Катерина

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор

Considering positions: Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Employment type: full-time, part-time
Age: 41 years
City: Odesa
Considering positions:
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Hr , адміністратор , офіс - менеджер ,діловод , керуючий справами

from 04.2010 to 12.2025 (15 years 9 months)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Працювала як по договору , так і в штаті , за різними посадами та в різних галузях

Education

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Магістр

Knowledge and skills

  • Подбор персонала для ресторанов/кафе
  • Робота з POS-терміналом
  • Ведення касової книги
  • Знання касової дисципліни
  • Google Docs
  • Проведення групової співбесіди
  • Онбординг персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Стресове інтервʼю
  • Ведення кадрового обліку
  • Проведення тренінгів
  • IT-рекрутинг
  • Хедхантинг
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Масовий рекрутинг
  • E-Staff
  • Brainteaser-інтерв'ю
  • Битрикс 24
  • Парус
  • 1С ЗУП
  • 1С:Документообіг
  • 1С:Підприємство
  • Управління персоналом
  • Організація адаптації персоналу
  • Planfix
  • Управління магазином
  • Контроль цінників
  • Управління інтернет-магазином
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Ведення CRM

Additional information

Шановні роботодавці!

Я-одеситка і живу в Одесі

Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати
Пишить будь ласка у вайбер
Нуль шість шість три п'ять п'ять шість вісім три чотири , не завжди можу відповісти



Мешкаю в приморському району( Аркадія)

Можу виконувати обов'язки:

кадровик-секретар

-кадровик -архіваріус

-діловод-секретар

-кадровик -діловик

-офіс-менеджер-менеджер з персоналу

- діловод-менеджер з персоналу

-адміністратор офісу + HR

-! я не веду військовий облік зараз ( з 24.02.2022 )!

Навички у роботі кадровиком пошук персоналу з 2003 року, кар'єрне зростання від інспектора до директора з персоналу зі штатом понад 1000 осіб

навички у роботі архіваріуса з 2001 року від простого співробітника до начальника відділу.
Навички роботи секретарем з 1999 року, особистий помічником керівника, поєднувала роботу кадровика секретаря з 2003 року.



закінчила курси менеджера з персоналу у 2006 році

бухгалтерські курси у 2009 році



Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: