Resume from April 29, 2024 File

Галина

Аудитор, аналітик, економіст, ревізор торгових точок

Age:
55 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Куцабіна Галина Сергіївна

Дата народження: 31.12.1968

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада

• Аудитор
• Аналітик фінансової звітності / бухгалтерського обліку за національними та міжнародними стандартами
• Контролер фінансово-господарських операцій юридичних осіб
• Ревізор фінансово-господарських операцій юридичних осіб
• Аудитор торгівельних точок

Освіта
• Тернопільський інститут народного господарства 1987-1992рр., спеціальність «Фінанси і кредит», кваліфікація «економіст».
• Сертифікат аудитора України (дійсний).

Досвід роботи
1987-1990рр.: Амур-Нижньодніпровський районний фінансовий відділ Дніпропетровської міської ради, остання посада: ревізор-інспектор ІІ категорії;
1990-1994рр.: Дніпропетровська обласна податкова інспекція. В 1992 році за результатами атестації присвоєно персональне звання «Радник податкової служби ІІІ рангу». Остання посада: головний державний податковий ревізор-інспектор відділу аудиту юридичних осіб;
1994-2006рр.: аудитор Приватної аудиторської фірми «Аудит сервіс».
1996-1998рр.: за сумісництвом працювала головним бухгалтером на виробничому підприємстві;
2002-2016рр.: Приватний підприємець – аудитор;
2014-2016рр. ТОВ Аудиторська фірма «СД Аудит» : директор;
2016-2018рр. ТОВ Аудиторська фірма «Облік і аудит 2011»: директор;
2019р. ТОВ «Міжнародний фінансовий аудит»: аудитор.
2019 -2023 працювала неофіційно.
З Лютого 2024 року – аудитор ТОВ «Епіцентр К» Дніпро-1.
Маю досвід по роботі з юридичними особами різних форм власності, галузей господарства (в тому числі із фінансовими установами) по наступним питанням:
• проведення і оформлення результатів аудиту фінансової звітності; перевірок бухгалтерського обліку за міжнародними і національними стандартами;
• перевірка дотримання податкового законодавства;
• проведення і оформлення результатів інвентаризації активів та зобов’язань;
• організація внутрішнього аудиту на підприємстві;
• консультаційні послуги;
• аналіз фінансово-господарського стану;
• аналіз господарських договорів;
• організація проведення фінансового моніторингу.

Працюю як в команді, так і самостійно, готова до відряджень без обмежень в часі та територіально.
Вільно володію українською мовою. Впевнений користувач «Microsoft Office», «1С-бухгалтерія». Постійно підтримую та вдосконалюю свої професійні знання і навички. Використовую професійний досвід при навчанні новому.
Доброзичлива, комунікабельна, неконфліктна, відповідальна, працюю над завданнями будь-якої складності та різним обсягом інформації. Критично ставлюся до вивченої інформації з метою формування пропозицій щодо покращення та усунення можливих недоліків процесів на підставі яких вона складена.

Інтереси та захоплення

Декор предметів інтер’єру, рукоділля, ергономіка, психологія, педагогіка, критичне мислення, музика, художня культура, кулінарія.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: