Resume from May 16, 2024 PRO

Юлія

Помічник юриста, нотаріуса, адвоката, 8 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City:
Kamianets-Podilskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар

from 11.2023 to 01.2024 (2 months)
Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, Кам'янець-Подільський (Освіта, наука)

1. Забезпечення та обслуговування роботи керівника ліцею.
2. Робота з документальною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії працівників ліцею.
3. Отримання необхідних керівнику відомостей від працівників ліцею, виклик за його дорученням працівників.
4. Ведення календаря ділових зустрічей та подій керівника ліцею.
5. Робота з кореспонденцією електронної пошти та поштовими відправленнями, надання відповідей на листи.
6. Використання засобів обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки.
7. Забезпечення робочого місця керівника канцелярським приладдям, створення сприятливих умов для його продуктивної роботи.
8. Організація телефонних переговорів керівника, приймання і передача телефонограм, запис за відсутності керівника прийнятих повідомленнь і доведення до його відома їх змісту, .
9. Підготовка та організація засіданнь і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, реєстрація тощо), оформлення протоколів.
10. Ведення діловодства, прийом кореспонденції, яка надходить на ім’я керівника, систематизування її відповідно до прийнятого у ліцеї порядку, реєстрація і передача після розгляду керівником працівникам ліцею для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
11. Контроль за строками і визначення причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформування керівника про їх виконання.
12. Приймання і передача документів на підпис керівнику.
13. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників.
14. Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання і в установлені строки здача в архів.
15. Вивчення діловодства, документознавства і використання організаційної техніки, застосовування сучасних технічних засобів і технологічних процесів оброблення документів і документної інформації.
16. Виконання окремих службових дорученнь керівника ліцею та начальника відділу кадрів (стосовно кадрової роботи ліцею).

Юрист

from 03.2017 to 10.2020 (3 years 7 months)
ТОВ "Агросолюшнс", Кам'янець-Подільський (Сільське господарство, агробізнес)

1. Роз'яснювальна та консультаційна робота із орендодавцями та власниками земельних паїв.

2. Укладення договорів оренди із орендодавцями, підготовка документів та реєстрація договорів, додаткових угод, додатків.

3. Участь при видачі орендної плати.

4. Співпраця з бухгалтерією товариства з питань надання інформації про зареєстровані договори оренди.

5. Звірка із сільськими радами, ОТГ та іншими компетентними органами в частині площ орендованих земельних ділянок на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці .

5. Систематизація та ведення обліку (єдиної бази) договорів оренди землі - зареєстрованих, таких, що перебувають в процесі реєстрації, спірних, проблемних та ін. Збір та систематизація контактної інформації про орендодавців.

6. Оформлення спадкових справ орендодавців.

7. Співпраця з спеціалістами підприємства з питання надання необхідної інформації та формування необхідних критеріїв для впровадження на підприємстві Єдиної електронної бази орендованих земель для забезпечення ефективного аналізу та контролю за площами обробітку, орендованими та належними до використання орендованими земельними ділянками, а також систематизації, синхронізації і аналізу наявної інформації щодо земельних ділянок, їх власників, статусу оренди, та ін.

8. Виконання інших завдань спрямованих на забезпечення чіткого обліку землі, що перебуває в користуванні підприємства.

Провідний фахівець відділу контролю родючості та радіологічної безпеки ґрунтів

from 04.2012 to 05.2013 (1 year 1 month)
Державна інспекція сільського господарства України, Київ (Державні організації)

контроль за використанням та охороною земель на території України;

моніторинг родючості та радіологічної безпеки ґрунтів на території України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення земельного законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
координація роботи територіальних підрозділів Держсільгоспінспекції України.

моніторинг родючості та радіологічної безпеки ґрунтів на території України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення земельного законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
координація роботи територіальних підрозділів Держсільгоспінспекції України.

Головний спеціаліст відділу з контролю за дотриманням законодавства у сфері земе

from 05.2011 to 03.2012 (10 months)
Державне агенство земельних ресурсів України, Київ (Державні організації)

· участь у проведенні службових розслідувань в органах Держземагентства України;

контроль за виконанням планових завдань, законним та ефективним витрачанням бюджетних коштів і збереженням державного майна, економним використанням фінансових і матеріальних ресурсів, правильністю документування фінансово-господарської діяльності, достовірністю ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності в підпорядкованих територіальних органах земельних ресурсів, державних підприємствах, які входять до сфери управління Держземагентства України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна та інших питань.

Головний спеціаліст відділу державного контролю за додержанням земельного законо

from 12.2010 to 05.2011 (5 months)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Державні організації)

· здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території України;

вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
підготовка доручень територіальним органам Держкомзему щодо внесень звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
надання доручень територіальним органам Держкомзему щодо підготовки клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Головний спеціаліст відділу охорони земель та моніторингу операцій із землею у б

from 09.2010 to 12.2010 (3 months)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Державні організації)

· участь в забезпеченні роботи автоматизованої системи моніторингу операцій із землею у банківській сфері;

контроль за використанням та охороною земель на території України;
узагальнення наданої правоохоронними та іншими державними органами інформації щодо банківських операцій із землею;
розгляд листів, скарг і заяв громадян про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна.

Головний державний інспектор відділу державного контролю за додержанням земельно

from 03.2010 to 09.2010 (6 months)
Управління державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держкомзему у м. Києві, Київ (Державні організації)

· здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території міста Києва;

вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
підготовка звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
підготовка клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2009 to 09.2009 (1 month)
Хмельницький міжгосподарський санаторій "Україна", Кам'янець-Подільський (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

налагодження зв'язків з підприємствами, установами, організаціями державної, комунальної та приватної форми власності;
розповсюдження путівок на санаторно - курортне лікування;
складання фінансових планів та звітів.

Education

Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Обліково-фінансовий факультет, державні фінанси, економіст-фінансист, Чернівці
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

Курси вивчення іноземних мов Центр "Інтенсив" м.Київ

2012, 3 місяці

Knowledge and skills

Знання законодавства України Знання держ. реєстрів Користувач ЄДРСР ЛІГА:ЗАКОН Впевненість Доброзичливість

Language proficiencies

English — average

References

Горохолінська Віта Йосипівна

Горохолінська Віта Йосипівна

Головний юрист, ТОВ "Агросолюшнс"

Contact details are hidden

Additional information

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ:
Досвід роботи на державній службі та в приватній фірмі - робота, пов'язана як зі спілкуванням з людьми, так і з нормативно-правовими актами.

Ведення ділової переписки.

Успішна співпраця з контролюючими органами.

Навики роботи із великим обсягом інформації у стислі терміни.

Грамотне володіння діловою українською мовою.

Уміння працювати як в команді, так і уособлено.

Наявність лідерських та управлінських навиків.
Впевнений користувач ПК та оргтехніки.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, наполеглива, сприйнятлива до нових знань, справедлива, чесна, привітна, веду здоровий спосіб життя.
Захоплююсь літературою та психологією.

Similar candidates

Юрист, помічник юриста, адвоката, нотаріуса
7000 UAH, Kamianets-Podilskyi

Помічник юриста, адвоката, нотаріуса, суді
10000 UAH, Kamianets-Podilskyi

Юрист, помічник юриста, адвоката
25000 UAH, Kamianets-Podilskyi, Remote

Адвокат, юрист
40000 UAH, Kamianets-Podilskyi, Khmelnytskyi, Remote

Помічник адвоката
7500 UAH, Kamianets-Podilskyi, Khmelnytskyi

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: