Resume from November 23, 2023 PRO

Микола

Директор підприємства, підрозділу, філії, 90 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
55 years
City of residence:
Valky
Ready to work:
Kharkiv, Krasnohrad, Kyiv, Nova Vodolaha, Poltava, Valky

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 06.2011 to 05.2023 (11 years 11 months)
КП "Благоустрій" Валківської міської ради, Валки (Послуги для населення та бізнесу)

створення підприємства з нуля;
- загальне керівництво підприємством, постановка задач підлеглим і контроль їх виконання, вирішення адміністративних питань, кадрова робота, оптимізація і контроль витрат;
- розробка стратегії розвитку підприємства з метою охоплення всіх населених пунктів бувшого Валківського району послугами, які надає підприємство;
- проведення переговорів та укладення договорів зі споживачами, пошук нових ринків збуту, формування фінансової політики підприємства, робота з банками.
Досягнення: створення підприємства з нуля та забезпечення його рентабельної, безперебійної роботи на протязі 12 років.

Генеральний директор

from 11.2008 to 03.2010 (1 year 4 months)
ЧП "Промбудоліямаш", Чернігів (Машинобудування)

- загальне керівництво підприємством, постановка задач підлеглим і контроль їх виконання, вирішення адміністративних питань, кадрова робота, оптимізація і контроль витрат;
- узгодження і координація роботи всіх відділів – виробничо-технічного, конструкторсько-технологічного, постачання, збуту та ін. з метою виконання задач і мети функціонування підприємства та виконання зобов’язань перед постачальниками, замовниками і банками;
- ведення перемовин та укладення договорів із замовниками в тому числі і закордоними, пошук нових ринків збуту, формуровання фінансової політики підприємства, робота з банками.
Досягнення: створення підприємства з нуля та забезпечення його рентабельної, безперебійної роботы в умовах экономичної кризи

Головний бухгалтер

from 02.2007 to 04.2008 (1 year 2 months)
Обласне комунальне підприємство теплових мереж, Харків (Послуги для населення та бізнесу)

- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків та зборів;
- складання фіинансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та споживачами, ведення обліку по договорах коміссії (комітент, комісіонер), контроль виконання договорів на покупку і продажу, контроль виконання, складання і оформлення господарських договорів;
- контроль своєчасності і правильності оформлення господарських операцій;
- робота з банками, ведення кредитних операцій и ін.;
- оптимізація затрат і оподаткування підприємства;
- складання і надання данних для управлінського обліку.

Головний бухгалтер

from 08.2003 to 02.2007 (3 years 6 months)
ПОСП «Нива» Нововодолазького району, Харківської області, с. Дерегівка, Нововодолазького району, Харківської області (Сільське господарство, агробізнес)

- постановка бухгалтерського обліку на підприємстві з нуля;
- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків та зборів;
- складання фіинансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- ведення обліку по договорах коміссії, контроль виконання договорів на придбання та продаж, контроль виконання, складання і оформлення господарських договорів;
- бюджетування (складання бюджетів підприємства, аналіз їх виконання);
- контроль взаєморозрахунків та здійснення платежів;
- проведення фінансових операцій (кредити, депозити, цінні папери);
- оптимізація витрат та оподаткування підприємства.

Головний бухгалтер

from 06.2000 to 08.2003 (3 years 2 months)
СТОВ «Нива» Нововодолазького району, Харківської області, с. Дерегівка, Нововодолазького району, Харківської області (Сільське господарство, агробізнес)

- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків і зборів;
- складання фінансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- ведення обліку по договорах комісії (комітент, коміссіонер), контроль виконання договорів на покупку і продажу, контроль виконання, складання і оформлення господарчих договорів;
- бюджетування (складання бюджетів підприємства, аналіз їх выполнения);
- контроль взаиморасчетов и осуществление платежів;
- проведение финансовых операций (кредиты, депозиты, цїнні папери);
- оптимизація витрат та оподаткування підприємства.

Головний бухгалтер

from 06.1994 to 01.2000 (5 years 7 months)
Колгосп «Перемога» Валківського району, Харківьскої області, с.Високопілля, Валківського району, Харківьскої області (Сільське господарство, агробізнес)

- організація бухгалтерського обліку на підприємстві (з нуля);
- організація, керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок і своєчасна уплата налогів і зборів;
- складання бухгалтерської та податкової звітності, звітність в фонди та органи статистики;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- контроль своєчасності, правильності і законності проведення
господарських операцій та відображення їх в обліку.

Education

Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва

Економіст по бухгалтерському обліку і фінансам, Харків
Higher, from 1989 to 1994 (5 years)

Бухгалтерський облік, контроль та аналіз
господарської діяльності

Красноградський технікум механізації і електрифікації сільського господарства ім. Ф.Я. Тимошенко

Бухгалтерський облік, бухгалтер, Красноград
Specialized secondary, from 1983 to 1986 (3 years)

Additional education and certificates

Менеджер (управитель) багатоквартирного житлового будинку

2019

Knowledge and skills

Стресостійкість Винахідливість Здатність швидко орієнтуватись в складних ситуац Аналітичний склад ума Здатність до прогнозування Наполегливіст Професійне зростання

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

- досвід організації і створення підприємств, досвід управління роботою діючих сільськогосподарських і промислових підприємств;
- знання бізнес-процесів виробничих і сільськогосподарських підприємств;
- досвід роботи з підлеглими (постановка задачі – контроль за виконанням);
- досвід роботи з банками (кредити, депозити, цінні папери);
- стратегічне, оперативне і поточне планування деяльності підприємства, оптимізація і контроль витрат;
- формування бюджета, податкове планування;
- досвід налаштування ефективної роботи з місцевою владою, державними органами и др. керівниками;
- досвід прохождення різноманітних перевірок, досвід вирішення спірнихх питань із контролюючими органами;
- досвід работи з офісною техникою, комп’ютером (Windows, MS Office, Internet, E-mail і д.р.);
- водійське посвідчення категорії «В», стаж керування 28 р;
- сертифікат управителя багатоквартирними будинками.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: