Resume from April 22, 2024 File

Pavlo

Керівник з маркетингу

City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Павло Коваль Одеса,
Україна
[[open contact info](look above in the "contact info" section)]
[[open contact info](look above in the "contact info" section)]
[[open contact info](look above in the "contact info" section)]

Мета: досвідчений і далекоглядний фахівець з маркетингу з великим досвідом у сфері логистики та світового маркета автомобільних запчастин, аксесуарів і охорони здоров’я та SaaS. Перевірений досвід у розробці комплексних маркетингових стратегій і цифрових трансформацій. Прагну застосувати поєднання творчих та аналітичних маркетингових здібностей на посаді головного маркетолога та сподіваюся що мій кваліфікаційний капітал буде корисним для вашої компанії для довгострокового співробітництва зі мною.

Професійний досвід:

CMO MARINE BUSINESS SCHOOL https://marinemba.com/
Одеса. квітень 2022 - листопад 2023

Аналіз конкурентів та стратегічне планування:
Систематичний огляд ринку конкурентів.
Розробка стратегій та планів для досягнення конкурентних переваг.
Розвиток колл-центру та скриптів продаж:

Розробка та корекція ефективних скриптів продаж.
Використання стратегій "mail follow-up" для утримання клієнтів та приваблення нових.
Диверсифікація продуктів та партнерські відносини:

Пошук альтернатив для розширення продуктової лінійки.
Розвиток партнерських відносин, зокрема для привертання іноземних студентів.
Оптимізація рекламних кампаній:

Точна корекція кампаній на Google, Facebook і Instagram.
Нагляд за створенням креативів для різних соціальних мереж.
Організація заходів та працевлаштування випускників:

Підготовка офлайн подій для студентів та працівників.
Створення структури для трудового ринку на основі курсів.
Масштабування навчальних програм:
Постійний пошук можливостей для розширення програм на основі ринкових тенденцій, щоб забезпечити цілісність реклами бренду та відповідність корпоративним цілям.

Marketing lead - CMO | SARZA GBBH (http://sarza.de/),
Київ, Україна січень 2015 – грудень 2021

Перший у розробці цілісної маркетингової стратегії, яка призвела до розширення частки ринку та зростання доходів.
Систематизовані маркетингові операції для оптимізації процесів і підвищення ефективності відділу.
Використовує передові методи ремаркетингу та стратегії цифровізації, щоб залучити та утримати клієнтів.
Використовував аналіз ринку для вдосконалення маркетингових зусиль і сприяння сталому розвитку бізнесу.

Аналіз потенційних посредників та партнерів:
Детальний аналіз логістичних хабів та компаній, що можуть виступати посредниками чи партнерами у ланцюжках поставок.

Створення стратегій партнерства:
Розробка стратегій співпраці та партнерства для циклічних та мультимодальних перевезень у секторі автозапчастин.

Встановлення ефективних комунікацій:
Налагодження ефективного обміну інформацією та комунікації з логістичними партнерами для оптимізації ланцюгів постачання.

Переговори та укладення угод:
Проведення переговорів та укладання вигідних угод з хабами та компаніями для забезпечення оптимальної взаємодії.

Оптимізація витрат і термінів доставки:
Розробка стратегій для оптимізації витрат та скорочення термінів доставки, спрощення логістичних процесів.

Моніторинг та аналіз ефективності:
Постійний моніторинг та аналіз ефективності взаємодії з хабами та партнерами для удосконалення стратегій.
Створення та розвиток мережі партнерів:
Активний пошук нових потенційних партнерів та розвиток мережі для розширення можливостей у секторі автозапчастин.

Маркетолог | Volkswagen Україна,
Одеса, Україна червень 2009 – грудень 2014

Був співробітником відділу маркетингу де працював з динамічною маркетинговою командою, яка займалася розробкою та впровадженням ефективних кампаній для провідного автомобільного бренду.
Забезпечив синхронізацію зусиль відділу з корпоративними цілями та збереження узгодженості бренду.
Використовував Google Analytics і AdWords FB ADS для оцінки успіху кампанії, оптимізуючи ринкові тенденції та залучення користувачів.
Підтримав впровадження онлайнових і мобільних платформ, що сприяло значному збільшенню кількості підписок на цифрові послуги.

Освіта:
Магістр ділового адміністрування (MBA), маркетинг [КУШ], [2008]
Магістр наук (BSc), економіка [ОНЭУ], [2005]

Навички:

Стратегічний маркетинг і позиціонування бренду
Цифровий маркетинг і маркетинг у соціальних мережах
Аналіз ринку та аналіз споживачів
Керівництво командою та управління проектами
Аналіз даних і вимірювання ефективності
Експертиза Google Analytics, AdWords, SEO/SEM
Координація мультиплатформенної кампанії
Відмінні навички спілкування та презентації

Особливості:
Маю деякі деслективні проблеми під час публічних виступів.
Ношу окуляри.

мови:
українська (рідна)
російська (вільно)
англійська (професійне володіння)

Професійні сертифікати:
Сертифікований спеціаліст із цифрового маркетингу (CDMP)
Google Analytics + ADS
MOZ
DEMANOBASE
Terminus
Zoominfo
powerBi
Аsomobile
Mobil Amplitude
Mobil Linkedin
Google AdWords
Evergage
Pinterest
AD TikTok
AD Serpstat
Google TAG M
Facebook AD
Instagram AD
QUORA AD
Reddit AD
Twitter AD
Pushpring AD
Buddiz APP
Lause Uber ADS
2Gis ADS
BaAI SVA
Microsoft Dynamics
SimilarWeb Segmant

Залучення спільноти:
Безкоштовний консультант з маркетингу для регіональних некомерційних організацій охорони здоров’я. (Червоний Хрест -курси з екстреної медичної допомоги)
Постійний учасник форумів і конференцій лідерів маркетингової думки.

Рекомендації надаються за запитом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: