Оксана
Інспектор відділу кадрів
- City:
- Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10008555
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Грибук Оксана Степанівна
Дата народження: 27.12.1977
Місто проживання м. Житомир
Моб. телефон: [
E-mail: [
Мета: заміщення вакантної посади інспектора відділу кадрів
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1997 р., Вище професійне училище №17, м.Житомира, за професією «Оператор електронно-обчислювальних машин, бухгалтер», диплом кваліфікованого робітника;
червень 1997 р. – січень 2003 р., Житомирський інженерно-технологічний інститут, спеціальність «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію менеджера-економіста, диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
липень 1997 р. - травень 2005 р. – друкарка загального відділу Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
травень 2005 р. – січень 2012 р. – головний спеціаліст відділу кадрів, головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби відділу правової та кадрової роботи Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
січень 2012 р. – жовтень 2016 р. - головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст сектору по роботі з персоналом Державної фінансової інспекції в Житомирській області;
жовтень 2016 р. - жовтень 2019 р. – головний спеціаліст сектору роботи з персоналом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Професійний досвід:
• ведення обліку особового складу організації;
• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення і звільнення працівників);
• формування і ведення особових справ працівників;
• заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок;
• ведення обліку надання відпусток працівникам та складання графіків відпусток;
• розробка посадових інструкцій;
• ведення табелю обліку використання робочого часу;
• проведення адаптації новопризначених працівників.
Професійні навички:
• впевнений користувач ПК та оргтехніки;
• знання вимог трудового законодавства України;
• знання діловодства;
• вільне володіння українською мовою.
Особисті якості:
Висока відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уважність, старанність, ціную щирість та гарне ставлення до оточуючих людей, легко навчаюся, шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Маю водійське посвідчення категорії «В»
Similar candidates
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Zhytomyr, Remote
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Zhytomyr, Kyiv, Korosten
Керівник управління персоналу, начальник відділу кадрів, HR-менеджер
35000 UAH, Zhytomyr
HR-менеджер, кадровик, інспектор по роботі з персоналом
Zhytomyr
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
20000 UAH, Zhytomyr
Інспектор відділу кадрів
Zhytomyr