above in the "contact info" section)

• Високий рівень відповідальності, самоорганізованості.
• Здатність ефективно організовувати роботу інших людей, вимогливість.
• Вміння знаходити ефективні рішення, бачити суть процесів.
• Креативний підхід до будь-якого завдання, проблеми, ситуаціїї з подальшим вирішенням.
• Цілеспрямованість, вмотивованість, самодисципліна.
• Здатність до швидкого самоаналізу, самовдосконалення, самонавчання.
• Здатність працювати в умовах змін.

Досвід роботи :

ПП «Техресурс – 1», Юрист
з 02.2020 - 11.2022 рр.

Приватна юридична практика
з 12.2007 по -- 2019 р.

Основні функції:
• Робота з документацією: складання позовних заяв, скарг та інших документів правового характеру; направлення запитів до державних органів, складання різного роду договорів, ведення архівної справи та ін.
• Надання юридичних консультацій та роз’яснень з правових питань; юридична допомога в судових та інших державних інстанціях і установах; усні та письмові довідки з законодавства.
• Ведення цивільних, сімейних, кримінальних справ…, післясудовий супровід.
• Відвідування семінарів та тренінгів з підвищення кваліфікації

Помічник адвоката
з 08.2005 по 12.2007

Основні функції:
• Ознайомлення з юридичною справою; здобуття навиків роботи з документацією, співпраці з людьми; ведення переговорів і консультацій з юридичних питань; надання всіх видів юридичної допомоги.

Менеджер з персоналу
з 09.2004 – 07.2005 – ТзОВ «Сільпо-31» м.Чернівці ЗАО « FOZZY Group»

Основні функції:
• Організація та контроль діяльності відділення по роботі з персоналом.
• Кадрове діловодство.
• Підбір та адаптація персоналу на всіх рівнях. Наставництво, супроводження нових співробітників.
• Прогнозування потреби в персоналі згідно стратегії розвитку компанії.
• Оцінка персоналу. Визначення кваліфікаційного рівня співробітників (атестація).
• Визначення потреби в навчанні, організація внутрішнього та зовнішнього навчання співробітників, індивідуальна робота зі співробітниками.
• Контроль штатного розкладу та організаційної структури компанії. Створення посадових інструкцій та правил організаційної політики. Контроль трудової дисципліни співробітників.
• Складання і подання звітності у всі відповідні державні органи щодо штатного розкладу і його якості, а також внутрішня звітність компанії .
• Побудова HR бренду компанії та розробка стратегії його просування на ринку праці (співпраця з університетами, наставниками, організація конференцій для студентів).
• Співпраця з медіа ( замовлення реклами на радіо, друкованих ЗМІ ) для більш ефективного пошуку і підбору кваліфікованого персоналу.
• Відвідання тренінгу (м.Київ) з відбору персоналу і проведення інтерв’ю з видачею відповідного сертифікату.

Освіта

1999 - 2004 - Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича, спеціальність "Правознавство".

Професійні навички та вміння

Впевнений користувач MS Office, Exel, інші додатки, Internet

Володіння мовами:
• українська — вільно
• російська — вільно
• англійська — B2

Додаткова інформація

Готовність до відряджень, пунктуальність, комунікабельність, грамотна ділова мова.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: