Resume from May 7, 2024 PRO

Олексій

Операційний директор, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий групою багатоквартирних будинків (преміум та бізнес сермент)

from 11.2021 to now (2 years 6 months)
ТОВ УК "Домолад", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Комплексне керування багатоквартирними будинками преміум та бізнес-класу.
Посадові обов'язки:
- керування персоналом та контроль роботи підрядників;
- оренда\продаж квартир та нежитлових приміщень;
- робота з співвласниками, інформаційна та організаційна допомога, вирішення нестандартних та конфліктних ситуацій;
- ведення переговорів з контрагентами, заключення договорів на вигідних для замовника умовах;
- організація закупівль;
- робота з держ структурами та монополістами;
- планування, бюджетування контроль виконання;
- матеріальна та нематеріальна відповідальність за життєзабезпечення будинків;
- щомісячна та щоквартальна звітність перед Правліннями;

Керівник проекту з експлуатації нерухомості

from 09.2015 to 10.2021 (6 years 1 month)
ТОВ "ІнтерСтандартСервіс", Київ (Нерухомість)

Побудува з "0", запуск роботи та подальший контроль діяльності Компанії з утримання та експлуатації комунальної нерухомості в м. Києві.
Всього в управлінні 112 об'єктів нерухомості.
Підпорядковані напрямки діяльності та відділи Компанії:
- клінінговий напрям (100+ штатних співробітників);
- здача в оренду торгівельних площ (6 адміністраторів);
- автопарк (5 автомобілів та водії);
- технічний відділ (14 співробітників);
- бухгалтерія та управлінський облік (3 співробітники);
Посадові обов'язки:
- операційне управління Компанією;
- забезпечення своєчасного та якісного виконанння планових та незапланованих регламентних робіт, контроль виконання договорних відносин орендарями торгових площ, ефективне управління командою менеджерів з оренди, контроль економічних показників від напрямку оренди;
- планування, формування і контроль виконання бюджету Компанії;
- операційне управління автопарком, закупівлями, складом, участь в пошуку та адаптації співробітників;
- контроль діяльності підприємців на балансових об'єктах нерухомості, вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій, робота з комунальними службами та контролюючими органами;
- ведення управлінського обліку;
- відповідальність за комплексну діяльність підприємства перед засновниками;
- формування та консолідація звітності.

Керівник напрямку з розвитку роздрібної мережі

from 03.2015 to 09.2015 (6 months)
ТОВ "КМК-14", Київ (Роздрібна торгівля)

- пошук тогрівельних приміщень, перевірка правомірності дозвільної документації на приміщення;
- проведення переговорів, заключення договорів на вигідних для підприємста умовах;
- пошук, закупівля і планування оптимального встановлення торгівельного обладнання на торгових точках;
- брендування торгівельни точок згідно затверджених стандартів, організація маркетингових заходів;
- вирішення адміністративно-господарських питань пов'язаних з відкриттям і подальшою експлуатацією торгової точки, та обладнання;
- робота з контролюючими органами;
- участь в відборі та адаптації персоналу;
- координація асортименту, організація роботи з постачальниками;
- координація робочої групи з розвитку роздрібної мережі.

Комерційний директор

from 12.2011 to 01.2015 (3 years 1 month)
ТОВ "Джерсі С.Д.Л.", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Початкове працевлаштування на посаду "Менеджер з розвитку", через 8 місяців зайняв посаду "Комерційний директор".
Підприємство займалось харчовим виробництвом та створювало власну мережу фаст-фудів та кефе в м. Києві. Загальна кількість торгових точок складала близько 50 об'єктів різного формату.
Посадові обов'язки:
- відкриття нових торгових точок (пошук приміщень, ведення переговорів, підписання договорів на вигідних умовах, пошук і контроль роботи підрядників, планування та встановлення обладнання, отримання дозвільної документації);
- розробка внутрішнього та зовнішнього оформлення торгової точки, розробка та проведення маркетингових заходів;
- розробка ціноутворення та асортименту в залежності від сезонності та локальних особливостей торгової точки ;
- розробка та проведення заходів націлених на підвищення продажів та рівня обслуговування;
- пошук та аналітика потенційних локацій під нові торгові точки формату "МАФ";
- розробка і подальше використання мережевих особливостей бренду, контроль їх дотримання;
- ефективне управління командою адміністраторів, допомога в пошуку та управлінні персоналом;
- розробка та впровадження KPI, контроль виконання;
- контроль та оптимізація витрат, оптимізація управлінського обліку, строврення управлінської звітності для власників підприємства;
- управління закупками, контроль та забезпечення конкурентоспроможності закупочних цін, управління логістикою;
- контроль адміністативно-господарської діяльності;
- налагодження контактів з орендодавцями, партнерами, клієнтами та органами влади;
- на постійній основі робота з контролюючими органами;
-

Начальник відділу супроводу регіональних продажів

from 05.2010 to 11.2011 (1 year 6 months)
ТДВ СК "Провіта", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ціль посади - розвиток регіональних представництв страхової компанії.
Обов'язки:
- розробка та впровадження рекомендацій направлених на підвищення продажів в регіонах України;
- налагодження контактів та отримання актридитацій у потенційних банків-партнерів, оптимізація взаєморозрахунків;
- збір та контроль звітності, організація виплати комісійних винагород регіональним представництвам та пратнерам;
- аналітика продажів в регіонах в розрізі представництв та філій;
- контроль фінансової та адміністративно-господарської діяльності рег. представництв;
- відкриття нових філій, допомога директорам в налагодженні бізнес контактів з мережевими партнерами компанії;
- відрядження в "проблемні" регіони з метою перевірки діяльності відалених офісів та виявлення потенційних можливостей регіону порівняно з динамікою продажів представництва, організація заходів націлених на підвищення планових показників представництва;
- організація корпоративних заходів (тренігів, семінарів, святкувань);
- організація та контроль процесів участі компанії в тендерах та конкурсних торгах;
- моніторинг, аналіз страхових продуктів, програм страхування і тарифів конкуруючих СК в регіонах;

Начальник відділу по роботі з автосалонами

from 04.2008 to 02.2009 (10 months)
ТДВ СК "Провіта", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація і подальний супровід продажів через песередників (автосалони, відділення банків, страхові компанії, брокери);
-координація роботи відділу;
- розробка рекомендацій для регіональних представництв по налагодженню продажів через посередників;
- розрахунок і виплата комісійних винагород;
-

Начальник відділу огранізації і контролю роботи регіональних центрів продажу

from 01.2007 to 08.2008 (1 year 7 months)
ТДВ СК "Форум", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- відкриття нових регіональних центрів продажу;
- контроль фінансової та адміністративно-господарської діяльності центрів продажу;
- організація і контроль участі в тендерах та конкурсних торгах;
- відрядження в проблемні регіони з метою контролю та налагодження роботи;

Рядовий

from 09.2005 to 09.2006 (1 year)
Збройні Сили України, Київ (Сили оборони)

Строкова служба в ЗСУ

Спеціаліст з медичного страхування

from 12.2003 to 02.2005 (1 year 2 months)
СК "ІнтерТрансПоліс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Education

Київський Національний Економічний Університет (КНЕУ ім. В. Гетьмана)

Економіки та управління (бакалавр), маркетинг та управління персоналом (магістр), Київ
Higher, from 2003 to 2010 (7 years)

Knowledge and skills

Пунктуальність Управлінські навички Управління підприємством Стратегічне планування Управління рітейлом Фінансове планування Управління командою Систематизація бізнесу MS Office Відповідальність Управління нерухомістю Розвиток підприємства Нестандартне мислення Чесність Управління персоналом Водійські права кат. B Водійські права кат. C Навички продажів Управління транспортною логістикою Фінансова грамотність Маркетинг Стресостійкість Ведення CRM Керування транспортними засобами

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості:
- здатність знаходити, пропонувати, захищати та втілювати в життя нестандартні рішення;
- володіння навичками переговорів і особистих продажів;
- навчички в області планування, управління і розвитку компанії;
- стратегічне мислення;
- розуміння інтересів компанії як своїх власних;
- відповідальність та чесність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: