- File
Марина
Бізнес-аналітик, фахівець технічної підтримки
- Age:
- 47 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10363618/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Синиціна Марина Сергіївна
1978 р.н.
Місце проживання:
Київська обл. Фастівський район, с. Тарасівка
Тел. [
Освіта:
1995–2001р, Харківський національний аерокосмічний університет ім. М. Е. Жуковського «ХАІ»
Факультет: двигунобудівний
Спеціальність: інформаційні технології проектування
Кваліфікація: інженер-системотехнік
1985-1995р, Куп’янська гімназія №1 (фізико-математичний ухил).
Курси та тренінги:
Квітень 2023 – ЦСН ПП «РАСК.ІН-АГРО» курси «Оперативний контур прикладного рішення BAS ERP»;
Июнь 2018 - КУЦ "Курсор" Курси «Программування 1С: Предприятие 8»;
Январь 2011 – BPS consulting, тренинг «Методология и инструментарий ARIS»;
Досвід роботи :
28.07.2020 по тепер.час
Інженер технічної підтримки, ТОВ «Спектр-Агро»
Вид діяльності: Дистрибуція СГП та сільгоспмашин
Основні обов’язки:
• Консультування та підтримка користувачів;
• Збір інформацій, розробка ТЗ на автоматизацію процесів;
• Тестування доробок;
• Написання інструкцій, навчання користувачів;
• Створення звітів, друкованих форм в 1С: УТП 8.3;
• Розробка тестів, опитувальників за допомогою Microsoft Forms;
01.12.2018 – 28.04.2020
Спеціаліст з описання бізнес-процесів, Мережа магазинів сімейного шопінгу «Шкет и Файна-мода»
Вид діяльності: Роздрібна торгівля
Основні обов’язки:
• Збір інформації, опис та моделювання бізнес-процесів компанії (ARIS AS IS);
• Розробка інструкцій (відео-інструкцій) для користувачів, регламентів контроль за їх виконанням;
• Розробка ТЗ програмістам 1С;
• Автоматизація (настройка процесів) в Бітрикс 24;
• Керівник проекту «Інвентаризація»;
• Навчання та тестування персоналу (розробка тестів, товарних каталогів).
01.09.2018 – 31.10.2018
Менеджер з описання бізнес-процесів (аутсорс), ТОВ "Лівінг Вуд Україна"
Вид діяльності: Виробництво фарб, лаків та засобів захисту деревини
Основні обов’язки:
• Збір інформації, опис та моделювання бізнес-процесів компанії (ARIS AS IS);
• Розробка регламентів.
18.06.2013 – 09.08.2018
Керівник відділу «Моніторингу та контроля якості обслуговування клієнтів роздрібної мережі магазинів». Бізнес аналітик, ТОВ «НСБК» Український прорив»
Вид діяльності: Консалтинг
Основні обов’язки:
• Створення відділу «Моніторингу та контроля якості обслуговування клієнтів роздрібної мережі магазинів».
• Збір інформації, опис та моделювання бізнес-процесів компанії (ARIS AS IS);
• Розробка інструкцій (відео-інструкцій) для користувачів, регламентів контроль за їх виконанням;
• Розробка ТЗ програмістам 1С;
• Поміч в автоматизації бізнес-процесів (Bizagi);
01.12.2010 – 17.06.2013
Менеджер з персоналу, ТОВ «Ормус-Аудит»
Основні обов’язки:
• Оформлення прийняття, переведення и звільнення співробітників згідно трудового законодавства;
• Створення звітності для центра зайнятості;
• Ведення документації по кадрам;
• Ведення табеля робочого часу;
• Організація корпоративних заходів;
01.08.2009 – 30.11.2010
Помічник директора, ООО «НСБК» Український прорив»
Вид діяльності: Консалтинг
Основні обов’язки:
• Рішення адміністративних и організаційних питань;
• Організація ділових переговорів;
• Проведення презентацій;
• Відбір, оформлення, навчання кадрів;
01.10.2008 – 10.09.2009
Інспектор відділу кадрів, адміністратор та офіс менеджер (за сумісництвом), ТОВ «ПКФ»ЕСКО» м. Київ
Вид діяльності: Виробництво металопластикових вікон
Основні обов’язки:
• Розміщення інформації о вакансіях в ЗМІ та Інтернет;
• Проведення співбесід, оформлення прийняття, переведення та звільнення співробітників згідно трудового законодавства;
• Створення звітності для центра зайнятості;
• Ведення документації по кадрам, зберігання та заповнення трудових книжок;
• Ведення табеля робочого часу;
• Організація корпоративних засобів;
Додаткова інформація
Участь у автоматизації бізнес-процесів в компанії таких як: «облік та закриття ДЗ ФАР», «облік та закриття ДЗ Векселями», «Оренда автомобілів», «СО техніки», від збору інформації, вимог та постановки задач (написання ТЗ) на розробку/доробку програмістам, програмування нескладних ділянок процесу (під керівництвом провідного програміста) до тестування виконаної роботи. Створення інструкцій, презентацій, відео-інструкцій та навчання користувачів. Ведення документації.
Консультування та підтримка користувачів по роботі в 1С, у виконанні автоматизованих БП, виправлення помилок, адміністрування Jira (система обліку звернень та організації взаємодій з користувачами). Налаштування типових\нетипових звітів, розробка звітів на СКД.
Досвід в моделюванні бізнес-процесів компаній за допомогою програми ARIS (AS IS), пошук та и аналіз «вузьких міст» в роботі підприємства, з метою їх подальшого удосконалення (TO BE) та автоматизації.
Робота з ЕДО: аналіз сервісів роботи з ЕДО (Вчасно, Документ.Онлай, Флайдок), вивчення нормативно-правових аспектів ЕДО, створення презентації, навчання користувачів. Консультування, щодо отримання ключів ЕЦП. Адміністрування сервісів ЕДО (налаштування маршрутів, сценаріїв документів).
Керівництво відділом «Моніторингу та контролю якості обслуговування клієнтів роздрібної мережі
магазинів» (25 чол.), участь у розробці системи "Контролю якості обслуговування клієнтів". Починаючи від моделювання архітектури системи, написання ТЗ на розробку системи, тестування до створення інструкцій у т.ч. відео уроків роботи з системою.
Підбір та співбесіда кандидатів на роботу в департаменті, організація роботи співробітників департаменту, навчання, адаптація, контроль виконаної роботи, розрахунок ЗП+KPI. Як результат роботи формування зведеної звітності 1С+ система «Контроль якості обслуговування клієнтів» для керівництва компанії. Складання бюджету департаменту, контролю над його виконанням.
Користувач ПК:
• 1С: УТ, Роздріб, ЗУП, УТП
• пакет Microsoft Office
• Бітрікс 24 (в т.ч. автоматизація процесів)
• моделювання бізнес процесів –ARIS
• робота в Camtasia Studio 7, Nero
Мови:
• англійська (intermedia).
Особисті якості:
• Вміння та бажання працювати в команді;
• Вміння швидко та ефективно вирішувати поставлені задачі;
• Висока працездатність;
• Наполегливість у досягненні результату;
• Бажання пізнавати нове та навчатися, легко засвоюю інформацію;
• Стресостійкість;
• Комунікабельність;
• Відповідальність.
Захоплення:
• Фітнес;
• Косметологія;
• Психологія.
Similar candidates
-
Technical support specialist
Kyiv -
Спеціаліст тех. підтримки
Kyiv -
Аналітик
Kyiv -
Бізнес-аналітик
20000 UAH, Kyiv -
Бізнес-аналітик
Kyiv -
Бізнес-аналітик
Kyiv