Ірина
Спеціаліст із закупівель
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10246649
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Адреса: м. Київ, вул. Межова 8, кв.20.
Контакти: [
e-mail: [
Мета: Підвищення професійного рівня, розширення кваліфікації, самореалізація у мережевому банку.
Професійні обов’язки та основна кваліфікація
• Розрахунок планових обсягів банківських закупівель в частині товарів, послуг, ТМЦ. Розробка та узгодження умов та графіку здійснення поставок (формування логістики, керування обсягами поставок), своєчасність закупівель, підписання договорів та оплат за поставлені ТМЦ, товари, надані послуги. Оцінка ефективності роботи постачальників товарів/послуг.
• Супроводження, підтримка мережі Банку, розробка бізнес-планів з розвитку регіональної мережі відділень. Ініціація розпоряджень щодо зміни структури регіональної мережі, режиму роботи відділень, закриття відділень.
• Аналіз діяльності відділень відповідності стандартам ведення бухгалтерського та податкового обліку, чинному законодавству України, нормативним актам НБУ, внутрішнім нормативним документам Банку;
• Реалізація заходів, створення та супроводження документації щодо відкриття/закриття/передислокації відділень згідно вимог Національного банку України, забезпечення взаємодії із структурними підрозділами банку задіяними у процесі. Формування Анкет готовності відділення до відкриття/передислокації на підставі документів, що підтверджують виконання вимог НБУ та нормативних документів банку.
• Супровід договорів оренди / суборенди. Ведення переговорів, листування з орендодавцями / власниками об'єктів нерухомості. Збір та аналіз пакетів документів для укладення / переукладання, розірвання договорів, оформлення угод, заведення у відповідні програмні комплекси банку.
• Проведення перевірок та ревізій діяльності філій, відділень підрозділів банку. Підготовка аудиторських висновків, документальне підтвердження інформації відображеної в актах аудиторських перевірок. Моніторинг виконання рекомендацій аудиту. Проведення ревізій кас відділень. Організація і проведення передачі справ керівників відділень. Участь у інвентаризаційних комісіях.
• Здійснення персонального комплексного обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів (поточні, депозитні рахунки, кредити, депозитні чарунки, страховки, інше).
• Участь у розробках технічних завдань, тестування та актуалізація внутрішніх процедур.
• Контроль виконання управлінських рішень керівника/колегіальних органів, аналіз, систематизація даних. Робота з документами обмеженого доступу.
Досвід роботи:
АТ «Ощадбанк»
09.03.2023 – по теперішній час Головний економіст Відділу супроводження та контролю активних операцій ММСБ.
АТ КБ «ПриватБанк»
11.01.2023р. – 06.03.2023р. Головний спеціаліст по закупівлім ГО.
30.07.2021р. Головний спеціаліст по забезпеченню ТМЦ ГО
26.10.2017р. Головний спеціаліст з розвитку та роботи з нерухомістю РП
13.12.2010р. Провідний спеціаліст з розвитку та роботи з нерухомістю РП
31.10.2007р. Провідний фахівець з аудиту
25.05.2007р. Персональний менеджер з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів
01.12.2004р. Помічник директора
02.10.2000р. Старший секретар-референт-методист
Освіта:
• Тернопільська Академія народного господарства. Облік і аудит. Магістр. Рік закінчення 2005.
• Київський індустріально-педагогічний коледж, бакалавр педагогіки. Рік закінчення 1997.
Навички: Впевнений користувач пакету програм Microsoft Office.
Мова: українська, російська - вільно.
Особисті якості: Відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, стресостійкість, вміння працювати в команді.
Дата народження: 10 грудня 1973 року
Similar candidates
Начальник отдела снабжения
Kyiv, Kryvyi Rih
Менеджер з тендерів, фахівець з публічних закупівель
Odesa, Remote