Resume from January 20, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10188034

Спеціаліст з тендерів

City:
Khmelnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з тендерів

from 06.2009 to 11.2023 (14 years 5 months)
тов (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Knowledge and skills

Самостійність Prozorro Уміння аналізувати Підготовка тендерної документації Робота з великим обсягом інформації Є-Тендер Ведення переговорів Цілеспрямованість Проведення закупівель на Zakupki.Prom.ua

Additional information

Вітаю!
Мене звати Катерина і я спеціаліст з тендерних закупівель, вже 13 років . Досвід с гос замовниками (бюджет). Комерційні торги теж .
Знання діючого законодавства по госзакупівлям і не тільки ( документообіг і закони які перекликаються з законом про публічні закупівлі)
Знаю як вигравати і залишати своїх конкурентів позаду)
Направлення в яких працюю
Будівельна сфера
Товари
Послуги
Працюю дистанційно ( знаю як це зробити якісно і продуктивно)
За останні місяці підписано компаніями (яки скористалися моїми послугами) договорів майже на 8 млн.грн.
Наведу лад в ваших документах, бо по досвіду немає компаніі з ідеальними документами та їх веденням, а це дуже вагомий аргумент при подачі своїх пропозицій .
e - mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи :
Червень 2016г.- теперішній час
Працюю як приватний підприємець :
- Пошук тендерів
- Підготовка документів
- Повний супровід по підготовці документів
- Участь в аукціоні
- Спростування рішень результатів
- Зняття конкурентів з торгів ( На законних підставах)
- Ділове листування і ведення переговорів із замовниками і постачальниками
- Розрахунок кошториса
Травень 2016г- червень 2016г
ДП "Проект-центр" КП "Центр державно-приватного партнерства" Чернігівської обласної ради
Сфера діяльності : Проектування, інвестиції, консультативні послуги
Посада : Заступник директора з комерційних питань
Функціональні обов'язки:
- Пошук нових проектів
- Підготовка документів
- Моніторинг ринку
- Контроль роботи відділу
- Ділове листування і ведення переговорів із замовниками
Травень 2015г.- квітень 2016г.
КП "Центр державно-приватного партнерства" Чернігівської обласної ради
Сфера діяльності : Будівництво,проектування, інвестиції, консультативні послуги і багато що інше (згідно Статуту)
Посада : Фахівець відділу проектування і будівництва
Функціональні обов'язки:
- Пошук нових об'єктів будівництва
- Підготовка тендерної документації
- Моніторинг ринку
- Постачання устаткуванням і матеріалами діючих об'єктів
- Логістика
У грудні 2015 р. Переведена на посаду : начальник комерційного відділу
Функціональні обов'язки:
- Пошук нових об'єктів будівництва
- Підготовка тендерної документації
- Спростування рішень результатів торгів
- Моніторинг ринку
- Контроль роботи відділу
- Розподіл функціональних обов'язків співробітників
- Ділове листування і ведення переговорів із замовниками і постачальниками
Березень 2015р.
ТОВ «Управлінська компанія»
Сфера діяльності: Утилізація та переробка цін
Посада : Менеджер з адміністративної діяльності
Функціональні обов'язки:
• Пошук замовників
• Моніторинг ринку
2010-2015р.
АТЗТ «Донецькпромелектромонтаж»
Сфера діяльності: Електромонтажні роботи, реконструкція підстанцій, роботи з горизонтально-спрямованого буріння, монтаж та реконструкція теплових мереж.
Посада: Офіс-менеджер
Функціональні обов'язки:
• Постачання матеріалами, технікою та обладнанням об'єктів компанії; пошук нових постачальників
• Робота з оргтехнікою
• Виконання доручень керівництва, допомога співробітникам компанії
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків
• Адміністрування офісу, забезпечення всім необхідним (канц.товари, вода, ін.)
• Переговори з постачальниками, укладання договорів
• Моніторинг цін
• Підготовка тендерної документації
• За період роботи, за моєї безпосередньої участі, компанія брала участь більш ніж у 40 тендерах, 23 з них було виграно та укладено договори, у тому числі за програмою «Євро-2012»
• Зібрано велику базу постачальників товарів та послуг.
Особисті якості: Комунікабельність, вміння домовлятися і вести переговори, рішучість, відповідальність, стратегічне мислення, прагнення до самореалізації та успіху, цілеспрямованість, легко навчається в будь-якій сфері діяльності, впевненість у собі, стресостійкість
Маю досвід роботи кошторисником
Як що вас зацікавило моє резюме , чекаю на дзвінок або можете написати мені у любий зручний месенджер (телеграм, вайбер)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: