Resume from April 7, 2024 File

Irina

Адміністратор, секретар, менеджер

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Павлова Ірина Іванівна
Жінка, 28 років, народилася 13 жовтня 1987

[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мешкаю: м. Київ
Громадянство: Україна
Сімейний стан: заміжня, є син (13 років), донька (1,6 років)
Досвід роботи — 4 роки 10 місяців

13 квітня 2018 – теперішній час

13 квітня 2015 –
Теперішній час

22 січня 2015 –
13 квітня 2015

8 жовтня 2015 — 18 січня 2015 року

Серпень 2015 — 7 жовтня 2015
2 місяці

Березень 2012 — липень 2015
3 роки 4 місяці

Вересень 2014 — грудень 2014
4 місяці

ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Київ
Менеджер з адміністративної діяльності (робота зі студентами) Студентсьго офісу
Мої обов’язки:

Київський Національний Лінгвістичний Університет
Київ
Старший інспектор деканату германської філології
Мої обов’язки:
- складання розкладу;
- контроль ведення журналів;
-реєстрація відомостей успішності студентів;
- контроль викладачів;
- підготовка документації для виготовлення дипломів та додатків;
-ведення матрикулярних журналів.

КВПУ «Будівництва і дизайну»
Київ
Майстер виробничого навчання «Організація туризму», «Адміністратор»
Мої обов’язки:
- ведення уроків виробничого навчання в групі (21 особа);
- ведення обліку відвідування занять учнями;
- заключення договорів з азами практики;
- звітність про проходження практики учнями;
- написання програм та робочих програм уроків виробничого навчання;
- написання конспектів уроків виробничого навчання;
- ведення журналів обліку відвідування, успішності.

ВНЗ «Національний Авіаційний Університет»
Київ
Завідуюча лабораторії кафедри міжнародної економіки
Мої обов’язки:
- документаційне забезпечення роботи кафедри;
- консультаційна підтримка роботи викладачів;
- організація технічної підтримки роботи викладачів;
- виконання обов’зків документообігу кафедри;
- допомога викладачам у проведенні практичних занять.

КК «Дирекція»
Київ
Секретар-друкарка ЖЕД-305
Мої обов’язки:
- документаційне забезпечення роботи ЖЕД;
- консультаційна підтримка мешканців;
- відповіді на телефонні дзвінки;
- факс;
- пошта.

ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Київ
Старший методист, асистент кафедри менеджменту та маркетингу
Університет «КРОК» – один з перших приватних ВНЗ України (заснований у 1992 році), має вищий за національною класифікацією IV рівень акредитації.
Мої обов’язки:
- документаційне забезпечення роботи кафедри;
- консультаційна підтримка роботи викладачів;
- ведення практичних занять з дисциплін «Економіка і нормування праці», «Менеджмент», «Маркетинг», «Адміністративний менеджмент», «Операційний менеджмент».
-ведення лекційних та практичних занять з дисцтпліни “Мерчендайзинг»

Українсько-американський гуманітарний інститут «Вісконсинський міжнародний університет (США) в Україні»
Київ
Викладач кафедри менеджменту МЗЕД
Мої обов’язки:
- розробка навчально-методичного забезпечення з дисципліни «Стратегічне управління підприємством»;
- ведення лекційних та практичних занять з дисципліни «Стратегічне управління підприємством»;
- розробка дистанційного курсу навчання з дисципліни «Стратегічне управління підприємством».

Вересень 2013 — травень 2014
9 місяців

Січень 2007 – жовтень 2008,
1 рік 10 місяців

Київський технікум готельного господарства
Київ
Викладач циклової комісії облікових і економічних дисциплін
Київський технікум готельного господарства – державний вищий навчальний заклад. Після закінчення навчання в технікумі випускники мають право продовжити навчання за відповідними напрямками у Київському університеті туризму, економіки і права та інших ВНЗ за скороченою програмою.
Мої обов’язки:
- розробка навчально-методичного забезпечення з дисципліни «Ціноутворення в туризмі»;
- ведення лекційних та практичних занять з дисципліни «Ціноутворення в туризмі».
- розробка навчально-методичного забезпечення з дисципліни «Економічна географія України та світу»;
- ведення лекційних та практичних занять з дисципліни «Економічна географія України та світу».

Представництво «МТД Холдінг ГМбХ». Австрія.
Київ
Офіс-менеджер
Мої обов’язки:
- забезпечення документообігу;
- прийом та розподілення дзвінків та кореспонденції;
- організація зустрічі гостей та презентацій проектів компанії.

Вища освіта
2010
Університет туризму, економіки та права, Київ
Спеціаліст з менеджменту організацій
2011
ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Магістр з адміністративного менеджменту
Знання мов, особистісні якості, уміння та навички
Знання мов
Українська — рідна
Англійська — Upper Intermediate
Іспанська — базові знання.

Особистісні якості
— захопленість професією;
— висока працездатність;
— вимогливість до себе, наполегливість, цілеспрямованість;
— оптимізм;
— комунікативність;
— зібраність, акуратність.

Уміння і навички
— планувати навчальну й виховну роботу;
— відбирати, аналізувати й синтезувати навчальний програмовий матеріал, здійснювати дидактичну переробку складного матеріалу;
— здійснювати індивідуальну програму навчання;
— здійснювати керівництво студентськими організаціями;
— регулювати внутрішньо-колективні та міжколективні відносини;
— вивчати індивідуальні особливості студентів та колективу;
— використовувати в роботі психолого-педагогічні дослідження.
Додаткова інформація
Рекомендації
(за вимогою)
ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Петрова Ірина Леонідівна, завідувач кафедри менеджменту та маркетингу
Хорошенюк Андрій Павлович, голова циклової комісії з гуманітарно-соціальних наук Київського коледжу економіки, права та інформаційних технологій

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: