Resume from May 2, 2024 File

Роман

Івент-менеджер, адміністратор

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Роман ДАНИЛЬЧЕНКО,
05.06.1972

Профіль
[open contact info](look above in the "contact info" section)/[open contact info](look above in the "contact info" section)
 Відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, амбітний у розумних межах.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Швидко навчаюся нового. Маю великий досвід в управлінні персоналом. Без шкідливих звичок.

 м. Київ
Бажана посада: Івент менеджер, адміністратор торгівельного залу, адміністратор у ТРЦ.
Бажана зарплата: Не менш, 25 000 грн./місяць.
Навички
Досвід
Високий рівень навичок
користування MS Office (Word,
Excel, PowerPoint, Outlook),
ТОВ «Благоустрій Територій»
Google-документами (Google Docs,
Керівник відділу маркетингу та реклами.
Google Sheets, Google Slides)
Травень, 2009 р. – по теперішній час.
Досвід підготовки презентацій та
1. Керівництво відділом реклами та реалізації журналу «Благоустройство&Ландшафт».
проектних документів (таймінги,
2. Контроль якості друку журналу в друкарні.
кошториси, плани, програми,
3. Участь у профільних виставках в Україні, Росії та Казахстані.
сценарії, внутрішні звіти, звіти
4. Організація і проведення заходів, чисельністю від 20 до 150 осіб, семінари, майстер-класи та
для клієнтів, договори, додатки,
вебінари, для професійних ландшафтних дизайнерів і архітекторів.
специфікації тощо)
За період з грудня 2009 по теперішній часпроведено більше 200 подібних заходів.
Досвід пошуку підрядників,
P.S. З січня 2014 р., журнал "Благоустройство&Ландшафт" припинив своє існування.
постановки задач та контроль їх
виконання.

Вміння шукати та знаходити
ТОВ «Поіск-Плюс»
потрібну інформацію в інтернеті
Керівник відділу маркетингу та реалізації.
або соц. мережах.
Січень, 2008 р. – Травень, 2009 р.
Досвід просування брендів та
1. Керівництво відділом реалізації газети «Работа и Учеба»
різноманітної інформації в
2. Контроль продажів газети по торгових точках України.
соціальних мережах.
3. Пошук нових точок реалізації газети по Україні.
4. Участь у профільних виставках по Україні.

ТОВ «РОДІС»
Співзасновник, директор.
Травень, 2003р. – Січень, 2008 р.

1. Журнал «КРИК», повний контроль відділу реалізації та реклами.
2. Контроль якості друку журналу в друкарні.
3. Вирішення конфліктних і спірних питань, що виникали між співробітниками і рекламодавцями.
4. Контроль фінансового стану компанії.
Досвід

ТОВ «Союз-Прес»
Керівник київського представництва, журналу «Дім та Інтер'єр»
Травень, 2000 р. – Квітень, 2003 р.

1. Організація з "0", представництва журналу.
2. Пошук реклами та точок реалізації журналу по Києву. Укладення договорів на тривалу
співпрацю з відповідними організаціями.
3. Контроль за роботою відділу реклами та реалізації.
4. Контроль якості друку журналу в друкарні.
5. Участь у київських профільних виставках.

2002-2003 - Директор журналу «Квартира»
1. Контроль за роботою відділу реклами та реалізації.
2. Контроль якості друку журналу в друкарні.
3. Участь у київських профільних виставках.

«Національна Телекомпанія України»
Освітлювач ділянки позастудійного освітлення. Керівник ділянки позастудійного
освітлення. Січень, 1994 р. – Квітень, 2000 р.

МП «КПФ «Бізнес-АСК»
Організатор кіновиробництва.
Травень, 1992 р. – Грудень, 1993 р.

1. Адміністратор знімальної групи. Контроль за роботою групи і зйомкою кінофільмів.
2. Участь в організації та проведенні кінофестивалів.

Освіта

Менеджмент організацій. Менеджер зі зв'язків із громадськістю.
«Київський національний університет культури і мистецтв» 1997 р. – 2002 р. Вища. Спеціаліст.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: