Іванна
HR-помічник
- City of residence:
- Obukhiv
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10439787
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Голодько Іванна Петрівна
Дата народження: 15 серпня 1988 (35 років)
Місто: Обухів, Київська обл.
Телефон: [
Эл. почта: [
Сімейний стан: не заміжня
Мета
Отримати роботу : менеджер по роботі з персоналом
Бажана заробітна плата: від 20.000 грн./міс. і вище, повна зайнятість
Досвід роботи
Секретар
з 10.08.2010 по 20.10.2010
Комерційний центр зайнятості
Обов’язки :
• Відстеження внутрішньої і зовнішньої документації;
• Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків;
• Ведення адміністративно-господарських справ;
• Підготовка друкованих матеріалів для конференцій, нарад, переговорів, зустріч гостей і клієнтів компанії;
• Робота з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс);
• Зустріч клієнтів;
• Робота з електронною поштою, Internet;
• Замовлення канцтоварів, чай, кава;
• Допомога у відділі кадрів (зустріч претендентів, надання анкет для заповнення, вхідні дзвінки).
Вихователь
з 10.11.2010 по 30.04.2012
НВК «Веселка»
Обов’язки :
Щоденна робота з дітьми:
• проведення занять, тренінгів, навчання дітей;
• застосування навчальних програм та методик;
• розроблення систем розвитку дітей;
• проведення розвиваючих ігор.
Організаційна робота:
• організація та проведення батьківських зборів;
• ведення навчальної та виховної документації.
Секретар
з 03.12.2012 по 07.03.2014
ТОВ Видавництво "Шкільний світ"
Обов’язки :
• Контроль і організація виробничого процесу відповідно до термінів і планів номерів отриманих від головного редактора, а саме: своєчасна здача матеріалів редакторами розділів, своєчасне отримання і здача дизайнерським відділом всіх початкових матеріалів, організація і проведення всіх запланованих заходів;
• Поповненням архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції;
• Внесення правок в макет;
• Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній книзі і т.д.);
• Допомога редакторам в пошуку необхідної інформації, ділових контактах і ведення загального ділового листування;
• Створення сітки номера відповідно до плану і заявки рекламного відділу;
• Підтримка порядку в бібліотеці та офісі в цілому;
• Взаємодія із співробітниками редакції направлена на поліпшення якості видання;
• Контроль за правильністю оформлення, комплектність документів, які зберігаються у справі на кожне видання;
• Контроль за своєчасне одержання авторами авторських примірників;
• Реєстрація в журналі дати одержання рукопису від автора;
• Передача відредагованих рукописів і прочитаних редактором коректури до інших відділів видавництва, авторам, рецензентам;
• Робота з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс);
• Прийом кореспонденції і телефонних дзвінків.
Організатор культурно - дозвіллєвої діяльності
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва.
з 03.09.2014 по 16.11.2016
Обов’язки :
• Проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи, організація виставок, проведення вечорів розваг, концертів та інші форми дозвілля людей похилого віку;
• Самостійне розроблення та складання сценаріїв, тематичних програм, художньє оформлення приміщення, музичний супровод заходів;
• Складання кошторису видатків на проведення заходів;
• Висвітлювання подій на сайтах, які відбувалися в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району
м. Києва;
• Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника за організацію діловодства.
Педагог-організатор
Середня загальноосвітня школа №84
з 04.04.2016 по 30.06.2016 – посада педагога-організатора за строковим трудовим договором за сумісництвом
з 01.09.2016- прийнята на повну ставку посади педагога-організатора
з 01.10.2023 р. - 1 ставка - педагог-організатор, 0,5 ставки — соціальний педагог
Обов’язки :
• Сприяння розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об'єднань, допомога в плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з врахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;
• Проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи;
• Наочне оформлення школи з тематики роботи, яку проводить;
• Організація державних свят, різноманітних вечорів у школи;
• Організація канікулярних відпочинків учнів;
• Залучення дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання;
• Планування своєї роботи, ведення у встановленому порядку документацію;
• Проведення заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, проведення індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками;
• Організація літнього відпочинку школярів: створення оздоровчих таборів різних типів, залучення до них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
• Координування роботи органів учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надання їм організаційно-методичну допомогу в створенні умов для діяльності;
• Виконання обов’язків тимчасово відсутнього секретаря (хвороба, відпустка)
Освіта
Вища
с 09.2005 по 07.2010
Київський інститут ім. св. княгині Ольги, психологія, психолог, Київ.
У 2021 році закінчила магістратуру в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі за спеціальністю фахівець з соціальної роботи.
Професійні навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), робота з офісною технікою
Додаткова інформація
Відповідальна, старанна, пунктуальна, комунікабельна, стресостійка.
Питання: Чому шукаю роботу саме менеджера по персоналу?
Відповідь: Тому, що це цікава,багатогранна та енергійна робота, на цій посаді має бути людина -універсал, людина,яка зможе ефективно підібрати кадри і знайти для компанії саме її людину. Менеджер по персоналу має розуміти, що усі люди різні, до кожного потрібно знайти підхід, а для того аби грамотно підібрати спеціаліста потрібно бути психологом,емпатійною людиною, комунікабельною і звичайно розуміти потреби замовника. На мою думку,я підходжу на цю посаду, хоча і не маю досвіду роботи.
Similar candidates
Офіс-менеджер, інспектор з кадрів
20000 UAH, Kyiv
Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
25000 UAH, Kyiv
Кадровик (на выходные)
10000 UAH, Kyiv, Remote
Рекрутер
Kyiv
HR-менеджер
Kyiv, Lviv, Remote
Event-адміністратор, помічник керівника, HR/PR-менеджер
Kyiv