• File

Ангеліна

Юрист, юрисконсульт, уповноважена особа з публічних закупівель

Age:
31 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Чернецька Ангеліна Владиславівна

Дата народження: 29.11.1993
Місто: Луцьк
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади юриста/юрискорсульта, уповноваженої особи із закупівель, начальника юридичного відділу.

Очікувана заробітна плата – 23 000,00 - 25 000,00 грн.

Освіта:
вересень 2010 – червень 2014, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «юрист», диплом бакалавра (денна форма навчання).

вересень 2014 – червень 2015, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста з відзнакою (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

• Вересень 2013 – травень 2014 - Юрисконсульт юридичної клініки «Ad Astra» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Обов’язки:
• написання заяв, скарг до державних та приватних установ, організацій;
• написання позовних заяв;
• надання консультацій незахищеним верствам населення щодо захисту їх конституційних прав;
• усні та письмові консультації клієнтів з питань цивільного та сімейного права.

• Квітень 2015 – березень 2016 – Юрисконсульт ПП «ЦСБО»
Обов’язки:
• розробка та укладення договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність;
• позовно-претензійна діяльність;
• написання листів, скарг, клопотань, відповідей на претензії, запити;
• розробка колективного договору, посадових інструкцій;
• внесення змін до статутних документів Підприємства.

◦ Березень 2016 – грудень 2023 – Начальник юридичного відділу ТзОВ «Ніколь»
Обов’язки:
• розробка та затвердження типових форм договорів;
• супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами, клієнтами Товариства;
• юридичний супровід діяльності компанії;
• представлення Товариства в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснення зв’язків з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами;
• оскарження дій, рішень, приписів державних органів;
• розробка антикорупційної програми Підприємства;
• підготовка тендерної документації, проведення державних та комерційних закупівель.

◦ Травень 2024 – на даний час – юрисконсульт, уповноважена особа відповідальна за проведення процедур закупівель у Волинському обласному центрі з гідрометеорології
Обов’язки:
• розроблення проєктів наказів, положень, договорів та інших документів;
• юридична експертиза проєктів наказів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами Волинського ЦГМ, їх погодження;
• представлення інтересів Волинського ЦГМ в державних органах, органах місцевого самоврядування та судах;
• реєстрація прав на нерухоме майно;
• оформлення та подання на державну реєстрацію змін до статутних документів;
• брала учать у розробці колективного договору;
• брала участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Волинського ЦГМ;
• моніторинг чинного законодавства;
• вивчення ринку товарів/послуг, проведення перемовин з потенційними постачальниками товарів/послуг;
• формування річного плану закупівель, оприлюднення його в електронній системі закупівель;
• підготовка обґрунтувань підстав проведення закупівель;
• визначення типу процедури закупівлі в залежності від річної суми, коду ДК та ін. параметрів;
• підготовка службових записок для подальшого здійснення закупівель, контроль за комерційними пропозиціями, підготовка тендерної документації, протоколів, проведення державних та комерційних закупівель як збоку учасника так і з боку замовника.

Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— уміння готувати тендерну документацію та проводити аукціони торгів;
— навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних документів.

Сертифікат:
Сертифікат Prozorro – підтверджено рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, пунктуальність, комунікабельність, швидка реакція, ерудованість, організаційність, логічне мислення, завжди направлена на результат.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, діти – є.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: