Resume from April 20, 2024 PRO

Юлия

Адміністратор, сервіс-менеджер, управлінець, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор ресторану

from 12.2021 to now (2 years 5 months)
«Fabrika. Spase », Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Організація рабочого процесу ;
2.Бронювання столиків ,та розміщення гостей ;
3.Прийом замовлення, розробляти плани проведення та обслуговувати ювілейні торжества, весілля, банкети.
3.Консультація відвідувачів з питань послуг які представляє ресторан ;
4.Стежити за коректністю роботи офіціантів і тех. персоналу в залі;
5.Складання графіків ,врахування робочих часів ;
6.Контроль закупок /оплати з постачальниками ;
7.Надання бездоганного сервісу ;
8.Володію знанням стосовно касової дісціплини .

Адміністратор косметологічного центру

from 04.2020 to 10.2021 (1 year 6 months)
B+Clinic, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі;
2.Раціональна та ефективна організація робочого місця ;
3.Забезпечення чистоти та порядку в приміщенні зовні та в середині приміщення ;
4.Контроль дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни;
5.Інформування керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації;
6.Забеспечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів.
7.Створення комфорту для відвідувачів ;
8.Інформування про акції та вигідні пропозиції .
9.Запис на консультацію косметологічних послуг .

Управлінець закладу

from 04.2019 to 12.2021 (2 years 8 months)
Ресторан «Ribs and beer», Харків (Пошук персоналу, HR)

1.Відкриття закладу ;
2.Закупівля обладнання ;
3.Організація товаропостачання та документи, що супроводжують товар;
4.Вимоги до оформлення залів, реклами, інформації для споживачів;
5.Досвід стосовно створення меню та пропозиції щодо додаткових видів послуг та розширення асортименту страв та напоїв, розробки нових, фірмових видів продукції.
6.Правила проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;
7.Організація та контроль за технологією та якістю виготовляння їжі, оформленням страв на належному рівні;
8.Організація роботи з оформленням залів, підготовки реклами та інформації для споживачів,затвердження музичної програми ;
9.Організація проведення роботи з атестації працівників та раціоналізації робочих місць;
10.Вирішення питань підприємства щодо усунення порушень та недоліків ;
11.Контроль санітарного стану підприємства .

Адміністратор/сервіс менеджер/управлінець

from 08.2012 to 01.2019 (6 years 5 months)
Тов .з обмеженою відповідальністю «СКС», Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Бронювання столиків ,вирішення конфліктних ситуацій;
2.Контроль та координація роботи персоналу закладу ;
3.Контроль закупок -прийом товару ;
4.Комунікація ,консультація відвідувачів з питань що стосуються послуг закладу ;
5.Оформлення замовлень на обслуговування урочистих подій ,інших спеціальних заходів.(Банкети ,фуршети )
6.Контроль проведення інвентаризації;
7.Розуміння касової дісципліни ;
8.Організація бездоганного сервісу для гостей ресторану ;
9.Складання графіків персоналу ;
10. Нарахування погодинної оплати праці;
12.Маю невеликий досвід з Організацією рабочього процесу такого як «Food court»

Адміністратор ресторану

from 01.2010 to 09.2012 (2 years 8 months)
«Украінська садиба », Харків (Пошук персоналу, HR)

1.Відкриття закладу
2.Планування , організація і контроль роботи ресторану (організація взаємодії всіх структурних підрозділів ресторану; 3.Раціональна організація праці персоналу ресторану;
4.Забезпечення і контроль наявності необхідних запасів товарно-матеріальних ресурсів;
5.Контроль технічного стану технологічного обладнання; ведення облікової та звітної документації; 6.Дотримання правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарних правил і гігієнічних нормативів).
7.Управління персоналом (прийом і розстановка кадрів, розподіл обов'язків і делегування повноважень;
8 Підвищення трудової мотивації на основі використання сучасних соціально-психологічних методів управління та вдосконалення системи матеріального стимулювання, планування, організація і контроль ефективності навчання персоналу.
9.Забезпечення комфортних умов для відвідувачів;
10.Консультуванні гостей , з усіх потрібних питань з проведеними акціями, бонусами;
ведення клієнтської бази із записом для інформування .
11.Забеспечення чистоти і комфорту в закладі;
12 .Контроль працівників, з дотриманням їх прав і обов'язків;
13 .Інформування керівництва про наявність проблем і заходів щодо їх усунення;

Education

Харківський торговельно -економічний інститут

Київського національного університету (Організація обслуговування населення )Менеджмент, Харків
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Управління готельно -ресторанним бізнесом

Additional education and certificates

Тренінги ,семінари ,підвищення кваліфікації

2013

Бізнес -тренер Оксана Марусіч»Альянс »

36 годин

Інститут Прикладної психології Власова П.К

250 годин

Knowledge and skills

Стресостійкість Комунікабельність Управління командою Лідерство R-Keeper Управління рестораном iiko Інвентаризація Управління інтернет-магазином Управління салоном краси Уважність Контроль цінників

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — above average

References

  • Бондар Наталія Іванівна

    Бондар Наталія Іванівна

    Бухгалтер, Ресторан/бугалтерія

    Contact details are hidden
  • Соколовська Юлія Григорівна

    Соколовська Юлія Григорівна

    Керівник, Ресторан -півоварня «Альтбір »

    Contact details are hidden

Additional information

-стресостійкість;
- працездатність;
-старанність;
-цілеспрямованість;
-організованість
-скромність;
-прямолінійність;
-педантичність
-з надмірною вимогливістю до себе;
Негативне ставленням до хамського поведінки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: