Resume from May 9, 2024 File

Леся

Економіст, адміністратор

Age:
38 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бац Леся Петрівна

Адреса:
46000, м. Тернопіль, вул. С. Будного, 32/85
Моб. телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Рік народження:
1985

Ціль: високооплачувана робота з можливістю кар’єрного росту.

Освіта:
2002-2007 – Тернопільський національний економічний університет, Інститут міжнародного бізнесу і менеджменту – магістр з міжнародної економіки; 2012-2014 – Тернопільський національний економічний університет, „Державна служба” – магістр з державної служби.

Досвід професійної та трудової діяльності:
03.09.2008 - 10.03.2009 – старший фахівець з операційної діяльності в банківській установі.
01.10.2010 -19.01.2015 – головний ревізор в контрольно-ревізійному управлінні (Державна фінансова інспекція).
20.01.2015 — по даний час робота в ТДВ „Зелене господарство” на посаді начальника планово-економічного відділу.

Посадові обов’язки:
• оформлення банківських документів згідно чинного законодавства, обслуговування вкладників та клієнтів банку, в тому числі оформлення договорів, довіреностей, відкриття, ведення та закриття розрахункових рахунків фізичних та юридичних осіб, прийом та виплата міжнародних грошових переказів, здійснення безготівкових операцій;
• участь в контрольних заходах (ревізіях, перевірках) фінансово-господарської діяльності з питань цільового та ефективного використання бюджетних коштів, а також збереження державного майна, достовірність введення бухгалтерського обліку;
• робота, пов’язана з аналізом та плануванням; складання актів виконаних робіт, ведення штатного розкладу, підготовка звітності, складання розрахункових цін на основні види діяльності, які використовуються на підприємстві (калькуляцій).

Знання і навики:
• українська мова: (вільно), російська мова: (вільно), французька мова: (базовий рівень); англійська мова (вивчаю);
• досвідчений користувач ПК: ОС Windows, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook Express, Internet Explorer, Opera, Total Commander;
• обмін валют, перерахування коштів по безготівковому рахунку, відкриття пенсійних та депозитних рахунків для фізичних та юридичних осіб, нарахування відсотків по депозитних та пенсійних рахунках, оформлення депозитних, пенсійних договорів та договорів на розрахунково-касове обслуговування фізичних осіб, складала звіти по готівкових переказах;
• ревізія фінансово – господарської діяльності, аналіз та планування діяльності.
Особисті якості:
Спрямованість до професійного росту та самовдосконалення, цілеспрямованість, відповідальність, швидке вивчення інструктивних матеріалів, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичне мислення, ініціативність, концентрація і розподіл уваги, планування та ефективний розподіл робочого часу, емоційна рівновага, порядність, чесність, комунікабельність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: