Resume from April 24, 2024 PRO

Сергій

Керівник відділу, управління, департаменту, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу функціонального забезпечення діяльності державної установи

from 03.2024 to now (1 month)
Державна установа Центр Інфраструктури та технологій МВС України, Київ (Державні організації)

Заступник начальника відділу

from 09.2023 to 12.2023 (3 months)
Ощадбанк (Фінанси, банки, страхування)

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

from 06.2022 to 08.2023 (1 year 2 months)
Державна податкова служба України, Київ (Державні організації)

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення та державних закупівель

from 03.2021 to 02.2022 (11 months)
Державна регуляторна служба України, Київ (Державні організації)

Начальник відділу освіти та спорту

from 03.2020 to 03.2021 (1 year)
Обухівська районна державна адміністрація, Київська область (Державні організації)

Начальник відділу

from 08.1996 to 11.2015 (19 years 3 months)
МВС України, Київ (Сили оборони)

Education

НАВСУ

Юрист, Київ
Higher, from 1999 to 2003 (4 years)

КНУХТ

Інженер-механік, Київ
Higher, from 1990 to 1996 (6 years)

Knowledge and skills

Пунктуальність Відповідальність Комунікабельність Управління персоналом Ведення переговорів Уміння аналізувати Доброзичливість Управлінські навички Стратегічне планування Самостійне прийняття рішень Розвиток продажу Планування бюджету Розробка маркетингової стратегії ЛІГА:ЗАКОН Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner
  • English — beginner

Additional information

Енергійний, принциповий, наполегливий, відповідальний

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: