• File

Інна

Помічник керівника, офіс-менеджер

Considering positions:
Помічник керівника, офіс-менеджер, Помічник керівника, Операційний менеджер, Бізнес-аналітик, Виконавчий директор, Адміністративний менеджер, Координатор
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Фонаренко Інна Валеріївна

Дата народження: 15.03.1985
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) viber/whatsapp/telegram
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сторінка в instagram: inessa_vf
Посада: особистий помічник керівника.
Освіта: вища, НУХТ: Національний університет харчових технологій (м. Київ), спеціальність «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса», вересень 2002 р. – червень 2008 р.
Досвід роботи:
липень 2007- лютий 2012 - ТОВ «Інтер Буд Трейдінг, менеджер з продажів» - надання консультацій, оформлення замовлень, підписання договорів, організація виконання об'єктів.
квітень 2012- серпень 2021 - ТОВ «Вікна-Траст - ремонти і будівництво. Менеджер з продажів - надання консультацій, оформлення замовлень, підписання договорів, організація виконання об'єктів, виконання доручень бухгалтерії та підготовка документів для керівника, ведення офіційного сайту компанії, соцмереж Facebook, Instagram, Youtube, участь в масових заходах - виставки, конференції.
листопад 2021 — грудень 2022 — ТОВ «Партуп Плюс» - логістична компанія, перевозки по території США. Особистий помічник керівника, офіс-менеджер — виконання доручень керівника та бухгалтерії, організація роботи офісу.
квітень 2023 - вересень 2023 - ТОВ “ПРБІЛДІНГ” - виготовлення та монтаж теплиць. Особистий помічник керівника, офіс-менеджер - виконання доручень керівника та бухгалтерії, контроль відправки та отримання документів від замовників та постачальників, звіти по роботі та виконанню задач працівників для керівника, ведення протоколів нарад, організація роботи офісу.
квітень 2023 - липень 2024 - ТОВ «ГРАДОЛІЯ РАФІНАЦІЯ» - виробник і експортер соняшникової олії. Помічник керівника, офіс-менеджер - збір документів та інформації, необхідних для Керівника, виконання доручень, звітність. Здійснення обліку всіх вхідних та вихідних документів у реєстрі, відправка та отримання документації на завод по організаціям та відповідальним особам, отримання договорів, рахунків, актів, видаткових накладних, заведення в 1С, отримання документів від банківських установ, нотаріальних контор, передавання в фінансовий, юридичний відділи. Робота с документообігом по міжнародним контрактам - договори, рахунки, додатки, ТТН, акти. Відправка документів через Нову Пошту, DHL. Забезпечення повноцінної роботи офісу. Організація жд, авіа, проживання, страхування для учасників на період міжнародних виставок - замовлення, бронювання, отримання договорів, рахунків, актів, видаткових.
Навички в роботі: працюю з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), програма 1С, грамотна усна і письмова мова; знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень (вдосконалюю), французька - базовий рівень.
Особисті якості: відповідальна, трудолюбива, цілеспрямована. Маю досвід домовлятись з різними підрозділами, легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмілий продавець, формую культуру у замовників. Маю гарне почуття гумору. Завжди цінувала, де працювала та чим займалась.
Додаткова інформація: сімейний стан - не одружена. Можливість відряджень: так. Займаюсь спортом, музикою. Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: