- File
Ірина
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Головний бухгалтер
- City of residence:
- Uzhhorod
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10075755/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
на посаду бухгалтер
Ільницька Ірина Федорівна
88000 м. Ужгород вул. Шумна 32, кв. 35
моб. тел [
Кваліфікація
Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку з 20 - річним стажем та досвідом з ведення фінансово-господарського обліку підприємства та роботи з контролюючими органами , фондами соціального страхування, консультування з питань управління щодо бухгалтерських систем. Маю чітке розуміння законодавства країни трудового і податкового та Закона України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні “ від 16.07.1999 № 996-ХІV. Національне положення (стандарти) з бухгалтерського обліку в України.
Маю значний досвід з ведення бухгалтерського обліку , юридичних та фізичних осіб від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів:
- роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- проходження перевірок контролюючими органами;
- облік комерційних операцій компаній та фізичних осіб;
- підготовка або аудит фінансових рахунків;
- перевірку рахунків та підтвердження їх точності;
- складання фінансової, податкової, статистичної звітності;
- бюджетне відшкодування ПДВ;
- нарахування заробітної плати;
Досвід роботи :
Досвідчений користувач ПК: MS Office (MS Word, MS Excel)
Навики роботи з програмними продуктами: 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.2 , BAF Клiєнт- банк , “Інтернет-банк” M.E.Doc, FREDO , оргтехніка.
Маю значний досвід з ведення бухгалтерського обліку юридичних та фізичних осіб від первинної документації та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів:
- ведення обліку у сфері ЗЕД ( експортно - імпортний облік) ;
- давальницька сировина ;
- оптова торгівля;
- виробництво продукції та послуг;
- транспортні послуги ;
- управління фінансовими справами, пов'язаними з діяльністю підприємства.
Складаю кошториси поточних витрат, для забезпечення та вдосконаленого аналізу управління підприємством .
Професійні якості : - високий рівень працездатності та відповідальності ;
- дисциплінованість , акуратність;
- відсутність схильності до вирішення особистих питань у робочий час.
Особисті якості :
- стійкість у стресових ситуаціях;
- здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях ;
- легко навчаюсь;
- комунікабельна, енергійна, цілеспрямована та уважна;
- схильність до ефективної роботи з великим об’ємом інформації;
- вміння працювати в команді;
Знання мов: Російська — вільно. Українська — рідна.
Маю досвід роботи ведення бухгалтерського обліку неприбуткових організацій з 2003-2008
( підприємство закрито рішенням Обласної ради)
З 2014 -2025 рр ФОП Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту ;консультування з питань оподаткування , а саме : ТОВ «АСІБ» ; ТОВ « Альбакяра» ТОВ "Превеншн"
жовтень 2014- березень 2025
ТОВ» Інтерент» головний бухгалтер
серпень 2007 р.- жовтень 2014 р.
ТОВ «САНОВ» головний бухгалтер
травень 2003 р. – серпень 2007 р.
ТОВ «БунКер» головний бухгалтер
Серпень 2001р. -квітень 2003р.
ТОВ “Закарпатінтерпорт” бухгалтер по заробітній платі
Грудень 1997р.-серпень 2001р.
ТОВ “Торгтранс Плюс “ головний бухгалтер
ТОВ “Торгтранс “ заступник головного бухгалтера
Similar candidates
-
Бухгалтер
25000 UAH, Remote, Cherkasy -
Бухгалтер
Remote, Odesa -
Accountant (Quickbooks, Zoho, Xero)
24000 UAH, Remote -
Обліковець, товарознавець, бухгалтер, оператор
Remote, Odesa -
Бухгалтер
15000 UAH, Remote -
Бухгалтер
Remote