Resume from April 24, 2024 File

Олена

Бухгалтер

City:
Chervonohrad

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Саган Олена Вікторівна
Адреса: Львiвська обл., м.Червоноград
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section) e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Отримання роботи —
• дистанційно робота бухгалтером;
• надання бухгалтерських послуг ТОВ різних систем оподаткування та ФОП різних
груп, консультації з бухгалтерських питань.
Стаж роботи 18 років.
Освiта:
1992 - 1997 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка,
філологічний факультет.
2005 – 2007 - Луцький національний технічний університет, факультет «Економіка
підприємства»
Досвід роботи:
2005 працювала у ДП «Спектр» ВАТ «Зміна» єдиний бухгалтер.
2006 – 2008 – ТзОВ «ММК Лтд», єдиний бухгалтер, надання послуг з пошиття трикотажу.
2008 – ТзОВ «Енергія», єдиний бухгалтер, фармацевтика.
2009 – 2016 – ПП «Галноватекс», єдиний бухгалтер, оптова торгівля, виробництво.
2017 – 2023 – ТзОВ «Червоноградський деревообробний комбінат», виробництво, оптова
торгівля, головний бухгалтер.
2020 – 2023 – ПП «БОДЕРО», оптова торгівля, єдиний бухгалтер.
Професійні навички:
• вміння вести бухгалтерський і податковий облік;
• вміння працювати з первинною документацією;
• вміння вести касову книгу;
• вміння здійснювати платежі іншим організаціям;
• проведення банківських виписок, система клієнт-банк;
• вміння розраховувати заробітну плату, відпускні, лікарняні, декретні;
• оформлення різних видів накладних (податкових, прибуткових і видаткових);
• контроль за дебіторською, кредиторською заборгованістю;
• досвід підготовки і здачі звітів різної спрямованості;
• складання управлінських звітів по продажах, їх аналіз, коментарі;
• проведення та внесення інформації по доходах та витратах;
• ЗЕД (Імпорт/Експорт).
• знання законодавства в бухгалтерській, трудовий, податковій сфері;
• впевнене володіння ПК: MS Office, 1С:Бухгалтерія, M.E.Doc, Клієнт-Банк; СОТА;
• вміння працювати з офісною технікою;
• письмова і усна грамотність.
Особистi якостi:
Вiдповідальнiсть, чеснiсть, пунктуальнiсть, уважнiсть до деталей, вимогливiсть,
справедливість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: