Resume from April 22, 2024 PRO

Катерина

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 05.2018 to 01.2024 (5 years 8 months)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Education

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Магістр

Knowledge and skills

Робота з POS-терміналом Ведення касової книги Знання касової дисципліни Google Docs Проведення групової співбесіди Онбординг персоналу Підбір виробничого персоналу Стресове інтервʼю Ведення кадрового обліку Проведення тренінгів IT-рекрутинг Хедхантинг Підбір персоналу для рітейлу Масовий рекрутинг E-Staff Brainteaser-інтерв'ю Битрикс 24 Парус 1С ЗУП 1С:Документообіг 1С:Підприємство Управління персоналом Організація адаптації персоналу Planfix Управління магазином Контроль цінників Управління інтернет-магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Користувач 1С Ведення документації Управління командою Комунікабельність Стресостійкість Ведення CRM

Additional information

Шановні роботодавці!
Я-одеситка і живу в Одесі, за кордон не збираюсь :)
Мешкаю в приморському району.
Обов'язково офіційне оформлення з першого робочого дня, можу сплачувати налоги за себе , як за працівника
Розглядаю гібридний графік роботи:
з 8/9 до 16/17 години , тобто мені потрібен один день в робочий тиждень і так 3 тиждня бути вдома ( у зв'язку з сімейними обставинами) , и один тиждень двічі бути вдома, але можу працювати в суботу або неділю, також могу бути на зв'язку.

Можу виконувати обов'язки:

кадровик-секретар
-кадровик -архіваріус

-діловод-секретар

-кадровик -діловик

-офіс-менеджер-менеджер з персоналу

- діловод-менеджер з персоналу

-адміністратор офісу + HR

Навички у роботі кадровиком пошук персоналу з 2003 року, кар'єрне зростання від інспектора до директора з персоналу зі штатом понад 1000 осіб

навички у роботі архіваріуса з 2001 року від простого співробітника до начальника відділу. Навички роботи секретарем з 1999 року, особистий помічником керівника, поєднувала роботу кадровика секретаря з 2003 року.



закінчила курси менеджера з персоналу у 2006 році

бухгалтерські курси у 2009 році

маю сина 9 років

Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: