- File
Юліана
Адміністративний менеджер, персональний асистент
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Other countries
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10234774/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
E-mail: [
КЛЮЧОВІ НАВИКИ
Відмінні міжособистісні та комунікативні навички (включаючи публічні виступи).
Працьовитість, здатність швидко навчатись.
Уважність до деталей, вміння працювати в режимі багатозадачності та розставляти пріоритети.
Доброзичливість, енергійність, командний гравець.
Досвідчений користувач Microsoft Suite (Word, Excel, PowerPoint та Outlook).
Впевнений користувач Xastimate, QuickBooks Accounting, Oracle Hospitality Suite, E - Signature,
Sevenrooms, Adaco, Oasys, PeopleForce, Micros system, Canva, Miro, Internet, Adobe Sign та інші CRM
програми.
ДОСВІД РОБОТИ
Restcon Restoration and Construction, Шарлоттаун, Канада Травень 2024 - Грудень 2024
Адміністративний асистент
Керування електронною поштою та телефонними дзвінками, планування та підтвердження
відвідувань об’єктів будівництва та зустрічей.
Збір даних, статистичної та іншої інформації.
Ведення обліку робочого часу працівників та нарахування заробітної плати.
Заміщення бухгалтера компанії із деякими бухгалтерськими операціями.
Mondrian Doha hotel, Доха, Катар Січень 2023 - Серпень 2023
F&B Координатор
Забезпечення безперебійної роботи адміністрації F&B департаменту.
Надання допомоги відділу закупівель, обробка та відстеження замовлень на доставку їжі з
підпорядкованих ресторанів, опрацювання рахунків за доставку та розваги, отримання відповідних
ліцензій, відшкодування витрат, щомісячні звіти та управління щомісячним обліком робочого часу
співробітників тощо.
Заміщення команди бронювання Департаменту: ефективне управління телефонними дзвінками та
кореспонденцією, включаючи зворотній зв'язок з гостями, розміщення бронювань гостей, а також
надання допомоги з іншими видами запитів відповідно.
SUNRISE Diamond Beach Resort, Шарм Ель Шейх, Єгипет Вересень 2022 - Листопад 2022
Спеціаліст з роботи з гостями та інспектор з контролю якості
Ефективне управління всіма операційними сферами, пов'язаними з обслуговуванням гостей, з
метою забезпечення відповідності цих сфер високим стандартам готелю щодо якості; проведення
перевірок номерів, ресторанів готелю та конференц-залів і приміщень для зустрічей/конференцій.
Зустріч гостей, забезпечення надання найкращого сервісу для гостей, проведення орієнтацій в готелі
як для гостей так і для представників туристичних компаній.
Ввічливе та справедливе вирішення скарг гостей; забезпечення зворотного зв'язку, комунікації між
гостями та керівництвом готелю і відповідними департаментами, задля надання найкращого сервісу
протягом відпочинку гостей.
Співпраця з організаторами та делегатами Конференції ООН зі зміни клімату 2022 року.
1
Юліана Журавльова
Тел. [
АТ “Укрзалізниця”, Київ, Україна Липень 2015 - Вересень 2022
Адміністративний менеджер та персональний асистент (департамент аудиту) Бер 2020 - Вер 2022
Організація робочого процесу та забезпечення впровадження робочих політик і процедур для 200+
співробітників департаменту.
Надання допомоги та підтримки керівництву у вирішенні кадрових питань; надання допомоги
співробітникам у внутрішніх та зовнішніх запитах на прийом, звільнення або переведення,
забезпечення ведення всіх файлів співробітників, контроль за веденням обліку робочого часу.
Робота із персоналом, діловими партнерами, клієнтами, координація та ведення робочого графіку
директора департаменту.
Відвідування зустрічей, ведення протоколів та контроль за їх виконанням, підготовка звітів та
презентацій, їх переклад на англійську мову.
Робота з ключовими проєктами із суворими дедлайнами, з конфіденційними документами,
збереження конфіденційності службової інформації.
Інженер Травень 2016 - Березень 2020
Відповіді на запити співробітників, допомога у вирішенні скарг та трудових спорів.
Підготовка звітів, ведення баз даних, аналіз результатів роботи структурних підрозділів компанії та
регіональних філій.
Робота з нормативними документами; допомога в розробці стратегії компанії.
Бухгалтер, економіст Липень 2015 - Травень 2016
Перевірка та обробка бухгалтерських документів і банківських операцій компанії, підготовка звітів.
Дотримання політик і процедур компанії.
ОСВІТА
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля 2016 - 2018
Магістр (Бухгалтерський облік та аудит)
Український державний університет залізничного транспорту 2010 - 2016
Спеціаліст (Менеджмент організацій та адміністрування)
Український державний університет залізничного транспорту 2010 - 2015
Спеціаліст (Транспортні технлогії. Організація перевезень і управління на транспорті)
Онлайн курс “HR Assistance & HR Management”
Languages: Англійська, Українська та Російська - вільно. Німецька - початковий рівень.
Рекомендації: за запитом
2
Similar candidates
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Менеджер господарської діяльності
Kyiv -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 UAH, Kyiv