Анна
Акаунт, менеджер з продажу
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 35 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10109655
Work experience
Головний спеціаліст організаційного відділу
from 10.2023 to now
(7 months)
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Державні організації)
* На період відсутності начальника відділу виконувала посадові обов’язки начальника відділу;
* Забезпечення прийому, попередній розгляд та реєстрація запитів на інформацію ПРДА та передавала їх у встановленому порядку на розгляд посадовим особам ПРДА, підприємств, установам, організаціям, що належать до комунальної форми власності до компетенції яких входить розгляд запитів на інформацію;
* Підготовка проєктів доручень керівництва щодо розгляду запитів на інформацію. Здійснювала контроль за наданням структурними підрозділами ПРДА, підприємствам, установам, організаціям, що належать до комунальної форми власності відповідей на запити в порядку та у строки визначені законом України "Про доступ до публічної інформації";
* Підготовка інформації для оприлюднення на офіційному інтернет-порталі ПРДА щодо надходження, опрацювання та виконання запитів на публічну інформацію що надійшли до ПРДА;
* Забезпечення зберігання відповідно до затвердженої інструкції з діловодства запитів на інформацію та службової документації, яка була створена під час опрацювання запитів на інформацію;
* Забезпечення планування ПРДА: здійснення аналізу наданих ткерівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Пропозицій щодо плану роботи та підготовка перспективного (річного), поточного (квартального) плану роботи райдержадміністрації;
* Участь у вирішенні питань матеріально-технічного забезпечення Президента України, народних депутатів України. Київського міського голови, депутатів Київської міської ради, всеукраїнських та місцевих референдумів в частині, що стосується діяльності місцевих органів виконавчої влади згідно з чинним законодавством.
Менеджер ресторану
from 03.2017 to 12.2021
(4 years 9 months)
ТОВ “Фендом Сіті”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
*Організація безперебійної та ефективної роботи кафе відповідно до стандартів Компанії;
*Підтримка високого рівня сервісу;
*Виконання плану продажів, робота над збільшенням продажів співробітників;
*Підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей;
*Організація і проведення банкетів;
*Вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
*Управління персоналом, контроль робочого процесу;
*Ведення та облік каси;
*Робота з документацією, звіти;
*Керувала повним циклом підбору персоналу (скринінг резюме/ телефонні інтерв'ю, співбесіди, відправка job-offer-a);
*Брала участь в адаптації нових співробітників.
Офіціант
from 06.2015 to 01.2017
(1 year 7 months)
Grand Admiral Resort & SPA, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)
*Робота з чітким дотриманням концепту закладу;
*Приймала замовлення від гостей закладу;
*Використовувала POS- термінали для ведення замовлень гостей;
*Сервірувала банкетні столи;
*Подавала замовлення у правильній послідовності напоїв та страв;
*Зустрічала гостей та ознайомлювала їх з меню;
*Навчала нових офіціантів, акцентуючи особливу увагу тонкощам роботи ресторану.
Мерчендайзер (відділ продажів)
from 01.2014 to 03.2015
(1 year 2 months)
ТОВ “Баядера Логістік”, Харків (Роздрібна торгівля)
*Створення та підтримка візуальної викладки товару;
*Продумування та здійснення оформлення вітрин магазину;
*Аналіз ефективності розвіски;
*Аналіз та корекція розвіски брендів з поганою оборотністю;
*Формування замовлень;
*Заповнення звітності.
Адміністратор/Бариста
from 06.2010 to 12.2013
(3 years 6 months)
Бутік “Ідеальна чашка", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
*Приготування кавових напоїв;
*Контроль підготовки залу до роботи;
*Консультування гостей з асортименту;
*Робота з організації внутрішніх документів, звітів, інвентаризації;
*Управління персоналом;
*Онбордінг для нових співробітників (навчання та адаптація);
*Робота з постачальниками;
*Робота з гостями закладу, вжиття заходів щодо вирішення претензій, конфліктних ситуацій.
Education
Українська інженерно-педагогічна академія,
Інженер- технолог, викладач дисциплін в галузі харчових технологій., Харків
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)
Additional education and certificates
Користувач персонального комп’ютера (MS Excel/ MS Word/ Windows/ Графічний редактори. Національний Технічний Університет "ХПІ"
2009
Knowledge and skills
Language proficiencies
- French — beginner
- Ukrainian — advanced
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст відділу логістики
18000 UAH, Kyiv
Affiliate manager (CPA, nutra, gambling), акаунт-менеджер по роботі з партнерами
Kyiv
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 UAH, Kyiv
Аккаунт-менеджер, аналитик, специалист по работе с клиентами
40000 UAH, Kyiv
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор інтернет-магазину
17000 UAH, Kyiv
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 UAH, Kyiv, Remote