Катерина
Адміністратор, фахівець по роботі з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10341694/
Work experience
Адміністратор
from 04.2025 to 12.2025
(9 months)
Тов Аркадіївський, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Працюю добу через три
HR-менеджер
from 01.2013 to 04.2025
(12 years 4 months)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)
Education
ОНУ ім.Мечникова
Історія, Одеса
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)
Магістр
Knowledge and skills
- Подбор персонала для ресторанов/кафе
- Робота з POS-терміналом
- Ведення касової книги
- Знання касової дисципліни
- Google Docs
- Проведення групової співбесіди
- Онбординг персоналу
- Підбір виробничого персоналу
- Стресове інтервʼю
- Ведення кадрового обліку
- Проведення тренінгів
- IT-рекрутинг
- Хедхантинг
- Підбір персоналу для рітейлу
- Масовий рекрутинг
- E-Staff
- Brainteaser-інтерв'ю
- Битрикс 24
- Парус
- 1С ЗУП
- 1С:Документообіг
- 1С:Підприємство
- Управління персоналом
- Організація адаптації персоналу
- Planfix
- Управління магазином
- Контроль цінників
- Управління інтернет-магазином
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Управління командою
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Ведення CRM
Additional information
Шановні роботодавці: маю вищу гуманітарну освіту, магістр.
Я за покликанням душі - менеджер з персоналу зі стажем більше 20 років, була керівником відділу, корінна одеситка, одеська прописка, проживаю в районі парку перемоги
Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати
Прохання писати з пропозиціями до Вайбера 66 355 6834 на дзвінки не завжди є можливість відповісти
Є досвід роботи в інших сферах діяльності (поєднувала): адміністратор, куратор, педагог, нянею, гувернаткою, управлінець, архіваріус, офіс-менеджер, продавець і т.п., знання багатьох програм з комп'ютером на ТИ. Територіально: фонтан, центр, розгляну також Черемушки, ближче Таїрова до площі.
Жоодних безкоштовних стажувань не розглядаю.
Прохання мережевиків не турбувати.
Детальніше розповісти про себе можу при особистій зустрічі
не розглядаю роботу менеджера по продажам недвіжимості !
тільки оренди !
Дякуємо за виявлений інтерес!
More resumes of this candidate
Considering positions: Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Hr , адміністратор , офіс - менеджер ,діловод , керуючий справами, Самозайнятий, 15 years 9 months
Considering positions: HR generalist, менеджер з персоналу, внутрішній тренер, Управляючий (HR), Управляючий з рекрутингу
Odesa
Higher education · Full-time, part-time
- Адміністратор, Тов " Аркадіївський", 9 months
- Керуючий HR-процесами, Самозайнятий, 6 years 2 months
Similar candidates
-
Менеджер роботи з клієнтами
Odesa -
Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Odesa -
Агент з нерухомості
Odesa -
Менеджер, управитель, фінансист, адміністратор
Odesa -
Адміністратор, менеджер
22000 UAH, Odesa -
Адміністративний менеджер
30000 UAH, Odesa