Resume from November 7, 2023 File

Олена

Фінансист

City of residence:
Bucha
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Стрілець Олена Миколаївна

Персональні дані
Місце проживання:місто Буча, Київська область
Освіта:Повна вища, спеціаліст
Дата народження:18 листопада 1979 року (43 роки)
Стать:Жіноча
Сімейний стан:Одружена
Діти:Син (22 роки)
Син (16 років)

Контакти
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
Навчальний заклад:Український фінансово-економічний інститут
Факультет:Бухгалтерський облік
Спеціальність:Бухгалтер
Форма навчання:Денна

Навчальний заклад: Академія державної податкової служби України
Факультет: Економіка та підприємництво
Спеціальність: Бакалавр з обліку та аудиту
Форма навчання: Денна

Навчальний заклад: Академія державної податкової служби України
Факультет: Облік і аудит
Спеціальність: Економіст
Форма навчання: Заочна

Мови й комп’ютерні навички
Українська мова:Вільно
Англійська мова:Початковий середній рівень
Комп’ютер:впевнений користувач, MS Word, MS Excel, Power Point, Internet, 1С7, Microsoft Dynamics NAV (Navision).
Досвід роботи:

Організація: ТОВ НВО Екософт

Посада:економіст

Період роботи:01.11.2014 р. – по теперішній час

Обов’язки:

• підготовка управлінської звітності компанії (P@L,CF.Balans та інша);
• підготовка консолідованної звітності компанії;
• контроль виконання бюджетів (в т.ч. план-факт);
• аналіз план-факт;
• контроль і корегування статей списання;
• проведення авансових звітів;
• затвердження рахунків на оплату;
• перевірка рахунків на оплату;
• робота з клієнт-банком: підготовка та проведення платіжних доручень;
• формування заявок на продаж валюти, контроль надходження грошових коштів від операції;
• відкриття зарплатних карток новим співробітникам в банку;
• звірка з клієнтами та постачальниками по запиту

Посада:менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Період роботи:01.11.2012 р. – .10.2014 р.

Обов’язки:

• Формування рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, актів надання послуг.
• Акти-звірок з контрагентами.
• Контроль документообігу.
• Обробка замовлень.
• Листування з клієнтами.
• Організація доставки товару.

Організація: ТОВ Уфо
Посада:бухгалтер

Період роботи:2011р.-2012р.

Обов’язки:
• Формування рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, доручень, корегування.
• Реєстрація податкових накладних і корегувань в М.Е.Doc.
• Зведення ПДВ.
• Звірка з контрагентами.

Організація: ТК Олімп
Посада: економіст

Період роботи: 2010р.-2011р.

Обов’язки:
• Щотижнева звітність по дистриб'юторам

Організація: ПП Зевс
Посада: бухгалтер

Період роботи:2009р.-2010р

Обов’язки:
• Звірки з клієнтами
• Робота з первинною документацїєю
• Контроль документообігу

Організація: ТОВ НВО Пластмодерн
Посада: бухгалтер

Період роботи:2002р.-2007р

Обов’язки:
• Формування рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, доручень.
• Списання ГСМ, запчастин та МШП.
• Внесення приходної документації.
• Контроль документообігу.

Особисті якості:Пунктуальність, вміння швидко вирішувати поставленні задачі, взаємопоміч, відповідальність, цілеспрямованість, компетентність, комунікабельність, висока здатність до навчання, стресостійкість.

Причина пошуку роботи: маю прагнення до саморозвитку, отримання нових знань та досвіду, бажання працювати і заробляти.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: