Ukraine's #1 job site
Resume from February 5, 2024 File
Юлія
Фахівець із земельних питань та майнових відносин
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10335342
Uploaded file
The file contains 3 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
РЕЗЮМЕ
П.І.Б.
Бодрухіна Юлія Павлівна
№ конт. тел.:
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Місто / д. н.
Київ / 19.05.1979 р.
E-mail:
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта:
ВНЗ:
Роки навчання:
Вища
Національний аграрний університет
2000-2005
Факультет
Спеціальність
Кваліфікація
Землевпорядкування, картографія, геодезія та земельний кадастр
Землевпорядкування та земельний кадастр
Землевпорядник
Додаткова освіта
Інститут законодавства Верховної Ради України (Українська школа законотворчості) - 2009 р.
Навчальний курс «Законотворчість»
Досвід праці:
більше 15 років
Професійна діяльність
Листопад 2021 р. – листопад 2023 р.- КП "Укрспецзв’язок":
Посада: Провідний інженер-землевпорядник відділу управління нерухомістю
Основні обов’язки:
Взаємодія з регіональними центрами технічної експлуатації та КП з питань:
• реєстрації нерухомого майна та здійснення заходів із землеустрою;
• заключення, супроводу та контролю за виконанням господарських договорів;
• оформлення технічної документації на нерухоме майно;
процедур реєстрації н.м., тісна праця з контрагентами;
• ведення реєстрів об’єктів обліку та складання статистичної звітності;
• забезпечення проведення робіт із розроблення інвентаризаційних справ на будівлі (їх частини) і споруди;
• участі у прийомі будівель і споруд, що приймаються на баланс підприємства;
• участі у встановлені (відновленні) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), при оформленні документів, що посвідчують право власності /користування;
• опрацьовання технічних документів з питань експлуатації будівель та обліку споруд на вузлах зв’язку спеціального призначення, що мають гриф «таємно»;
• розгляду звернень фізичних та юридичних осіб із земельних питань;
- надання методичної допомоги структурним підрозділам КП «УСЗ» з питань землеустрою;
• надання консультацій з питань землеустрою та реєстрації речових прав на нерухоме майно, в т.ч. земельні ділянки;
• співпраця з відділами КП /в структурі/;
• листування з органами здійснення владних повноважень тощо.
Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• відносин оренди нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки;
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України по земельних відносинах, питаннях розвитку нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн).
Квітень 2021 р. – серпень 2021 - АТ "НСТУ" (СУСПІЛЬНЕ):
Посада: Фахівець технічного супроводу оренди нерухомого майна відділу організації обстежень, паспортизації та реєстрації нерухомого майна, управління по роботі з нерухомістю та обладнанням, департаменту управління активами
(На час координування роботи регіональних дирекцій та центральної дирекції - стосується процесів вчинення реєстраційних дій щодо нерухомого майна (права власності, права господарського відання) та оформлення прав на земельні ділянки (постійне користування)).
Основні обов’язки:
• Реєстрація нерухомого майна та земельних ділянок АТ "НСТУ";
• контроль виконання процедур реєстрації та консультування представників регіональних дирекцій;
• робота з договорами оренди нерухомості, надання консультацій працівникам відділу;
• налання консультацій працівникам АТ "НСТУ" з питань землеустрою та реєстрації нерухомого майна, в т.ч. земельних ділянок тощо.
Досягнення: особиста розробка та впровадження в департаменті управліня активами - звітної документації для взаємодії Центральної та регіональних дирекцій АТ "НСТУ" щодо виявлення та вирішення проблематики в земельних та майнових відносинах АТ.
Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у вирішенні питань у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України в питаннях розвитку земельних відносин, нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн);
• досвід праці в Call –Center.
Листопад 2017 р. – липень 2018 р. - Міноборони України, Управління нормативно -методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель:
посада: провідний фахівець відділу, аналітик:
Основні обов’язки:
• виконання доручень керівництва Управління;
• проектна робота з лісокористування землями оборони;
• консультаційна робота та листування стосовно питань з розвитку земельних відносин та нерухомого майна у відповідності до діючого законодавства на землях оборони Міністерства оборони України зі структурними підрозділами МОУ та органами державної влади.
Квітень 2017 р. – червень 2017 р. - «БРСМ-НАФТА» ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ»:
посада: провідний фахівець відділу дозвільної документації:
Основні обов’язки:
• внесення договорів та рахунків на погодження, контроль погоджень та виплат по відділах Компанії в 1С8;
• ведення реєстру та облік наявного нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки (документації, отриманої від придбання майна до введення в експлуатацію (документів на право власності) та земельних ділянок;
• внесення бюджетів і планів відділу на погодження, контроль погоджень по відділах Компанії в 1С8 та программному забезпеченні Компанії;
• виконання доручень керівництва;
• надання роз'яснень керівнику щодо застосування законодавства України (буд-во, земел. відносини тощо);
• діловодство відділу (складання та оформлення листів, заяв (клопотань), формування вихідних справ для отримання правовстановлюючих документів до органів місцевого самоврядування;
• взаємодія с архівом Компанії (передача та отримання документації для злагодженої роботи відділу з підрідними будівельними та проектними організаціями, установами та підприємствами різних форм власності);
• координація робочого процесу в Компанії (оформлення, погодження проектної документації між відділами компанії).
Липень 2016 р. – вересень 2016 р. - ПАТ «Укртранснафта»:
посада: головний фахівець сектора землевпорядкування та дозвільної документації Управління капітального будівництва та ремонтів ПАТ «Укртранснафта».
Основні обов’язки:
• співпраця з органами влади з питань землеустрою, реєстраційними установами, органами з отримання документації дозвільного характеру та супровід експертизи проектно-кошторисної документації з будівництва та землевпорядкування в центральних підрозділах експертних підприємств;
• участь в розробці проектів угод, договорів, графіків з відведення земель, порівняння та контроль за станом їх виконання відповідними підрозділами Філій, своєчасне надання інформації керівництву про можливі загрози їх зриву та пропозиції щодо їх усунення;
• погодження проектів документації Товариства та Філій між структурними підрозділами;
• консультації Філій Товариства з земельних питань та участь у спільній роботі з відповідними підрозділами Філій щодо своєчасного здійснення процедур землевпорядкування, контроль розрахунку збитків землекористувачам;
• збір та оформлення необхідних матеріалів з питань землевідведення для розгляду на засіданнях та нарадах Товариства;
• супровід документації в ДАБІ України;
• забезпечення формування щомісячної звітності Філій Товариства щодо отримання дозвільних документів Товариства;
• участь у нарадах, пов’язаних з вирішенням питань будівництва та ремонтів об’єктів, землевпорядкування та дозвільної документації;
• надання інформації та ведення діловодства Управління капітального будівництва та ремонтів в частині:
1. документів та видань, машинних носіїв інформації з грифом «ДСК», «КІ» та «КТ», що надходять до структурного підрозділу Товариства;
2. отримання у відповідному підрозділі Секретаріату Генерального директора бланків для листування Товариства, ведення їхнього обліку, забезпечення зберігання;
3. підготовки проекту номенклатури справ структурного підрозділу на наст. рік;
4. підготовка і передача справ для архівного зберігання.
Досягнення: налагодження роботи Філій Товариства в питаннях землеустрою та робочим зв’язкам з ДАБІ, органами центральної влади, місцевого самоврядування, органами, установам, що наділені повноваженнями у галузі земельних відносин.
Серпень 2011 р. – січень 2012 р. - ДП «СП «Земельний фонд» (Міністерство аграрної політики та продовольства України):
посада: заступник директора – заступник радника міністра з земельних питань Міністерства аграрної політики і продовольства України.
Основні обов’язки:
• аналітично - експертна та діяльність щодо законопроектування (радник);
• законотворча (внесення змін до існуючих нормативно - правових актів України, участь у в розробці проектів змін до законів та законів України , що регулюють подальший розвиток земельних відносин) та консалтингова діяльність у галузі землеустрою;
• виконання доручень та інших робочих обов’язків.
Досягнення: прийняття пропонованих змін до законів України.
Грудень 2008 р. – серпень 2011 р. – «IDA CONSULT»:
посада: радник з питань земельних відносин та інвестицій в нерухоме майно.
Основні обов'язки:
• аналітично – експертна діяльність в питаннях земельних відносин та інвестування в нерухоме майно;
• консультаційна діяльність щодо проведення цивільно – правових угод.
Травень 2008 р. – липень 2011 р. – ВРУ:
посада: помічник - консультант на громадських засадах народного депутата України в підкомітеті земельних відносин Комітету аграрної політики і земельних відносин ВРУ .
Основні обов'язки:
• проведення наукових досліджень з питань інституціонального забезпечення розвитку земельних відносин;
• консультаційно – аналітична діяльність як інженера-землевпорядника;
• внесення пропозицій щодо змін до проектів законів та законів України та інших підзаконних нормативних актів.
Досягнення: прийняття запропонованих змін до законів України.
Серпень 2008 р. – січень 2009 р. - ТОВ «УкрНДІ землеустрою»:
посада: начальник відділу землеустрою та оцінки земель.
Основні обов'язки:
• планування діяльності відділу та керівництво персоналом;
• нормконтроль за результатами виконаної роботи з виготовлення проектної документації з землеустрою (надання у власність, оренда);
• моніторинг законодавства, законотворча діяльність, внесення пропозицій до змін до законодавства України;
• консультаційна діяльність у галузі з питань земельних відносин клієнтів ТОВ щодо надання послуг із проведення заходів землеустрою.
Жовтень 2007 р. - липень 2008 р. ТОВ «Юкрейніан девелопмент груп»/ТОВ «Секира Груп Україна»:
посада: землевпорядник-консультант в питаннях земельних відносин.
Основні обов'язки:
• науково - аналітична праця - дослідження законодавчого забезпечення України в галузі земельних відносин;
• збір погоджувальної та дозвільної документації в процесі відчуження земельних ділянок, в т.ч. в проектах будівництва;
• консультаційна діяльність першої особи Компаній;
• співпраця з органами бті, територіальними органами Держкомзему, проектними організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування;
• аналітик - консультант при розробці, веденні та реалізації інвестиційно-будівельних проектів безпосередньо при керівникові (землевпорядний сектор питань: інвестування в землю, ризики тощо);
• дослідження, моніторинг цін та аналіз ринку нерухомості.
Квітень 2007 р. - листопад 2007 р. - ТОВ «ПланетВеркГруп»:
посада: землевпорядник - радник з питань iнвестування в нерухоме майно /землю
Основні обов'язки:
• співпраця з органами влади, бті, проектними організаціями тощо;
• перевірка, контроль дотримання законодавства в галузі земельних відносин в процесі отримання/ погодження проектної містобудівної та документації з землеустрою;
• співпраця з підрядними організаціями у ході реалізації інвестиційно - будівельних проектів;
• аналітик - консультант керівника при вирішенні питань у галузі земельних відносин, при веденні інвестиційно-будівельних проектів та їх реалізації.
Березень 2007 р.– квітень 2007 р. - Комунальна організація «Центр містобудування і архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)»:
посада: в.о. начальника Департаменту землеустрою.
Основні обов'язки:
• розробка, контроль за погодженням та затвердженням проектної документації щодо відчуження земельних ділянок на території м. Києва;
• отримання правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
• моніторинг ринку нерухомості на території України та за її межами.
Серпень 2006 р. - березень 2007 р. - ТОВ «Студія архітектури та дизайну «Майстерпроект»:
посада: землевпорядник- проектна робота.
Основні обов'язки:
• аналітично - консалтингова діяльність в галузі земельного та цивільного права, контроль проведення процедури відчуження земельних ділянок при зміні їх цільового призначення та використання;
• ведення переговорного процесу в питаннях розвитку інвестиційних проектів – з моменту укладення цивільно-правових угод, стосовно об’єктів земельних відносин, нерухомості, супроводу розвитку об’єктів (забудова) до введення в експлуатацію;
• ведення Протоколів засідання перемовин з підрядними організаціями;
• розгляд питань, що стосуються надання земельних ділянок у власність або передачі їх у користування, в т.ч. на умовах оренди;
• співпраця з органами державної влади, місцевого самоврядування, науковими та науково-виробничими установами, інвестиційними/ інвестиційно-будівними компаніями ( в т.ч. - іноземними), генеральними / субпідрядними організаціями при забудові відчуженої території;
• праця радником аналітиком – консультантом - компанія «STROYFASA».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація).
Червень 2006 р. - серпень 2006 р. - ТОВ «Сільвер Центр»:
посада : землевпорядник-проектна робота з інвестування в нерухоме майно/ землю.
Основні обов'язки:
• консультант керівництва з питань земельно-правових відносин та будівництва;
• оформлення прав власності, користування та погодження проектної/ технічної документації з землеустрою;
• співпраця з землевпорядними, науково - дослідними виробничими проектними організаціями при розробці, погодженні та затвердженні містобудівної документації та проектів з/у щодо відчуження земельних ділянок зі зміненим цільовим призначенням.
Листопад 2005 р. – червень 2006 р. - ТОВ «Майстер Капітал Менеджмент» :
посада : начальник відділу (землевпорядкування) - проектна робота.
Основні обов'язки:
• надання консультацій – при відчуженні земельних ділянок, порядку відведення та встановлення меж в натурі (на місцевості), зміні цільового призначення, в т.ч. цільового використання земельних ділянок та аудит;
• контроль та супровід за правильністю оформлення та отримання технічної проектної документації з надання у власність та передачу в користування, в т.ч. на умовах оренди, оформлення правовстановлюючих документів;
• співпраця як аналітика - консультанта у/та инвестиційних/ними компаніях/ми (в т.ч. – іноземними) : «Ghelamco»;
• інформаційне забезпечення проведення переговорів;
• укладення цивільно-правових угод щодо купівлі-продажу об’єктів земельно - правових відносин;
• адміністративна праця радником аналітиком – консультантом - компанія «Ghelamco».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація «Ghelamco»).
Серпень 2005 р. – листопад 2005 р. - Головне Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища в м. Києві :
посада: провідний спеціаліст відділу містобудівного кадастру.
Основні обов'язки:
• збір, обробка, збереження, оновлення, контроль, обмін інформацією містобудівного кадастру м. Києва з відділами архітектури, управлінням інженерних комунікацій іншими державними службами;
• обслуговування заяв користувачів та майбутніх власників земельних ділянок у відповідності до діючого законодавств;
• узагальнення та аналіз даних містобудівного реєстру по територіях районів м. Києва;
• ведення кадастрової інформації з метою відповідності її до нормативно-правових положень, документації та завдань Управління;
• ведення документообігу у відділі Управління;
• проведення консультацій громадян щодо містобудівних та земельних відносин в м. Києві.
Досягнення: вдосконалення фахового надання консультацій відповідно до діючого законодавства України.
Володіння мовами:
українська та російська – рідні мови; ділове українське мовлення.
Володіння ПК:
ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ (Microsoft, Liga, ЗІР тощо)
Участь у
семінарах, конференціях:
- Конференція «Земельна реформа: впровадження національної кадастрової системи», 2012 р.
- Нацсемінар у рамках українсько – нідерландського проекту «Технічна допомога у процесі розробки програмних документів з розвитку земельних ресурсів в Україні», грудень 2011 р.
- Робоча група «Перспективи співробітництва України та ЄС у сфері Юстиції, свободи та безпеки», вересень 2011 р.
- Робочий семінар «Перспектива проведення земельної реформи в Україні», квітень 2011 р. (OECD EURASIA).
- Доповідач на міжнародному семінарі Робочої групи по управлінню земельними ресурсами європейської економічної комісії ООН 2010 року «Послуги кадастру та реєстру в країнах Європейського регіону: реформи системи «електронної влади» та їх вплив», Мінськ, червень 2010 р.
- Публ. дебати «Фонду ефективного розвитку»: «Ринок сільськогосподарських земель потрібен Україні вже сьогодні», 05.02.2009р.
- Семінар «Операції з землею несільськогосподарського призначення: приватизація, купівля, продаж, оренда», 2006 р.
- Семінар «Організація та проведення земельних аукціонів», 2006 р.
Особисті якості:
- порядна, пунктуальна, працелюбна, легко навчаюсь;
- аналітичні здібності;
- серйозний моральний підхід до реалізації своїх професійних якостей;
- вміння брати відповідальність за прийняття рішень.
Мета:
реалізація професійного потенціалу в системі стабільних структур, де може бути адекватно розкритий та розвинутий мій професіоналізм.
Основний наголос в майбутній співпраці зосереджено на удосконаленні фахових навичок.
Інше:
маю водійські права кат. «В»
П.І.Б.
Бодрухіна Юлія Павлівна
№ конт. тел.:
[
Місто / д. н.
Київ / 19.05.1979 р.
E-mail:
[
Освіта:
ВНЗ:
Роки навчання:
Вища
Національний аграрний університет
2000-2005
Факультет
Спеціальність
Кваліфікація
Землевпорядкування, картографія, геодезія та земельний кадастр
Землевпорядкування та земельний кадастр
Землевпорядник
Додаткова освіта
Інститут законодавства Верховної Ради України (Українська школа законотворчості) - 2009 р.
Навчальний курс «Законотворчість»
Досвід праці:
більше 15 років
Професійна діяльність
Листопад 2021 р. – листопад 2023 р.- КП "Укрспецзв’язок":
Посада: Провідний інженер-землевпорядник відділу управління нерухомістю
Основні обов’язки:
Взаємодія з регіональними центрами технічної експлуатації та КП з питань:
• реєстрації нерухомого майна та здійснення заходів із землеустрою;
• заключення, супроводу та контролю за виконанням господарських договорів;
• оформлення технічної документації на нерухоме майно;
процедур реєстрації н.м., тісна праця з контрагентами;
• ведення реєстрів об’єктів обліку та складання статистичної звітності;
• забезпечення проведення робіт із розроблення інвентаризаційних справ на будівлі (їх частини) і споруди;
• участі у прийомі будівель і споруд, що приймаються на баланс підприємства;
• участі у встановлені (відновленні) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), при оформленні документів, що посвідчують право власності /користування;
• опрацьовання технічних документів з питань експлуатації будівель та обліку споруд на вузлах зв’язку спеціального призначення, що мають гриф «таємно»;
• розгляду звернень фізичних та юридичних осіб із земельних питань;
- надання методичної допомоги структурним підрозділам КП «УСЗ» з питань землеустрою;
• надання консультацій з питань землеустрою та реєстрації речових прав на нерухоме майно, в т.ч. земельні ділянки;
• співпраця з відділами КП /в структурі/;
• листування з органами здійснення владних повноважень тощо.
Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• відносин оренди нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки;
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України по земельних відносинах, питаннях розвитку нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн).
Квітень 2021 р. – серпень 2021 - АТ "НСТУ" (СУСПІЛЬНЕ):
Посада: Фахівець технічного супроводу оренди нерухомого майна відділу організації обстежень, паспортизації та реєстрації нерухомого майна, управління по роботі з нерухомістю та обладнанням, департаменту управління активами
(На час координування роботи регіональних дирекцій та центральної дирекції - стосується процесів вчинення реєстраційних дій щодо нерухомого майна (права власності, права господарського відання) та оформлення прав на земельні ділянки (постійне користування)).
Основні обов’язки:
• Реєстрація нерухомого майна та земельних ділянок АТ "НСТУ";
• контроль виконання процедур реєстрації та консультування представників регіональних дирекцій;
• робота з договорами оренди нерухомості, надання консультацій працівникам відділу;
• налання консультацій працівникам АТ "НСТУ" з питань землеустрою та реєстрації нерухомого майна, в т.ч. земельних ділянок тощо.
Досягнення: особиста розробка та впровадження в департаменті управліня активами - звітної документації для взаємодії Центральної та регіональних дирекцій АТ "НСТУ" щодо виявлення та вирішення проблематики в земельних та майнових відносинах АТ.
Січень 2012 р. – по теперішній час /та, в тому числі додатково до основної праці:
Фахівець-консультант у галузі земельних відносин та нерухомості фіз.осіб та юр. осіб щодо:
• питань землеустрою (власність, оренда, НГО, сервітут, суперфіцій, емфітевзис тощо);
• діяльності органів державної влади та виконавчих підрозділів, органів місцевого самоврядування, наділених повноваженнями згідно до законодавства у вирішенні питань у галузі земельних відносин;
• взаємодії з органами у сфері землевпорядкування, суб‘єктами надання послуг з реєстрації нерухомого майна (ЦНАП, нотаріусами тощо);
• вміння працювати з електронними системами (ДЗК, Державний реєстр прав власності на нерухоме майно, ЄДР тощо);
• проведення аналітичної роботи та дослідницької діяльністі (порівняльний аналіз законодавства України в питаннях розвитку земельних відносин, нерухомого майна відмінного від земельної ділянки та законодавства інших країн);
• досвід праці в Call –Center.
Листопад 2017 р. – липень 2018 р. - Міноборони України, Управління нормативно -методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель:
посада: провідний фахівець відділу, аналітик:
Основні обов’язки:
• виконання доручень керівництва Управління;
• проектна робота з лісокористування землями оборони;
• консультаційна робота та листування стосовно питань з розвитку земельних відносин та нерухомого майна у відповідності до діючого законодавства на землях оборони Міністерства оборони України зі структурними підрозділами МОУ та органами державної влади.
Квітень 2017 р. – червень 2017 р. - «БРСМ-НАФТА» ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ»:
посада: провідний фахівець відділу дозвільної документації:
Основні обов’язки:
• внесення договорів та рахунків на погодження, контроль погоджень та виплат по відділах Компанії в 1С8;
• ведення реєстру та облік наявного нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки (документації, отриманої від придбання майна до введення в експлуатацію (документів на право власності) та земельних ділянок;
• внесення бюджетів і планів відділу на погодження, контроль погоджень по відділах Компанії в 1С8 та программному забезпеченні Компанії;
• виконання доручень керівництва;
• надання роз'яснень керівнику щодо застосування законодавства України (буд-во, земел. відносини тощо);
• діловодство відділу (складання та оформлення листів, заяв (клопотань), формування вихідних справ для отримання правовстановлюючих документів до органів місцевого самоврядування;
• взаємодія с архівом Компанії (передача та отримання документації для злагодженої роботи відділу з підрідними будівельними та проектними організаціями, установами та підприємствами різних форм власності);
• координація робочого процесу в Компанії (оформлення, погодження проектної документації між відділами компанії).
Липень 2016 р. – вересень 2016 р. - ПАТ «Укртранснафта»:
посада: головний фахівець сектора землевпорядкування та дозвільної документації Управління капітального будівництва та ремонтів ПАТ «Укртранснафта».
Основні обов’язки:
• співпраця з органами влади з питань землеустрою, реєстраційними установами, органами з отримання документації дозвільного характеру та супровід експертизи проектно-кошторисної документації з будівництва та землевпорядкування в центральних підрозділах експертних підприємств;
• участь в розробці проектів угод, договорів, графіків з відведення земель, порівняння та контроль за станом їх виконання відповідними підрозділами Філій, своєчасне надання інформації керівництву про можливі загрози їх зриву та пропозиції щодо їх усунення;
• погодження проектів документації Товариства та Філій між структурними підрозділами;
• консультації Філій Товариства з земельних питань та участь у спільній роботі з відповідними підрозділами Філій щодо своєчасного здійснення процедур землевпорядкування, контроль розрахунку збитків землекористувачам;
• збір та оформлення необхідних матеріалів з питань землевідведення для розгляду на засіданнях та нарадах Товариства;
• супровід документації в ДАБІ України;
• забезпечення формування щомісячної звітності Філій Товариства щодо отримання дозвільних документів Товариства;
• участь у нарадах, пов’язаних з вирішенням питань будівництва та ремонтів об’єктів, землевпорядкування та дозвільної документації;
• надання інформації та ведення діловодства Управління капітального будівництва та ремонтів в частині:
1. документів та видань, машинних носіїв інформації з грифом «ДСК», «КІ» та «КТ», що надходять до структурного підрозділу Товариства;
2. отримання у відповідному підрозділі Секретаріату Генерального директора бланків для листування Товариства, ведення їхнього обліку, забезпечення зберігання;
3. підготовки проекту номенклатури справ структурного підрозділу на наст. рік;
4. підготовка і передача справ для архівного зберігання.
Досягнення: налагодження роботи Філій Товариства в питаннях землеустрою та робочим зв’язкам з ДАБІ, органами центральної влади, місцевого самоврядування, органами, установам, що наділені повноваженнями у галузі земельних відносин.
Серпень 2011 р. – січень 2012 р. - ДП «СП «Земельний фонд» (Міністерство аграрної політики та продовольства України):
посада: заступник директора – заступник радника міністра з земельних питань Міністерства аграрної політики і продовольства України.
Основні обов’язки:
• аналітично - експертна та діяльність щодо законопроектування (радник);
• законотворча (внесення змін до існуючих нормативно - правових актів України, участь у в розробці проектів змін до законів та законів України , що регулюють подальший розвиток земельних відносин) та консалтингова діяльність у галузі землеустрою;
• виконання доручень та інших робочих обов’язків.
Досягнення: прийняття пропонованих змін до законів України.
Грудень 2008 р. – серпень 2011 р. – «IDA CONSULT»:
посада: радник з питань земельних відносин та інвестицій в нерухоме майно.
Основні обов'язки:
• аналітично – експертна діяльність в питаннях земельних відносин та інвестування в нерухоме майно;
• консультаційна діяльність щодо проведення цивільно – правових угод.
Травень 2008 р. – липень 2011 р. – ВРУ:
посада: помічник - консультант на громадських засадах народного депутата України в підкомітеті земельних відносин Комітету аграрної політики і земельних відносин ВРУ .
Основні обов'язки:
• проведення наукових досліджень з питань інституціонального забезпечення розвитку земельних відносин;
• консультаційно – аналітична діяльність як інженера-землевпорядника;
• внесення пропозицій щодо змін до проектів законів та законів України та інших підзаконних нормативних актів.
Досягнення: прийняття запропонованих змін до законів України.
Серпень 2008 р. – січень 2009 р. - ТОВ «УкрНДІ землеустрою»:
посада: начальник відділу землеустрою та оцінки земель.
Основні обов'язки:
• планування діяльності відділу та керівництво персоналом;
• нормконтроль за результатами виконаної роботи з виготовлення проектної документації з землеустрою (надання у власність, оренда);
• моніторинг законодавства, законотворча діяльність, внесення пропозицій до змін до законодавства України;
• консультаційна діяльність у галузі з питань земельних відносин клієнтів ТОВ щодо надання послуг із проведення заходів землеустрою.
Жовтень 2007 р. - липень 2008 р. ТОВ «Юкрейніан девелопмент груп»/ТОВ «Секира Груп Україна»:
посада: землевпорядник-консультант в питаннях земельних відносин.
Основні обов'язки:
• науково - аналітична праця - дослідження законодавчого забезпечення України в галузі земельних відносин;
• збір погоджувальної та дозвільної документації в процесі відчуження земельних ділянок, в т.ч. в проектах будівництва;
• консультаційна діяльність першої особи Компаній;
• співпраця з органами бті, територіальними органами Держкомзему, проектними організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування;
• аналітик - консультант при розробці, веденні та реалізації інвестиційно-будівельних проектів безпосередньо при керівникові (землевпорядний сектор питань: інвестування в землю, ризики тощо);
• дослідження, моніторинг цін та аналіз ринку нерухомості.
Квітень 2007 р. - листопад 2007 р. - ТОВ «ПланетВеркГруп»:
посада: землевпорядник - радник з питань iнвестування в нерухоме майно /землю
Основні обов'язки:
• співпраця з органами влади, бті, проектними організаціями тощо;
• перевірка, контроль дотримання законодавства в галузі земельних відносин в процесі отримання/ погодження проектної містобудівної та документації з землеустрою;
• співпраця з підрядними організаціями у ході реалізації інвестиційно - будівельних проектів;
• аналітик - консультант керівника при вирішенні питань у галузі земельних відносин, при веденні інвестиційно-будівельних проектів та їх реалізації.
Березень 2007 р.– квітень 2007 р. - Комунальна організація «Центр містобудування і архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)»:
посада: в.о. начальника Департаменту землеустрою.
Основні обов'язки:
• розробка, контроль за погодженням та затвердженням проектної документації щодо відчуження земельних ділянок на території м. Києва;
• отримання правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
• моніторинг ринку нерухомості на території України та за її межами.
Серпень 2006 р. - березень 2007 р. - ТОВ «Студія архітектури та дизайну «Майстерпроект»:
посада: землевпорядник- проектна робота.
Основні обов'язки:
• аналітично - консалтингова діяльність в галузі земельного та цивільного права, контроль проведення процедури відчуження земельних ділянок при зміні їх цільового призначення та використання;
• ведення переговорного процесу в питаннях розвитку інвестиційних проектів – з моменту укладення цивільно-правових угод, стосовно об’єктів земельних відносин, нерухомості, супроводу розвитку об’єктів (забудова) до введення в експлуатацію;
• ведення Протоколів засідання перемовин з підрядними організаціями;
• розгляд питань, що стосуються надання земельних ділянок у власність або передачі їх у користування, в т.ч. на умовах оренди;
• співпраця з органами державної влади, місцевого самоврядування, науковими та науково-виробничими установами, інвестиційними/ інвестиційно-будівними компаніями ( в т.ч. - іноземними), генеральними / субпідрядними організаціями при забудові відчуженої території;
• праця радником аналітиком – консультантом - компанія «STROYFASA».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація).
Червень 2006 р. - серпень 2006 р. - ТОВ «Сільвер Центр»:
посада : землевпорядник-проектна робота з інвестування в нерухоме майно/ землю.
Основні обов'язки:
• консультант керівництва з питань земельно-правових відносин та будівництва;
• оформлення прав власності, користування та погодження проектної/ технічної документації з землеустрою;
• співпраця з землевпорядними, науково - дослідними виробничими проектними організаціями при розробці, погодженні та затвердженні містобудівної документації та проектів з/у щодо відчуження земельних ділянок зі зміненим цільовим призначенням.
Листопад 2005 р. – червень 2006 р. - ТОВ «Майстер Капітал Менеджмент» :
посада : начальник відділу (землевпорядкування) - проектна робота.
Основні обов'язки:
• надання консультацій – при відчуженні земельних ділянок, порядку відведення та встановлення меж в натурі (на місцевості), зміні цільового призначення, в т.ч. цільового використання земельних ділянок та аудит;
• контроль та супровід за правильністю оформлення та отримання технічної проектної документації з надання у власність та передачу в користування, в т.ч. на умовах оренди, оформлення правовстановлюючих документів;
• співпраця як аналітика - консультанта у/та инвестиційних/ними компаніях/ми (в т.ч. – іноземними) : «Ghelamco»;
• інформаційне забезпечення проведення переговорів;
• укладення цивільно-правових угод щодо купівлі-продажу об’єктів земельно - правових відносин;
• адміністративна праця радником аналітиком – консультантом - компанія «Ghelamco».
Досягнення: проектна робота у процесі будівництва логістичного комплексу (Міжнародна організація «Ghelamco»).
Серпень 2005 р. – листопад 2005 р. - Головне Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища в м. Києві :
посада: провідний спеціаліст відділу містобудівного кадастру.
Основні обов'язки:
• збір, обробка, збереження, оновлення, контроль, обмін інформацією містобудівного кадастру м. Києва з відділами архітектури, управлінням інженерних комунікацій іншими державними службами;
• обслуговування заяв користувачів та майбутніх власників земельних ділянок у відповідності до діючого законодавств;
• узагальнення та аналіз даних містобудівного реєстру по територіях районів м. Києва;
• ведення кадастрової інформації з метою відповідності її до нормативно-правових положень, документації та завдань Управління;
• ведення документообігу у відділі Управління;
• проведення консультацій громадян щодо містобудівних та земельних відносин в м. Києві.
Досягнення: вдосконалення фахового надання консультацій відповідно до діючого законодавства України.
Володіння мовами:
українська та російська – рідні мови; ділове українське мовлення.
Володіння ПК:
ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ (Microsoft, Liga, ЗІР тощо)
Участь у
семінарах, конференціях:
- Конференція «Земельна реформа: впровадження національної кадастрової системи», 2012 р.
- Нацсемінар у рамках українсько – нідерландського проекту «Технічна допомога у процесі розробки програмних документів з розвитку земельних ресурсів в Україні», грудень 2011 р.
- Робоча група «Перспективи співробітництва України та ЄС у сфері Юстиції, свободи та безпеки», вересень 2011 р.
- Робочий семінар «Перспектива проведення земельної реформи в Україні», квітень 2011 р. (OECD EURASIA).
- Доповідач на міжнародному семінарі Робочої групи по управлінню земельними ресурсами європейської економічної комісії ООН 2010 року «Послуги кадастру та реєстру в країнах Європейського регіону: реформи системи «електронної влади» та їх вплив», Мінськ, червень 2010 р.
- Публ. дебати «Фонду ефективного розвитку»: «Ринок сільськогосподарських земель потрібен Україні вже сьогодні», 05.02.2009р.
- Семінар «Операції з землею несільськогосподарського призначення: приватизація, купівля, продаж, оренда», 2006 р.
- Семінар «Організація та проведення земельних аукціонів», 2006 р.
Особисті якості:
- порядна, пунктуальна, працелюбна, легко навчаюсь;
- аналітичні здібності;
- серйозний моральний підхід до реалізації своїх професійних якостей;
- вміння брати відповідальність за прийняття рішень.
Мета:
реалізація професійного потенціалу в системі стабільних структур, де може бути адекватно розкритий та розвинутий мій професіоналізм.
Основний наголос в майбутній співпраці зосереджено на удосконаленні фахових навичок.
Інше:
маю водійські права кат. «В»