Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10370608/

Регіональний менеджер

Considering positions:
Регіональний менеджер, Менеджер з продажу, Продавець-консультант, Касир, Торговий представник, Адміністратор, Кухар, Оператор 1C, Керуючий магазином, Комірник
City:
Zaporizhzhia

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 03.2021 to 12.2024 (3 years 9 months)
Піцерія нема назви, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Knowledge and skills

  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Користувач 1С
  • Здатність до навчання
  • 1С:Підприємство

Additional information

Брацило Анастасія Євгенівна
Дата народження: 9 листопада 1996 р.
Місто: Запоріжжя
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Маю 5-річний досвід управління персоналом та організації робочих процесів, а також досвід роботи оператором кол-центру. Володію комунікативними навичками, орієнтацією на клієнта та вмінням оперативно вирішувати задачі.

Досвід роботи

Адміністратор піцерії (2019 – 2024)
• Організація роботи персоналу (графіки, контроль виконання обов’язків).
• Навчання нових співробітників.
• Контроль якості продукції та обслуговування гостей.
• Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами.
• Ведення касової дисципліни та звітності.
• Замовлення та облік продукції.
• Підтримка чистоти й порядку у закладі.

Оператор кол-центру
• Обробка вхідних та вихідних дзвінків.
• Консультація клієнтів щодо продуктів і послуг компанії.
• Вирішення питань і заперечень клієнтів.
• Робота зі скаргами та пропозиціями.

Навички
• Управління персоналом.
• Робота з касою та звітністю.
• Ориєнтація на клієнта та навички продажів.
• Контроль якості обслуговування.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Оперативна обробка дзвінків і робота із запереченнями.
• Володіння ПК, робота з CRM-системами.

Освіта

Повна середня освіта

Особисті якості
• Відповідальність і пунктуальність.
• Комунікабельність і стресостійкість.
• Лідерські якості.
• Організаторські здібності.
• Швидка навчальність.

Додаткова інформація

Готова до навчання та професійного розвитку. Розгляну варіанти роботи у суміжних сферах.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: