Resume from February 5, 2024 File

Оксана

Інспектор відділу кадрів

City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Грибук Оксана Степанівна

Дата народження: 27.12.1977
Місто проживання м. Житомир
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: заміщення вакантної посади інспектора відділу кадрів
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1997 р., Вище професійне училище №17, м.Житомира, за професією «Оператор електронно-обчислювальних машин, бухгалтер», диплом кваліфікованого робітника;
червень 1997 р. – січень 2003 р., Житомирський інженерно-технологічний інститут, спеціальність «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію менеджера-економіста, диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
липень 1997 р. - травень 2005 р. – друкарка загального відділу Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
травень 2005 р. – січень 2012 р. – головний спеціаліст відділу кадрів, головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби відділу правової та кадрової роботи Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
січень 2012 р. – жовтень 2016 р. - головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст сектору по роботі з персоналом Державної фінансової інспекції в Житомирській області;
жовтень 2016 р. - жовтень 2019 р. – головний спеціаліст сектору роботи з персоналом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Професійний досвід:
• ведення обліку особового складу організації;
• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення і звільнення працівників);
• формування і ведення особових справ працівників;
• заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок;
• ведення обліку надання відпусток працівникам та складання графіків відпусток;
• розробка посадових інструкцій;
• ведення табелю обліку використання робочого часу;
• проведення адаптації новопризначених працівників.

Професійні навички:
• впевнений користувач ПК та оргтехніки;
• знання вимог трудового законодавства України;
• знання діловодства;
• вільне володіння українською мовою.
Особисті якості:
Висока відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уважність, старанність, ціную щирість та гарне ставлення до оточуючих людей, легко навчаюся, шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Маю водійське посвідчення категорії «В»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: