Resume from April 30, 2024 File

Ольга

Бухгалтер із заробітної плати

Age:
46 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Микишевська Ольга Вікторівна
Дата народження: 12.02.1978
місто Шпола
мобільний телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера, економіста, фінансиста.

Освіта:
вересень 1995 року – червень 1997 року, Черкаський банківський коледж, спеціальність «Банківська справа», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання);
вересень 2002 року - червень 2006 року, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», спеціальність «Економіка і підприємство», диплом бакалавра з економіки (заочна форма навчання);
вересень 2006 року - червень 2007 року, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», спеціальність «Економіка підприємства», диплом магістра з економіки (заочна форма навчання).

Додаткова освіта

червень 2000 року – серпень 2000 року, Шполянська автомобільна школа ТСОУ Черкаської області, підвищення кваліфікації за спеціальністю «Бухгалтер», свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій (денна форма навчання);
січень 2021 року – березень 2021 року, цифрове видавництво MCFR, професійна сертифікація бухгалтерів у 2021 році, сертифікат (дистанційне навчання).

Досвід роботи

Бухгалтер по заробітній платі лютий 2021 року – теперішній час ТОВ «ЛСК»

Головний бухгалтер січень 2011 року – грудень 2020 року, відділ освіти Шполянської районної державної адміністрації

Функціональні обов’язки:
1. Організація обліку та звітності у закладах освіти.
2. Формування платіжних доручень та банківських виписок, ведення меморіального ордеру № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках)».
3. Розробка первинної бухгалтерської документації та складання меморіального ордеру №4, №6 «Розрахунки з підприємствами, установами і організаціями», щомісячно.
4. Аналітичний облік дебіторської та кредиторської заборгованості.
5. Аналітичний облік фактичних та касових видатків.
6. Нарахування заробітної плати, формування та подання звітності по зарплаті.
7. Розробка нормативів витрачання енергетичних ресурсів.
8. Розробка та ведення первинної бухгалтерської документації та складання меморіального ордеру №13 «Накопичувальна відомість витрачання матеріальних запасів».
9. Розробка первинної документації, ведення обліку, контроль по розрахунках по оренді.
10. Ведення книги «Журнал – головна».
11. Формування статистичної звітності.
12. Формування квартальної, річної фінансової звітності.
13. Розробка договорів купівлі-продажу, постачання, надання послуг, виконання робіт.
14. Розробка тендерної документації, проведення процедур відкритих торгів, переговорних процедур, спрощених процедур та звітів про укладення договорів у системі prozorro.
15. Управління штатом централізованої бухгалтерії 15 чоловік.
16. Вміння роботи у програмах 1С бухгалтерія – 7, 8, м.e.doc, exel, word, робота з інтернет-ресурсами.

Бухгалтер лютий 2007 року – грудень 2010 року, відділ освіти Шполянської районної державної адміністрації

Функціональні обов’язки:
1. Приймання готівкових коштів, оформлення документів по обліку готівки (ведення касової книги, прибуткових та видаткових касових ордерів, супровідних документів для здавання готівкових коштів в банківську установу), складання меморіального ордеру №1 «Каса» щомісячно.
2. Формування платіжних доручень та банківських виписок, ведення меморіального ордеру № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках)».
3. Підготовка первинної бухгалтерської документації до оплати.
4. Розробка договорів купівлі-продажу, постачання, надання послуг, виконання робіт.
5. Формування платіжних доручень.
6. Ведення аналітичного та синтетичного обліку дебіторської та кредиторської заборгованості.

Економіст липень 2005 року – листопад 2006 року, ВАТ «Сигнаївський комбінат хлібопродуктів»

Функціональні обов’язки:
1.Розробка калькуляції на виготовлення продукції та надання послуг.
2. Ведення реєстру загальновиробничих витрат та їх розподіл.
3. Розробка фінансового плану підприємства.
4. Розробка економічного плану підприємства.
5. Проведення економічного та фінансового аналізу.
6. Формування оперативних даних для управлінського аналізу.
7. Нарахування заробітної плати, формування та подання звітності по зарплаті.
8. Проведення хронометражу виробничих процесів
9. Часткове ведення кадрової роботи.
10. Підготовка та здача статистичної та податкової звітності.

Страховий агент лютий 2001 року – липень 2001 року, НАСК «Оранта»
Функціональні обов’язки:
Укладення договорів страхування.

Швачка квітень 2000 року – червень 2000 року, ВАТ «Шполянська швейна фабрика»
Функціональні обов’язки:
Виконання виробничих процесів.

Економіст І категорії вересень 1997 року – червень 1998 року, АК АПБ «Україна»
Функціональні обов’язки:
1. Складання касових планів клієнтів.
2. Формування документів для видачі споживчих кредитів.
3. Проведення аналізу платоспроможності клєнтів.
4. Оперативна звітність

Професійні навички:

Володіння комп’ютером (1С бухгалтерія -7, 8, м.e.doc, знання MS Office), вміння працювати в інтернет-ресурсами;
Володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
Досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
Нарахування заробітної плати, лікарняних та ін. в бюджетних установах та комерційному секторі та ведення супутньої із нарахуванням заробітної плати звітності;
Кадрова робота;
Досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
Досвід проходження перевірок контролюючими органами;
Уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
Досвід формування платіжних доручень і вимог;
Досвід підготовки та підписання контрактів;
Знання бюджетного та частково податкового законодавства;
Досвід ведення переговорів;
Уміння працювати в команді;
Навички управління персоналом;
Навички ведення фінансової, статистичної та частково податкової звітності;
Грамотна письмова і усна мова;
Знання мов: українська, російська – вільно володію; англійська – початковий рівень (А2).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: