Resume from May 1, 2024 File

Анна

Помічник керівника

Age:
35 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Experience

11.2018 - 02.2022
Typography of the full cycle
CIPDP ATO "Litopis"
Head of sales department
printing products

01.2015-10.2018
Construction company "Your pool"
PUSHKAROVA Office manager

ANNA 03.2013-10.2014
Mykolaiv regional center
Date of birth
10.06.1988р. social services for the family,
Marital status: children and youth
Leading specialist of the methodological
single
department provision of social work

Contacts 09.2010-02.2013
General educational school of social
rehabilitation
[open contact info](look above in the "contact info" section) Social pedagogue
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ukraine, Myrolaiv,
st Lazyrna 46/12

Education
Additional Information
An experienced user PC 2004 - 2010
Fluency in Ukrainian Mykolaiv State University
and Russian languages named after V.O. Sukhomlynskyi
Кnowledge of the structure (faculty of psychology)
and methodology Specialty: social pedagogy.
conducting training classes
I learn new things easily 01.2014-09.2016
Mykolaiv National Agrarian
Hobby university (faculty of retraining
and professional development)
Specialty: accounting and auditing
Досвід роботи

11.2018 - 02.2022
Типографія повного циклу
ЦВПІ АТО «Літопис»
Начальник відділу збуту
поліграфічної продукції

01.2015-10.2018
Будівельна компанія «Твій басейн»
ПУШКАРЬОВА Офіс-менеджер

Анна Миколаївна 03.2013-10.2014
Миколаївський обласний центр
Дата народження:
10.06.1988р. соціальних служб для сім’ї,
дітей та молоді
Сімейний стан: Провідний спеціаліст відділу методичного
не заміжня
забезпечення соціальної роботи

Контактні дані 09.2010-02.2013
Загальноосвітня школа соціальної
реабілітації
[open contact info](look above in the "contact info" section) Соціальний педагог
[open contact info](look above in the "contact info" section)
м. Миколаїв,
вул. Лазурна 46/12

Додаткова інформація
Освіта
досвідчений користувач ПК 2004 - 2010
Миколаївський державний університет
вільне володіння українською ім. В.О. Сухомлинського
та російською мовами
(факультет психології)
знання структури та методики Спеціальність: соціальна педагогіка.
проведення тренінгових занять

легко навчаюся новому 01.2014-09.2016
Миколаївський національний аграрний
університет (факультет перепідготовки
Захоплення
і підвищення кваліфікації)
Спеціальність: облік та аудит
Рекомендаційний лист
даний Пушкарьовій А.М.
Пушкарьова Анна працювала на підприємстві ЦВПІ АТО «Літопис» з
листопада 2018 року під моїм безпосереднім керівництвом. Вона була
прийнята на посаду помічника начальника відділу зі збуту поліграфічних
послуг. На даній посаді у її обов’язки входило: підготовка договорів,
рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт для розрахунку з
клієнтами; робота у бухгалтерській програмі (1С); контроль за розхідними
матеріалами в офісі (канцелярські товари, папір, вода і т.д.); первинні
переговори з клієнтами; повідомлення клієнтів про готовність замовлення та
його видача.
Через 4 місяці Анна отримала підвищення – стала начальником відділу
зі збуту поліграфічних послуг. Коло її обов’язків значно розширилося, а
саме:
 Організація роботи підрозділу та всіх його працівників:
 коректировка у роботі кур’єра;
 постановка коректних технічних завдань дизайнерам та
перевірка їх виконання;
 контроль за наявністю та закупівля розхідних матеріалів для
офісу та виробництва;
 моніторинг справності роботи обладнання в офісі та вчасний
виклик майстра;
 контроль та звіт за використанням розхідних матеріалів (папір,
тонер і т.д.);
 ведення касового журналу.
 Робота у бухгалтерській програмі 1С:
 введення нового контрагента в базу;
 підготовка рахунку та видаткової накладної/акту виконаних
робіт для клієнта;
 приведення документів у відповідність з вимогами та надання їх
клієнту.
 Робота з клієнтами:
 обговорення та уточнення з клієнтом технічного завдання до
замовлення;
 прорахунок вартості, уточнення строків виконання замовлення;
 підтримання зв’язку з клієнтом на усіх етапах виконання роботи
та повідомлення про готовність замовлення;
 підготовка договору та супровідної документації;
 розрахунок клієнтів.
 Робота з постачальниками:
 пошук нових постачальників;
 налагодження роботи з новими постачальниками;
 моніторинг нових позицій у прайсі постачальників;
 контроль розрахунків з постачальниками;
 уточнення строків виконання замовлення постачальником;
 замовлення розхідних матеріалів для виробництва.

За весь час показала високу самоорганізованість та вміння організувати
та проконтролювати роботу інших. З колегами - коректна, змогла знайти
спільну мову та не вступає у конфлікти. Я вважаю, що Анна може добре
впоратися з виконанням поставлених перед нею завдань.
Для будь-яких уточнень можете зателефонувати по номеру
[open contact info](look above in the "contact info" section) Васільєва Альона Олександрівна
ЧАСТНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ

«АЛЯ»
Украина, г. Николаев, ул. Бузника, 4
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Рекомендательное письмо
дано Пушкаревой Анне Николаевне.

Она с августа 2015 по октябрь 2018 года работала в компании «Твой
бассейн» на должности офис-менеджер. Выполняла разноплановые функции:
 встречи и консультации клиентов;
 назначение/перенос/уточнения встреч директора/менеджера по
продажам с клиентами;
 рекомендации по содержанию/уходу/консервации бассейнов
клиентов;
 согласования времени с заказчиком на плановые работы
(консервация/расконсервация/замена фильтра/ремонт станции и
т.д.);
 прием аванса и полного расчета от клиентов за предоставленные
услуги/товара;
 ответы на телефонные звонки/почту/ведение соц сетей;
 работа в бухгалтерской системе 1С (ведение кассы/выписывание
счетов клиентам/заведение поступившего товара в
систему/ведения склада/ инвентаризация склада/определения
остатков товара/ контроль и сверка расчетов с поставщиками);
 контроль остатков и заказ нового товара у поставщиков;
 мониторинг цен на определенные товары;
 поиск новых поставщиков;
 передача данных для расчета по коммунальным услугам.

Вся работа выполнена была качественно и в поставленные сроки. За
все время работы было «ровное» общение как с коллективом так и с
клиентами. С поставщиками всегда могли найти точки соприкосновения во
время проведения сверок/оплаты счетов/ сроков поставок товара. Я считаю,
что она обладает всеми необходимыми качествами для работы в подобной
сфере.
При необходимости уточнить детали можно позвонить мне по
телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section) Милосердов Валентин Валерьевич.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: